eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecOgraniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.wegliniec.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f65a0869-1d2a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003998/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś priorytetowa – 3 Gospodarka niskoemisyjna – działanie – 3.4. Wdrażanie strategii niskoemisyjnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192904/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.17.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec” w ramach programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś priorytetowa – 3 Gospodarka niskoemisyjna – działanie – 3.4. Wdrażanie strategii niskoemisyjnych.
W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:
1) Wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego starego typu (oprawy sodowe) na oprawy LED w ilości 1 069 szt. na terenie Gminy Węgliniec.
a) Demontaż oraz utylizacja starych opraw oświetleniowych, zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Gmina zachowuje sobie prawo do wskazania części opraw w celu zdeponowania ich w określonym przez Gminę miejscu, do zabezpieczenia innych potrzeb.
b) Montaż zabezpieczeń dla wszystkich opraw dla linii napowietrznej oraz dla linii kablowej – wkładka topikowa 6A.
c) Montaż opraw typu LED dobranych zgodnie z opracowaną dokumentacją
2) Wymiana istniejących słupów oświetleniowych na terenie Gminy Węgliniec. Do wymiany przewidziano 57 szt.:
- Ruszów - 6 szt.,
- Węgliniec - 39 szt.,
- Czerwona Woda - 12 szt.
a) demontaż istniejących słupów oświetleniowych. Słupy przewidziane do wymiany określono na podstawie inwentaryzacji oświetlenia Gminy Węgliniec. Do montażu przewiduje się słupy stalowe ocynkowane. Malowanie proszkowo w kolorze wybranym przez g minę, przygotowanie powierzchni przed malowanie. Słupy należy posadowić na fundamentach prefabrykowanych zgodnie z zaleceniami producenta oraz wyposażyć w odpowiedni wysięgnik jeśli wymaga tego sytuacja. Fundamenty długości minimum 1m. montaż przewodów YDY3x2,5 mm2 do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10m.
3) Wykonawca w ramach zadania zaprojektuj i wybuduj wykona również niezbędną dokumentację techniczną, uzyskując niezbędne opracowania, uzgodnienia z Firmą Tauron Dystrybucja S.A., zgody i decyzję w tym zajęcie pasa drogowego oraz wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem – jeśli wymagane. Zapewni również nadzór nad budową w postaci autora dokumentacji technicznej i funkcji kierownika budowy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Po realizacji robót budowlanych należy również sporządzić dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi opracowaniami, certyfikatami, inwentaryzacjami powykonawczymi i pomiarami.
WAŻNE: Szczegółowy zakres zadania opisany jest PFU i wytycznymi audytu efektywności energetycznej. Dodatkowo Zamawiający załączył ewidencje oświetlenia drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Lider- Firma Produkcyjno – Usługowo – Handlowa ROBERTO Robert Droszcz Uczestnik: Firma Produkcyjno – Usługowo – Handlowa ELEKTROBUD Justyna Droszcz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Produkcyjno – Usługowo – Handlowa ELEKTROBUD Justyna Droszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151699828

7.3.3) Ulica: ul. Prusa 30-32

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.