Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239263/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku socjalno – sanitarnego oraz toalet znajdujących się na terenie ZOO w Opolu wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530575575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-094
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 4564267, 4542858
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoo.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku socjalno – sanitarnego oraz toalet znajdujących się na terenie ZOO w Opolu wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e7e74fa-318e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001030/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku socjalno – sanitarnego oraz toalet wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239263/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTG.3414-14/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie przy użyciu własnych środków czystości i higieny oraz sprzętu specjalistycznego , usług:
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku socjalnego – sanitarnego znajdującego się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10.
Utrzymanie w czystości w pięciu toalet dla zwiedzających znajdujących się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10.
Niżej wymienione czynności wykonywane będą od poniedziałku do niedzieli oraz w święta od godziny 9ºº.
Do stałych, codziennych czynności należy:
1. Mycie glazury (podłogi) 678 m²
2. Mycie schodów glazura 55m²
3. Mycie daszków nad wejściami do budynku socjalnego – 7 szt.
4. Utrzymanie w czystości i dezynfekcja sanitariatów:
• umywalki – 42 szt.
• muszle klozetowe – 13 szt.
• brodzik – 39 szt.
• pisuar – 4 szt.
• bidet – 2 szt.
• zlew dwukomorowy – 4 szt.
• bateria umywalkowa i prysznicowa – 81 szt.
• polerowanie luster – 16 szt.
• mycie stołów po śniadaniu w jadalni – 20 szt. (blat 140x80)
• mycie blatów kuchennych – 7 mb.
• mycie płytek ściennych w pomieszczeniach łaźni (600m²)
• mycie ścianek działowych z płyty wodoodpornej w łaźniach
• dezynfekcja klamek we wszystkich sprzątanych pomieszczeniach płynem dezynfekującym.
Czynności wykonywane dwa razy w roku:
• mycie okien
• okna uchylne i rozwieralne stolarka aluminiowa – 40 szt. (60x90)
• okna tarasowe otwierane 12 szt. (140x98)
• okna okrągłe otwierane i rozwieralne - 3 szt. (fi 180)
• okna stałe – 18 szt. (60x90)
• okna dolne i górne w budynku wejścia głównego do ZOO w kwietniu i w sierpniu
Czynności wykonywane wg potrzeb:
• opróżnianie i mycie pojemników na śmieci – 27 szt. (30l)
• mycie drzwi zewnętrznych z aluminium – 5 szt.
• mycie drzwi wewnętrznych z płyty – 81 szt.81
• mycie lamp oświetleniowych fi. 40 szt. 69
• czyszczenie i mycie przeszkleń w drzwiach
• mycie płytek ściennych w pozostałych pomieszczeniach
• mycie luxferów – 7 m²
• mycie szafek ubraniowych metalowych BHP – 158 szt.(140m²)
• mycie kaloryferów
• utrzymanie w czystości parapetów 30m²
• zakup i bieżąca wymiana środków higieny - na 80 osób
• utrzymanie czystości wokół budynku sprzątanego – w promieniu 5m wokół budynku (około 450m²) plewienie, czyszczenie kostki oraz zamiatanie.
• omiatanie ścian z pajęczyn
• mycie kratek wentylacyjnych
2. Wykaz toalet objętych przedmiotowym zamówieniem:
Do stałych, codziennych czynności należy:
1.Toalety przy bramie gospodarczej:
• mycie podłogi (glazura) 41,48 m²
• mycie płytek ściennych 114,4 m² (wg potrzeb)
• mycie umywalek – 5 szt.
• mycie muszli klozetowych – 7 szt.
• mycie pisuarów – 3 szt.
• mycie armatury sanitarnej – 5 szt.
• mycie grzejników – szt. 2 szt. (wg potrzeb)
• polerowanie luster 40 x 60 - 4 szt.
• mycie drzwi wewnętrznych do kabin - 6 szt.
• mycie drzwi zewnętrznych aluminiowych – 2 szt.
• mycie i opróżnianie koszy na śmieci – 2 szt.
• mycie okien - 4 szt.
• omiatanie ścian z pajęczyn
• mycie kratek wentylacyjnych
2. Toalety – wejście główne:
• mycie podłogi (glazura) -15,75 m²
• mycie płytek ściennych 85,47 m² ( według potrzeb)
• mycie ścianek wodoodpornych + drzwi – 11,14 m² (wg potrzeb)
• mycie grzejników - 2 szt. (wg potrzeb)
• mycie umywalek – 5 szt.
• mycie armatury sanitarnej – 5 szt.
• mycie muszli klozetowych – 3 szt.
• mycie pisuarów (bezwodnych) – 2 szt. oraz wymiana:
wg potrzeb płynu biologicznego, do codziennego czyszczenia ECOUSE PH7
raz na kwartał kostek biologicznych Bioblock
wg potrzeb krążka zapachowego
• polerowanie luster 40 x 60 – 3 szt.
• mycie drzwi wewnętrznych – 6 szt.
• mycie i opróżnianie koszy na śmieci - 3szt.
• omiatanie ścian z pajęczyn
• mycie kratek wentylacyjnych
• mycie za pomocą maszyny myjąco-szorującej holu w budynku Wejście do ZOO co 3 miesiące
3. Toalety - budynek Stawonogi:
• mycie podłogi ( glazura) – 14,11 m²
• mycie płytek ściennych – 85,2m² (wg potrzeb)
• mycie ścianek działowych wodoodpornych – 14,80 m² (wg potrzeb)
• mycie umywalek – 3 szt.
• mycie armatury sanitarnej – 3 szt.
• mycie muszli klozetowych – 5 szt.
• mycie pisuarów – wodny - 1 szt. i pisuar bezwodny – 1 szt. oraz wymiana w pisuarze bezwodnym:
wg potrzeb płynu biologicznego, do codziennego czyszczenia ECOUSE PH7
raz na kwartał kostek biologicznych Bioblock
wg potrzeb krążka zapachowego
• polerowanie luster 40 x 60 - 2 szt.
• mycie grzejników -1 szt. ( według potrzeb)
• mycie i opróżnianie koszy na śmieci - 3szt.
• omiatanie ścian z pajęczyn
• mycie kratek wentylacyjnych
4. Toalety w Żyrafiarni:
• mycie podłogi (glazury) – 17,93 m²
• mycie płytek ściennych – 53,46 m² (wg potrzeb)
• mycie umywalek – 5 szt.
• mycie armatury sanitarnej – 5 szt.
• mycie muszli klozetowej – 5 szt.
• mycie grzejników – 2 szt.
• mycie drzwi wewnętrznych – 4 szt.
• mycie, opróżnianie i czyszczenie tacki w suszarkach do rąk – 2 szt.
• uzupełnianie zapachów w dozownikach naściennych – 2 szt.
• mycie pisuarów wraz z wymianą wkładów – 2 szt.
• uzupełnianie dozowników do mydła w płynie – 4 szt.
• mycie i opróżnianie koszy na śmieci -3 szt.
• omiatanie ścian z pajęczyn
• mycie kratek wentylacyjnych
5. Toalety – budynek socjalno - sanitarny:
• mycie podłogi ( glazura ) – 56 m²
• mycie płytek ściennych – 110 m² (wg potrzeb)
• mycie umywalek – 10 szt.
• mycie armatury sanitarnej – 10 szt.
• mycie ścianek działowych wodoodpornych – 36 m²
• mycie muszli klozetowych – 9 szt.
• mycie pisuarów – 4 szt.
• mycie grzejników – 6 szt.
• mycie okien – 1 szt. fi 180 rozwieralny, 3 szt. uchylno rozwieralne 60x90
• mycie i opróżnianie koszy na śmieci - 7szt
• omiatanie ścian z pajęczyn
• mycie kratek wentylacyjnych
3. Wykonawca zapewni środki czystości oraz niezbędny sprzęt przy czym środki czystości użyte do sprzątania muszą być preparatami chemii specjalistycznej atestowanej, nieszkodliwej dla ludzi i zwierząt oraz być przyjaznymi dla środowiska i ulegającymi biodegradacji.
4. Utrzymanie czystości w toaletach publicznych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. codziennie wraz z sobotą i niedzielą oraz świętami w godzinach otwarcia Ogrodu Zoologicznego.
5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać czystość powierzchni i obiektów wraz z ich wyposażeniem oraz na bieżąco informować Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu. Wykonawca w ramach umowy będzie wykonywał czynności powszechnie przyjęte do tego typu usług w celu utrzymania powierzchni i obiektu w odpowiednim stanie higienicznym, estetycznym i sanitarnym.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich prac, zgodnie z przepisami o ochronie zdrowia, bhp oraz p-poż.
7. Zamawiający przed przystąpieniem do realizacji umowy, dokona wraz z Wykonawcą obchodu obiektów, w których mają być wykonywane usługi kompleksowego utrzymania czystości oraz przekaże informacje niezbędne do realizacji usług
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159408,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221304,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159408,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoenergia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532182265
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 9-11/23
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-862
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 40 na odcinku m. Kędzierzyn Koźle od km 67+550 do km 69+500 o łącznej długości 1,950 km
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025
- Dostawa zmontowanego wyposażenia kwaterunkowego (szaf metalowych BHP i ławek szatniowych) dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.