eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojeWymiana oświetlenia płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyzdrojach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyzdrojach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyzdrojach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e34059a8-c745-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054013/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana oświetlenia płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyzdrojach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100003

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem ogólnym zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. "Wymiana oświetlenia płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyzdrojach", 72-500 Międzyzdroje ul. Gryfa Pomorskiego 61B, na działce numer ewidencyjny 100/1, obręb 0019 Międzyzdroje.

Wykonanie zadania polega na wymianie istniejących zewnętrznych opraw metalohalogenkowych na oprawy energooszczędne typu LED, zgodnie z normą PN-EN 12193 "Światło i oświetlenie - Oświetlenie w sporcie" dla II klasy rozgrywek.
W ramach zadania wykonane zostaną następujące prace i roboty budowlane:
1) demontaż istniejących/starych opraw oświetlenia zewnętrznego - metalohalogenkowych w ilości 20 sztuk z 8 masztów/słupów oświetleniowych typu MABO 18;
2) dostawę opraw oświetleniowych, spełniających normy PN-EN 12193 dla pełnowymiarowego boiska do gry w piłkę nożną dla II klasy rozgrywek sportowych, mając na uwadze, że łączna moc zainstalowanych opraw nie może przekroczyć 25 kW;
3) montaż nowych opraw typu LED na istniejących masztach/ słupach oświetleniowych wraz z modernizacją oprzewodowania i szaf rozdzielczych;
4) wywóz i utylizacja zdemontowanych opraw metalohalogenkowych i materiałów rozbiórkowych;
5) Wykonanie pomiarów i sporządzenie odpowiednich protokołów z badań;
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej na bazie istniejącej dokumentacji projektowej, która stanowiła załączniki do Decyzji pozwolenia na budowę nr 179/VI/03 - Boś.KB.7351/174/M/2003 z dnia 25.06.2003 r. oznaczonej jako zał. nr 13 - Sieć zewnętrzna Branża elektryczna i nr 14 - Sieć wewnętrzna obiektu, budynek główny i VIP Branża Elektryczna - zatwierdzonej przez Inspektora nadzoru.
Zamawiający od Wykonawcy oczekuje:
1) wykonania zamówienia, z uwzględnieniem najważniejszych wymagań stawianych nowoczesnym systemom oświetlenia obiektów sportowych zawartych w normach, przepisach oraz zaleceniach międzynarodowych federacji sportowych. Należy przede wszystkim zwrócić uwagę na wymagania normatywne, komfort gry i oglądanie widowiska oraz koszty inwestycyjne, eksploatacji i przeglądów.
2) spełnienia podstawowych kryteriów oświetleniowych, którymi są:
• natężenie oświetlenia poziome (Eh) i pionowe (Ev),
• równomierność oświetlenia,
• olśnienie,
• barwa światła i oddawanie barw.
3) przeprowadzenia na wniosek Oferenta wizji lokalnej i zapoznania się ze stanem technicznym istniejącego oświetlenia, który był przedmiotem inwestycji w 2003 i 2004 roku pn. "Modernizacja stadionu miejskiego im. W. Komara i T. Ślusarskiego w Międzyzdrojach ul. Gryfa Pomorskiego 61b, w szczególności stanu opraw oświetleniowych zewnętrznych, masztów/słupów oświetleniowych, na których planuje zamontować się nowe oprawy LED, sieci zewnętrznej i wewnętrznej na stadionie miejskim oraz zakresem prac objętych przedmiotowym zamówieniem.
4) po zawarciu umowy - wykonania projektu koncepcyjnego przedstawionego do ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego dot. wyboru typu opraw LED wraz z ich parametrami technicznymi oraz ilości opraw do zamontowania, spełniających normy PN-EN 12193 dla pełnowymiarowego boiska do gry w piłkę nożną dla II klasy rozgrywek sportowych, mając na uwadze, że łączna moc zainstalowanych opraw nie może przekroczyć 25 kW;
5) przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego, z uwzględnieniem terminów realizacji poszczególnych etapów prac na stadionie miejskim w Międzyzdrojach,
6) udzielenia gwarancji na zamontowane oprawy LED, zgodnie z kartą gwarancji udzieloną przez producenta opraw na minimum 24 miesiące oraz na wykonanie robót montażowych na minimum 36 miesięcy stanowiących przedmiot zamówienia.
7) sporządzenia dokumentacji powykonawczej na bazie istniejącej dokumentacji projektowej, która stanowiła załączniki do Decyzji pozwolenia na budowę nr 179/VI/03 - Boś.KB.7351/174/M/2003 z dnia 25.06.2003 r. oznaczonej jako zał. nr 13 - Sieć zewnętrzna Branża elektryczna i nr 14 - Sieć wewnętrzna obiektu, budynek główny i VIP Branża Elektryczna - zatwierdzonej przez Inspektora nadzoru,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ,ponieważ przedmiot zamówienia nie został opisany zgodnie z art.103 ust.2 i 3 ustawy Pzp.
Brak opisu przedmiotu zamówienia w postaci programu funkcjonalno -użytkowego mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny. Mając powyższe na uwadze uznać należy , iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z powyższym uzasadnieniem prawnym.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295117,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.