Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257930/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łagów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wola Łagowska 118
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lagow@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lagow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lagow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-356b2bd1-e68c-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00576215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215205,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74258,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych dostaw środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024. Szczegółowy opis poszczególnych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (sortów) zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz regulacjami obowiązującymi w PGL LP, w tym w szczególności z:
1) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej,
2) Protokołem dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014 r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998 r., zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014 r.,
3) Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 maja 2023 r. w sprawie wzorów oraz wymagań niektórych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego w Straży Leśnej.
4) wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. muszą posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi posiadać stosowny certyfikat (w szczególności zgodny z przywołanymi w szczegółowym opisie dyrektywami i normami) oraz być oznaczona symbolem (CE) zgodnie z przepisami. Wymagania dla środków ochrony indywidualnej zawierają normy:
- odzież ochronna – wymagania ogólne PN-EN ISO 13688:2013-12,
- środki ochrony indywidualnej – obuwie bezpieczne EN ISO 20345:2022-09,
- obuwie ochronne PN-EN ISO 20347:2022-09,
- środki ochrony indywidualnej – obuwie zawodowe PN-EN ISO 20347:2022-09,
- odzież ochronna – ochrona przed deszczem EN 343:2019 (PN-EN 343;2019-04),
- odzież ochronna – ochrona przed zimnem EN 342: 2017 (PN-EN 342:2018-01),
- odzież ochronna – wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2018-02.
Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Dostawa elementów przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia:
1) realizacja indywidualna – odbiór osobisty przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, bezpośrednio w punkcie (punktach) prowadzenia działalności przez Wykonawcę;
2) realizacja wysyłkowa – Wykonawca dostarczy elementy przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu wybranej przez siebie formy dostawy wysyłkowej do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca, którego Oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. od 9:00 do 15:00.
Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy sortów.
Z uwagi na zmienność poziomu zatrudnienia pracowników uprawnionych do odbioru środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, jak również zmienność indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione, wskazana w SWZ ilość poszczególnych sortów ma charakter szacunkowy. Zamawiający może w trakcie realizacji złożyć zamówienia na ilość sortów mniejszą niż przedstawiona w SWZ, jednak nie mniejszą niż 60% wartości wynagrodzenia określonej w umowie, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego niezależnie od ich podstawy prawnej. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98263,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98263,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98263,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL Tagart Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8670007706
7.3.3) Ulica: Mieszka I 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98263,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej dla Nadleśnictwa Zagnańsk w roku 2024 i 2025"
- "Dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków oraz produktów do pielęgnacji ciała"
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.