eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367882926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Barbary 21A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-053

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@metropoliagzm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.metropoliagzm.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53238f6b-008e-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008294/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług konserwacyjno - serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gzm.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy, która jest dostępna pod adresem: https://gzm.ezamawiajacy.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z
platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie GZM: https://gzm.ezamawiajacy.pl/, lub https://oneplace.marketplanet.pl.;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
a) podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
b) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
c) jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
4) Założenie konta i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Za datę przekazania dokumentów oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa GZM, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
4. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.: plików o wielkości do 2 GB, w: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod adresem https://gzm.ezamawiajacy.pl/, w zakładce „Baza Wiedzy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląsko- Zagłębiowska Metropolia, z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, adres email: urzad@metropoliagzm.pl, strona internetowa: bip.metropoliagzm.pl.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: daneosobowe@metropoliagzm.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego”, numer sprawy ZP.270.10.2024,
b) archiwizacji dokumentacji.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) obowiązek prawny administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO) wynikający z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy,
b) obowiązek ciążący na administratorze wynikający z art. 6 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) .
5) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmiotom świadczącym usługi informatyczne Zamawiającemu, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w przypadku korespondencji tradycyjnej.
Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane na stronach prowadzonego postępowania oraz zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z wymogów ustawowych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:
a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.270.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej serwerów i macierzy dyskowych, urządzeń sieci komputerowej oraz monitorowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem całej infrastruktury serwerowni GZM/ZTM

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

50312100-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych

42961100-1 - System kontroli dostępu

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dla poszczególnych zadań dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
Q = A + B + C
Gdzie:
Q – łączna ocena – suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach
A, B, C – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach , gdzie A - Łączna cena ofertowa zadania brutto, B - Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera, C - Oferowany maksymalny czas dojazdu do serwerowni
1) Kryterium „Łączna cena ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty
najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona
wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2) Kryterium „Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco:
za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny dostępne w trakcie trwania umowy.
3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany maksymalny czas dojazdu do serwerowni” (C) przyznawana będzie następująco:
2 godziny – 0 punktów 1 godzina – 5 punktów 30 minut – 10 punktów
Oferta, która otrzyma największą, łączna liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany maksymalny czas dojazdu do serwerowni

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej systemów zasilania awaryjnego serwerowni GZM/ZTM

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

50312100-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych

42961100-1 - System kontroli dostępu

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
Q = A + B+ D
Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych
kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej
1) Kryterium „Łączna cena ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty
najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x70 Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt.
Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco:
Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.
3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco:
Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb 24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt.
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej systemu klimatyzacji serwerowni GZM/ZTM

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

50312100-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych

42961100-1 - System kontroli dostępu

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
Q = A + B+ D
Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych
kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej
1) Kryterium „Łączna cena ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty
najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x70 Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt.
Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco:
Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.
3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco:
Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb 24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt.
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej systemu gaszenia gazem serwerowni GZM/ZTM

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

50312100-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych

42961100-1 - System kontroli dostępu

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
Q = A + B+ D
Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych
kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej
1) Kryterium „Łączna cena ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty
najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x70 Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt.
Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco:
Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.
3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco:
Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb 24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt.
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi wsparcia dla urządzeń sieciowych producenta Aruba serwerowni GZM/ZTM

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

50312100-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych

42961100-1 - System kontroli dostępu

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
Q = A + B+ D
Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych
kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej
1) Kryterium „Łączna cena ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty
najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x70 Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt.
Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco:
Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.
3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco:
Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb 24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt.
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna ilość godzin konsultacji inżyniera”

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca/y ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy. Informacje nt. zmian postanowień umowy zawiera §11 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gzm.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 roku poz. 507):
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r., poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykluczenie, o którym mowa powyżej następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.