Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255041/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-554e9039-035c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000323/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Usługa związana z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład ZWRSP na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255041/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.35.2022.SB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 543037,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23577,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego.
2. W szczególności, w ramach przedmiotu zamówienia wykonywane będą następujące czynności:
1) administracyjno-biurowe tj. prowadzenie rejestracji spraw w szczególności w systemie Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją, kompletowanie dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw, przygotowywanie korespondencji i odpowiedzi na pisma oraz udzielanie informacji głównie z zakresu administrowania, zarządzania i ewidencjonowania mienia zagospodarowanego i niezagospodarowanego,
2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży, dzierżawy, w związku z przedłużeniem umów dzierżaw w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,
3) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania oraz przeznaczonych do przekazania w trwały zarząd,
4) lustracje nieruchomości zgłoszonych do dopłat,
5) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,
6) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną,
7) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
8) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa,
9) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich urzędów gmin, sołectw i innych właściwych jednostek,
10) odbiór dokumentów z instytucji samorządowych oraz innych (m.in. wypisów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, odbiór dokumentów z biura katastru),
11) sporządzanie umów dzierżawy oraz aneksów do umów,
12) przygotowanie dokumentacji do archiwizacji,
13) przekazywanie wykazów i ogłoszeń do Izb Rolniczych wg. właściwości,
14) sporządzanie sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się także w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ.
4. Jest to zamówienie na usługę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 79500000-9.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1320).
Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w § 1 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ.
7. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 3 i § 10 projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Malinowska M&M BiuroNova
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393970666
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-294
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Małgorzata Malinowska M&M BiuroNova
jakie przetargi wygrała firma
Małgorzata Malinowska M&M BiuroNova
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.