Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366226/01 - Wynik z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu - zespół ds. zamówień publiczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184436635
1.5.8.) Numer faksu: 184436635
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpitalnowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c4f6915-0201-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00292033/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa - rękawice diagnostyczne 1x użytku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c4f6915-0201-11ef-b81b-aebd110f52793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia - https://e-zamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane są w Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz w Rozdziale XIII Sposób komunikacji oraz
wyjaśnienia treści SWZ.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający informuje, iż sposobem porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą, a
Zamawiającym będzie forma elektroniczna.
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami do oferty wyłącznie za pośrednictwem „formularza do komunikacji” dostępnego na
Platformie e-Zamówienia - https://e-zamowienia.gov.pl.
Szczegóły określa SWZ patrz rozdział XIII "Sposób komunikacji oraz wyjaśnienia treści SWZ" oraz XIV "Opis sposobu przygotowania
ofert oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZPITAL
SPECJALISTYCZNY IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W NOWYM
SĄCZU;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem email: abi@szpitalnowysacz.pl. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Szpitala oraz w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.261.1.21.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 481350,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - dostawa rękawic diagnostycznych lateksowych, nitrylowych i winylowych
4.2.5.) Wartość części: 478150 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych
warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium cena, jakość.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych z przedłużonym mankietem
4.2.5.) Wartość części: 2500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych
warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium cena, jakość.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - dostawa rękawic sekcyjnych
4.2.5.) Wartość części: 700 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych
warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium cena, jakość
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na:
Część nr 1 - dostawie rękawic diagnostycznych o wartości min. 380.000,00 zł brutto.
Część nr 2 - dostawie rękawic diagnostycznych o wartości min. 2.000,00 zł brutto.
Część nr 3 - dostawie rękawic sekcyjnych o wartości min. 650,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym tj. załączniku nr 2 do SWZ – załącznik nr 7 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw / usług porównywalnych z dostawami / usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
pkt I. do pkt III. (dokumenty zgodnie z SWZ - Strona 9-11)IV. Karty katalogowe dotyczące towaru w zakresie przedmiotu zamówienia (opisane do której części i pozycji dotyczy).
Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
V. Dokumenty wymienione w parametrach rękawic – Załącznik nr 5 opis przedmiotu zamowienia do SWZ tj.:
dot. części nr 1:
poz. 1
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 1-2-3-4, EN420 / EN ISO 21420
-dokument – certyfikat niezależnej jednostki lub deklaracja zgodności producenta potwierdzające spełnienie przez przedmiot zamówienia środka ochrony indywidualnej kategorii III typ B,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg EN 16523 / EN ISO 374-1,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg normy ASTM F1671 lub EN ISO 374-5,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 (badania wystawione przez jednostkę niezależną),
-karty katalogowe potwierdzające parametry,
- próbki do oceny jakości zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIX SWZ.
poz. 2
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z żywnością,
-dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 1-2-3-4, EN420/ EN ISO 21420
-dokument – certyfikat niezależnej jednostki lub deklaracja zgodności producenta potwierdzające spełnienie na przedmiot zamówienia środka ochrony indywidualnej kategorii III typ B,
-dokument - badania na przenikanie cytostatyków min 18 substancji (dodatkowo fabryczne oznakowanie na opakowaniu) - według OPZ załącznik nr 5b,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg EN16523 / EN ISO 374-1 - według OPZ załącznik nr 5b,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg normy ASTM F1671 lub EN ISO 374-5,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 (Badania wystawione przez jednostkę niezależną),
-dokument potwierdzający odporność rękawic na przenikanie 70% izopropanolu wystawiony przez jednostkę niezależną - według OPZ załącznik nr 5b,
-karty katalogowe potwierdzające parametry.
- próbki do oceny jakości zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIX SWZ.
poz. 3
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 1-2-3-4,
- dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg EN16523 – EN ISO 374-1,
-dokument – certyfikat niezależnej jednostki lub deklaracja zgodności producenta potwierdzający spełnienie na przedmiot zamówienia środka ochrony indywidualnej kategorii III typ B,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg normy ASTM F1671 lub EN ISO 374-5,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 (Badania wystawione przez jednostkę niezależną),
- karty katalogowe potwierdzające parametry.
- próbki do oceny jakości zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIX SWZ.
Dot. Część nr 2 poz. 1
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z żywnością,
-dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 1-2-3-4, EN420 / EN ISO 21420,
-dokument potwierdzający zarejestrowanie rękawic jako wyrób medyczny,
-dokument – certyfikat niezależnej jednostki lub deklaracja producenta potwierdzający spełnienie na przedmiot zamówienia środka ochrony indywidualnej kategorii III typ B,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg normy ASTM F1671 lub EN ISO 374-5,
-karty katalogowe potwierdzające parametry.
Dot. Część nr 3 poz. 1
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-karty katalogowe potwierdzające parametry,
- próbki do sprawdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem zawartym w SWZ - zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIX SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
pkt I. do pkt III. (dokumenty zgodnie z SWZ - Strona 9-11)IV. Karty katalogowe dotyczące towaru w zakresie przedmiotu zamówienia (opisane do której części i pozycji dotyczy).
Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
V. Dokumenty wymienione w parametrach rękawic – Załącznik nr 5 opis przedmiotu zamowienia do SWZ tj.:
dot. części nr 1:
poz. 1
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 1-2-3-4, EN420 / EN ISO 21420
-dokument – certyfikat niezależnej jednostki lub deklaracja zgodności producenta potwierdzające spełnienie przez przedmiot zamówienia środka ochrony indywidualnej kategorii III typ B,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg EN 16523 / EN ISO 374-1,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg normy ASTM F1671 lub EN ISO 374-5,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 (badania wystawione przez jednostkę niezależną),
-karty katalogowe potwierdzające parametry,
- próbki do oceny jakości zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIX SWZ.
poz. 2
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z żywnością,
-dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 1-2-3-4, EN420/ EN ISO 21420
-dokument – certyfikat niezależnej jednostki lub deklaracja zgodności producenta potwierdzające spełnienie na przedmiot zamówienia środka ochrony indywidualnej kategorii III typ B,
-dokument - badania na przenikanie cytostatyków min 18 substancji (dodatkowo fabryczne oznakowanie na opakowaniu) - według OPZ załącznik nr 5b,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg EN16523 / EN ISO 374-1 - według OPZ załącznik nr 5b,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg normy ASTM F1671 lub EN ISO 374-5,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 (Badania wystawione przez jednostkę niezależną),
-dokument potwierdzający odporność rękawic na przenikanie 70% izopropanolu wystawiony przez jednostkę niezależną - według OPZ załącznik nr 5b,
-karty katalogowe potwierdzające parametry.
- próbki do oceny jakości zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIX SWZ.
poz. 3
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 1-2-3-4,
- dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg EN16523 – EN ISO 374-1,
-dokument – certyfikat niezależnej jednostki lub deklaracja zgodności producenta potwierdzający spełnienie na przedmiot zamówienia środka ochrony indywidualnej kategorii III typ B,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg normy ASTM F1671 lub EN ISO 374-5,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 (Badania wystawione przez jednostkę niezależną),
- karty katalogowe potwierdzające parametry.
- próbki do oceny jakości zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIX SWZ.
Dot. Część nr 2 poz. 1
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z żywnością,
-dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 1-2-3-4, EN420 / EN ISO 21420,
-dokument potwierdzający zarejestrowanie rękawic jako wyrób medyczny,
-dokument – certyfikat niezależnej jednostki lub deklaracja producenta potwierdzający spełnienie na przedmiot zamówienia środka ochrony indywidualnej kategorii III typ B,
-dokument potwierdzający spełnienie warunku przebadania wg normy ASTM F1671 lub EN ISO 374-5,
-karty katalogowe potwierdzające parametry.
Dot. Część nr 3 poz. 1
-dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – CE,
-karty katalogowe potwierdzające parametry,
- próbki do sprawdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem zawartym w SWZ - zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIX SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe zagadnienia dotyczące realizacji zamówienia uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa wzór umowy załącznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e- Zamowienia - https://e-zamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu oraz oddziale w Nowym Targu
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.