Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Jana Sobieskiego 25 i 25A w Bielsku-Białej w podziale na II części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 199 06 00
1.5.8.) Numer faksu: 33 1990611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Jana Sobieskiego 25 i 25A w Bielsku-Białej w podziale na II części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d19690ec-f161-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028920/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont i termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Jana Sobieskiego 25 i 25A w Bielsku-Białej w podziale na II części: część 1 budynek nr 25; część 2 budynek nr 25a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej – etap III” Program Operacyjny Infrastruktura i środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa I – zmniejszenie emisyjności gospodarki; Działanie 1.7. – Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego; Poddziałanie 1.7.1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217823/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 06.05.2022 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na ww. przedmiot zamówienia (nr postępowania: ZGM/DZ-DN/84/2022/ADM) zgodnie z art. 275 pkt
1 ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze: 2021/BZP 00069300/01 oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/84cffd57-299d-4695-ae82-a4cd3eefb99c
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, tym samym wypełniła się przesłanka udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-DN/101/2022/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona jest rzeczowo i czasowo na 2 etapy, obejmujące następujące roboty do wykonania :
a) części I zamówienia remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Jana Sobieskiego 25. Wykonanie robót remontowych wraz z termomodernizacją budynków zostało podzielone na dwa etapy, których terminy realizacji zakończyć powinny się odpowiednio: I etap do 15.12.2022r , oraz etap II do 15.05.2023r.
Roboty remontowe wykonane w I etapie obejmują roboty budowlane (dach, konstrukcje, konstrukcje stalowe, roboty murowane , roboty izolacyjne, tynkowe, podłoża i posadzki, roboty z prefabrykatów gipsowych , prace konserwatorskie. Roboty dla instalacji elektrycznych ogólnych oraz elektrycznych w lokalach mieszkalnych, instalacji sanitarnych, prace związane
z zagospodarowaniem terenu.
Roboty remontowe wykonane w II etapie obejmują wymianę stolarki okiennej i remont stolarki drzwiowej , roboty tynkowe podłoża posadzki, roboty wykończeniowe, pozostałe prace związane z zagospodarowaniem terenu ( opaska z kamienia ozdobnego, chodniki i utwardzenia krawężniki i obrzeża, nawierzchnie, tereny zielone).
b) część II zamówienia remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Jana Sobieskiego 25 A. Wykonanie robót remontowych wraz z termomodernizacją budynków zostało podzielone na dwa etapy, których terminy realizacji zakończyć powinny się odpowiednio: I etap do 15.12.2022r , oraz etap II do 15.05.2023r.
Roboty remontowe wykonane w I etapie obejmują roboty budowlane (roboty betonowe, roboty murowe, elementy kowalsko-ślusarskie, roboty stolarskie, roboty izolacyjne), roboty ziemne związane z izolacja budynku, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne.
Roboty remontowe wykonane w II etapie obejmują roboty budowlane (dach, roboty tynkowe, podłoża i posadzki, roboty malarskie, tynki i okładziny zewnętrzne, prace konserwatorskie).
Szczegółowy zakres prac wykonanych w podziale na etapy zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2a do Zaproszenia.
z zastrzeżeniem postanowień zawartych w umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Zaproszenia do złożenia oferty .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4131712,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4131712,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4131712,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,, LIGRA'' Agata Pawlus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372185118
7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Dolne nr 204
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LIGRA" Agata Pawlus
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LIGRA" Agata Pawlus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4131712,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-15INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap II / 2025
- Zakup urządzeń i stanowisk demonstracyjnych w zakresie odnawialnych źródeł energii na potrzeby realizacji projektu "Spleceni z miastem".
- Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2026.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej "Domu Nauczyciela" przy ul. Pocztowej 14a w Bielsku-Białej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap I/2025
- 59/24 - Realizacja usługi farmaceutycznej polegającej na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z ich dostawą w postaci worków dla Oddziału Neonatologicznego Sz. Woj. w Bielsku-Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Opracowanie projektu i wykonanie robót związanych z rozbudową PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Noworudzkiej 8
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem domków fińskich zlokalizowanych w Parku Pole Mokotowskie wraz z przyłączeniem do sieci i zagospodarowaniem terenu.
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 w Słubicach
- Remont zabytkowego budynku Gminy Łomża - Szkoły Podstawowej w Konarzycach - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.