Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219651/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00219709/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1712 O Ozimek – Przywory w m. Ozimek w km 0+246 na rzece Mała Panew – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1712 O Ozimek – Przywory w m. Ozimek w km 0+246 na rzece Mała Panew – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d0bf54c-f227-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023929/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1712 O Ozimek – Przywory w m. Ozimek w km 0+246 na rzece Mała Panew - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219651/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SD.261.9.2022.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu na rzece Mała Panew, w ciągu drogi powiatowej nr 1712 O Ozimek – Przywory w m. Ozimek w km 0+246.
Zamówienie należy wykonać w całości.
Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
- wytyczenie obiektu,
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe istniejącego mostu i drogi,
- roboty drogowe, w tym m.in.: roboty ziemne, warstwy odsączające, podbudowy, nawierzchnie z betonu asfaltowego, ustawienie krawężników i obrzeży, zieleń drogową,
- roboty mostowe, w tym m.in.: roboty ziemne, zbrojenie, betonowanie, wzmocnienie płyty pomostowej, naprawa uszkodzonych podpór lub ustrojów niosących, malowanie i smarowanie łożysk, wykonanie podlewek, konstrukcje podparć i podwieszeń, malowanie elementów stalowych, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe, izolacje
z papy termozgrzewalnej, nawierzchnie poliuretanowe na chodnikach, odwodnienie płyty pomostu, dylatacje, elementy bezpieczeństwa, ułożenie rur osłonowych na kable, zabezpieczenie powierzchni betonowych i torkretowanie, nawierzchnia z MA,
- roboty oświetleniowe: demontaże, podwieszenia na czas remontu, układanie kabli oświetleniowych, montaż i stawianie istniejących słupów oświetleniowych
i brakującego słupa, pomiary elektryczne,
- roboty kanalizacyjne: roboty pomiarowe, roboty ziemne, umocnienia wykopów, podłoża i obsypki, montaż rurociągów, studzienki kanalizacyjne, studnie rewizyjne, zabezpieczenie kabla w ziemi,
- regulacja urządzeń obcych,
- odtworzenie oznakowania poziomego,
- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, STWiORB i uzgodnieniami,
- naprawa i odtworzenie oraz utrzymanie dróg dojazdowych,
- szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej oraz
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
Wszelkie materiały użyteczne pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy
z możliwością wykorzystania do wbudowania pod warunkiem spełnienia wymogów normatywnych i specyfikacji. Wartość oferty powinna uwzględniać zastosowanie powyższych materiałów.
2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy;
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem) – o ile opracowany przez Zamawiającego będzie niewystarczający;
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i zaklauzulowanej,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót wraz z utrzymaniem właściwego stanu nawierzchni na objazdach;
- ewentualnego: odwodnienia wykopów, pompowania wody, wymianę gruntu;
- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy
- wykonywania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej i projektu.
- Wykonawca będzie sporządzał dokumentacje fotograficzną z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą).
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
4. Podstawą obliczenia ceny oferty jest Dokumentacja projektowa zamieszczona w Tomie III niniejszej SWZ.
Uwaga !!!
Przedmiar robót stanowi dokument wyłącznie pomocniczy.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną ( oferta spośród ofert nieodrzuconych ) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie ww. zamówienia.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.