Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250421/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja budynków (dotyczy A. Krajowej 90,92,94,96)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324787001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków (dotyczy A. Krajowej 90,92,94,96)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e675ae16-04f3-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027579/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dokumentacja projektowa na zadanie p.n. Modernizacja budynków przy ul. Armii Krajowej 90,92,94,96 - remont budynków z uwględnieniem częściowej termomodernizacji, przebudowa lokali mieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.6.2023.AWP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250406,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej na przebudowę budynków mieszkalnych wraz z remontem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu zewnętrznego – dotyczy budynków przy ul. Armii Krajowej 90,92,94,96 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
1.1. Przedmiot zadania obejmuje:
1) wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej oraz instalacyjnej,
2) wykonanie koncepcji architektonicznej i zagospodarowania terenu zewnętrznego,
3) wykonanie projektu budowlanego,
4) wykonanie projektów wykonawczych,
5) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) wykonanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich: szczegółowych i uproszczonych,
7) wykonanie zestawienia materiałów wraz z opisem ich parametrów, które będą podlegały ocenie podczas wyboru/akceptacji materiału przez inspektora nadzoru,
8) wykonanie projektowanej charakterystyki energetycznej,
9) pozyskanie map do celów projektowych,
10) dokonanie wszelkich wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń, w tym m.in. z gestorami sieci, rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych, rzeczoznawcą ds sanitarnych oraz konserwatorem zabytków,
11) pozostałe opracowania opisane w Założeniach do projektowania (Załącznik nr 10 do SWZ),
12) uzyskanie pozwoleń na budowę dla robót tego wymagających,
13) pełna dokumentacja w wersji cyfrowej na nośniku CD (w formie edytowalnej oraz pdf.),
14) niezwłocznego udzielania odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących robót budowlanych na podstawie przedmiotowej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych, w terminie do 24 godzin
w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od chwili przekazania zapytania Wykonawcy,
15) pełnienie nadzoru autorskiego.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, z podziałem na zadania umożliwiające odrębne zlecenie robót w procedurze zamówienia publicznego (tj. powinna zawierać wszystkie prace i roboty towarzyszące), w zakresie:
Zadanie 1: przebudowa lokali mieszkalnych wraz z remontem części wspólnych:
a) wyodrębnienie dwóch lokali (obecnie trzy lub cztery) mieszkalnych na każdej kondygnacji wraz z węzłami sanitarnymi i aneksami kuchennymi,
b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
c) remont instalacji w tym: elektrycznej, wod-kan, c.o., antenowej,
d) dostosowanie wentylacji do nowych lokali mieszkalnych,
e) remont piwnic, klatek schodowych i poddasza z uwzględnieniem docieplenia stropów i poddasza,
f) wykonanie instalacji domofonowej i internetowej,
g) pozostałe prace remontowe niezbędne do zrealizowania zadania jako całości.
Zadanie 2: renowacja i naprawa zewnętrznych elementów architektonicznych:
a) renowacja i naprawa elewacji budynków z zachowaniem walorów architektonicznych,
b) hydroizolacja ścian piwnic wraz z drenażem i opaską budynku,
c) pozostałe prace towarzyszące niezbędne do zrealizowania zadania jako całości,
Zadanie 3: wykonanie przyłączy do kanalizacji sanitarnej:
a) zaprojektowanie odprowadzenia ścieków bytowo-gospodarczych do istniejącej kanalizacji sanitarnej
Zadanie 4: zagospodarowanie terenów zewnętrznych:
a) wykonanie miejsc postojowych z wykorzystaniem materiałów przepuszczalnych,
b) wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej wraz z odpływem wód opadowych,
c) rozbiórka zabudowań gospodarczych i toalet zewnętrznych,
d) budowa placyków do gromadzenia nieczystości stałych,
e) zagospodarowanie strefy biologicznie czynnej (w tym plac zabaw).
1.2.1. Budynki usytuowane są na działce nr 189/18 przy ul. A. Krajowej 90-92-94-96 stanowiącej własność Gminy Jastrzębie-Zdrój. Budynki wpisane do Gminnej Ewidencji Zabytków pod nr B-51, w związku z powyższym, wszelkie rozwiązania projektowe na każdym etapie inwestycji należy uzgadniać z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
1.3. Zamawiający informuje, iż Wykonawca będzie miał obowiązek sprawowania nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót objętych zakresem ww. projektu. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad przedsięwzięciem
odbywać się będzie w czasie prowadzonych robót budowlanych zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik nr 17 do SWZ). Przewiduje się 36 miesięczny okres pełnienia nadzoru autorskiego. Warunkiem pełnienia nadzoru autorskiego będzie udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte zakresem projektu oraz uzasadniona potrzeba nadzoru autorskiego, np. w przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych do dokumentacji, na wniosek Zamawiającego, nie wynikłych z błędów projektowych, które Wykonawca jest zobowiązany usunąć w ramach udzielonej gwarancji i rękojmi oraz w przypadku spornych kwestii w rozumieniu rozwiązań projektowych, tj. sprawdzaniu zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową.
Sprawowanie nadzoru autorskiego obejmować będzie w szczególności:
1) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową pod względem zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych;
2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań;
3) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych lub równoważnych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
4) czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej zmiany pozwolenia na budowę;
5) uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego i na jego wezwanie;
6) ocenę wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami;
7) ocenę materiałów zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, pod względem ich zgodności z parametrami materiałów projektowanych;
8) czuwanie, aby zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę;
9) sporządzanie rysunków zamiennych lub szkiców opatrzonych datą, podpisem oraz informacją, jaki element zastępują, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby;
10) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;
11) żądanie wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania robót niezgodnie z dokumentacją projektową;
12) ocenę dokumentacji powykonawczej co do zmian wprowadzonych w trakcie robót budowlanych oraz kwalifikację ich istotności;
12) współudział w przygotowaniu dokumentów dla instytucji dofinansowujących (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) oraz do wystąpienia o pozwolenie na użytkowanie;
13) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności realizowanej inwestycji.
1.4. Możliwe jest dokonanie wizji przed złożeniem oferty, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb realizacji zadania oraz zasady rozliczania przedmiotu zamówienia określają: Założenia do projektowania (Załącznik nr 10 do SWZ), Zdjęcia budynku i terenu zewnętrznego (Załącznik nr 11 do SWZ), Mapy (Załącznik 12-13 do SWZ) oraz Rzuty (Załącznik 14-16 do SWZ), które stanowią integralną część SWZ.
3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić
w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
4. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi
w art. 6 pkt 1) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 875). Zgodnie z art. 35 ust. 2 oraz art. 68 ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, Zamawiający zleci wykonywanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem Wykonawcy, którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia publicznego wynosić będzie co najmniej 10%, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Architektonicznych PROFIL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627 001 67 70
7.3.3) Ulica: Przyjemna 14/2
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG ARCHITEKTONICZNYCH "PROFIL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG ARCHITEKTONICZNYCH "PROFIL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 162 dni
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ B
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ A
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd i nr 1384C Pokrzywno-Orle-Słup oraz drogi gminnej nr 041429C Annowo-Gruta
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa dróg, miejsc parkingowych i infrastruktury na terenie PANS - etap 1 i 2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.