Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 63 16 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9102401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460b6e60-f27a-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
2. Zamawiający w dniu 18.03.2024 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym pn. „Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej” zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na platformie zakupowej ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2024/BZP 00249205/01.
Zamówienie było podzielone na 10 części.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 26.03.2024 r. godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty w Części 1 postępowania.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8231f6dc-dfae-11ee-a01e-f641a8763d5f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy plakatów i plansz ekspozycyjnych dla Wydziału Sztuki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący Załącznik nr 1.
3. Realizacje zamówień wykonywane będą sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy, na jednostkowe zlecenia Zamawiającego, przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej z potwierdzeniem odbioru. Jednostkowe zlecenie będzie zawierać wszelkie niezbędne informacje służące do wykonania zlecenia, tj.: rodzaj druku, ilość, projekt graficzny w formatach, np. PDF, TiFF, JPG.
4. Miejsce dostawy wydruków – różne miejsca dostaw w zależności od pozycji w tabeli w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1):
- poz. 1 – transport do Akademii Tarnowskiej,
- poz. 2 – transport do Akademii Tarnowskiej,
- poz. 3 – transport ekspozytorów z i do TCK Rynek 5, Tarnów (brak możliwości wysyłki kurierem. Ekspozytory są bardzo delikatne, wypożyczane z TCK. Istnieje możliwość transportu ekspozytorów przez TCK, ale tylko w obrębie Tarnowa),
- poz. 4 – transport do Akademii Tarnowskiej.
5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 Usługi drukowania i powiązane
6. Przepis art. 95 ust. 1 ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w dokumentach zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1465 ze zm.) w szczególności: czynności związane bezpośrednio z niniejszym zamówieniem: pracownicy wykonujący czynności związane z obsługą maszyn poligraficznych. Wymagania te zostały określone w §10 Projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16506,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16506,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16506,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BODONI REKLAMA WIZUALNA STANISŁAW KOZYRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120017795
7.3.3) Ulica: Bitwy pod Studziankami 10/6
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BODONI REKLAMA WIZUALNA STANISŁAW KOZYRA
jakie przetargi wygrała firma
BODONI REKLAMA WIZUALNA STANISŁAW KOZYRA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16506,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników żywnościowych jednorazowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i konfekcjonowanie materiałów na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie w 2025 roku.
- Opracowanie i druk materiałów promujących XXVII Warmińsko-Mazurskie Dni Rodziny w formie zaproszeń i plakatu
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- DZP.261.11.2025 Świadczenie usługi druku offsetowego i dystrybucji czasopism FRSE: "Europa dla Aktywnych" (i wydania specjalnego) i "Języki Obce w Szkole" oraz dodatku "Twój Eurodesk".
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.