Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie opróżniania i zakupu koszy ulicznych, usuwania padłych zwierząt, sprzątania powierzchniowego, w tym likwidacja dzikich zwałek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie opróżniania i zakupu koszy ulicznych, usuwania padłych zwierząt, sprzątania powierzchniowego, w tym likwidacja dzikich zwałek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02f372d8-4090-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie opróżniania i zakupu koszy ulicznych, usuwania padłych zwierząt, sprzątania powierzchniowego, w tym likwidacji dzikich zwałek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265630/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:- art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Podstawa faktyczna: a)Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp; b)Możliwość udzielenia niniejszego zamówienia została przewidziana w Sekcji II.2.4) pkt.7 Ogłoszenia o zamówieniu (opublikowanego w Dz. U. Unii Europejskiej - ogłoszenie nr Dz.U/S 136- 334938 z dnia 16.07.2020r.), oraz w pkt 10 SWZ dla zamówienia podstawowego gdzie zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp określając zakres usługi oraz warunki na jakich zostanie udzielane zamówienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.44.2021.URY
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 109142,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.1 opróżnianie 302 szt. koszy ulicznych z miejsc określonych w załączniku, w tym:
2.1.2 opróżnianie koszy ulicznych z częstotliwością 1 raz na dobę, sześć razy w tygodniu (poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki i soboty – z wyłączeniem dni świątecznych) do godz. 7:30,
2.1.3 opróżnianie interwencyjne koszy ulicznych w przypadku przepełnienia kosza, na wezwanie Zamawiającego, w czasie nie przekraczającym 1 godziny od zgłoszenia za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej,
2.1.4 gospodarowanie odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2.1.5 utrzymanie w z należytej czystości koszy ulicznych, zwłaszcza pod wkładem metalowym, oraz ich otoczenia w promieniu 1,5 m,
2.1.6 zmianę lokalizacji kosza ulicznego na telefoniczne polecenie Zamawiającego,
2.1.7 bezzwłoczne powiadomienie zamawiającego o kradzieży lub dewastacji kosza bądź wkładu,
2.2 usuwanie padłych zwierząt z terenów będących w zarządzie dzielnicy, wskazanych przez zamawiającego,
2.3 likwidację dzikich zwałek, w tym:
2.3.1 odpadów komunalnych,
2.3.2 odpadów wielogabarytowych,
2.3.3.gałęzi o charakterze przestrzennym,
2.3.4 gruzu lub ziemi,
wraz z gospodarowaniem odpadami.
2.4.sprzatanie powierzchniowe terenów wskazanych przez Zamawiającego wraz z gospodarowaniem odpadami,
2.5 w sprzątaniu należy uwzględnić sprzątanie odchodów zwierzęcych.
Terminy rozpoczęcia działań wskazanych w ust.2 pkt. 2.2 realizowane będą do 30 minut od chwili zgłoszenia (za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej ) przez Zamawiającego.
Terminy rozpoczęcia działań wskazanych w ust. 2 pkt. 2.3 – 2.4 podejmowane będą do 1 dnia od chwili zgłoszenia za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej) przez Zamawiającego.
Przy oczyszczaniu dróg gminnych, w tym chodników i zatok parkingowych, zakazuje się stosowani dmuchaw i urządzeń pochodnych, powodujących znaczące zapylenie i hałas.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117873,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117873,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117873,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG Complex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-00-18-775
7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117873,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na okres 36 miesięcy
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.