Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie schronienia oraz pomocy w wychodzeniu z bezdomności, bezdomnym kobietom. — Część nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003452062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 35
1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops-sw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ops.swietochlowice.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie schronienia oraz pomocy w wychodzeniu z bezdomności, bezdomnym kobietom. — Część nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e1c052-e828-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043703/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zapewnienie schronienia oraz pomocy w wychodzeniu z bezdomności, bezdomnym kobietom
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 11.03.2024 r. Zamawiający wszczął postępowanie pn. „Zapewnienie schronienia bezdomnym, bezdomnym w formie
usług opiekuńczych i zapewnienie okresowego miejsca pobytu w domu dla matek/ojców z małymi dziećmi i kobiet w ciąży"
(252-01/2024/PZP). Termin składania ofert upłynął 18.03.2024r. o godz. 10.00. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła
żadna oferta.
W związku z powyższym postępowanie zostało umorzone na podstawie art. 255 pkt 1 PZP tj. nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W związku z powyższym zachodzi przesłanka do
zastosowania trybu z zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e983c9c5-df80-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 252-04/2024/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie schronienia bezdomnym, bezdomnym w formie usług opiekuńczych i zapewnienie okresowego miejsca pobytu w domu dla matek/ojców z małymi dziećmi i kobiet w ciąży z podziałem na trzy części oraz z zastosowaniem prawa opcji.
1.1. Część 3: Zapewnienie okresowego miejsca pobytu w domu dla matek/ojców z małymi dziećmi i kobiet w ciąży.
Adresatami zadania są matki z małymi dziećmi i kobiety w ciąży, a także ojcowie z małoletnimi dziećmi i inne osoby sprawujące opiekę prawną nad małymi dziećmi z terenu Miasta Świętochłowice, znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej, dotknięte przemocą lub znajdujące się w innej sytuacji kryzysowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie w dniu 22.03.2024 r. wysyłając zaproszenie do negocjacji. W dniu 25.03.2024 o godzinie 14:00 upłynął termin negocjacji na który Wykonawca zaproszony do negocjacji nie wstawił się ani nie przesłał dokumentów zgodnie z INDPP.Zamawiający unieważnia postępowanie o w trybie zamówienia z wolnej ręki, w których negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Pełnienie funkcji streetworkera
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Korfantów) w miejscu ich zamieszkania w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.