Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251395/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nazwa zadania: Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017189145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paluch 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 868 06 34 wew. 1
1.5.8.) Numer faksu: 22 868 06 34 wew. 4
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@napaluchu.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.napaluchu.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.napaluchu.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nazwa zadania: Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced7b4b6-3898-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008690/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 2021-10 wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251395/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2021-10 wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 241431,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Pakiet nr 1 BIEŻNIA WODNA .Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie Pakiet nr 1 BIEŻNIA WODNA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33128000-3 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39130000-2 - Meble biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Pakiet nr 2 LASER WYSOKOENERGETYCZNY, APARAT DO TERAPII FALĄ UDERZENIOWĄ, URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE .Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie Pakiet nr 2 LASER WYSOKOENERGETYCZNY, APARAT DO TERAPII FALĄ UDERZENIOWĄ, URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 - załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33128000-3 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39130000-2 - Meble biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 90740,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Pakiet nr 3 WYPOSAŻENIE: MEBLE, SPRZĘTY .Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie Pakiet nr 3 WYPOSAŻENIE: MEBLE, SPRZĘTY
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 - załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33128000-3 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39130000-2 - Meble biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 4349,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania 1 do upływu terminu składania ofert złożone zostały dwie oferty. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający odrzucił:
• ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp. Oferta nr 1 złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie zadania 1 została złożona wadliwie – brak podpisu na ofercie.
• ofertę nr 2 na podst. art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy Pzp wobec niezłożenia na wezwanie wszystkich przedmiotowych dokumentów do których złożenia Wykonawca został wezwany.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95065,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95065,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONOMED sp z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95065,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania 3 do upływu terminu składania ofert złożone zostały dwie oferty. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający odrzucił:
• ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp. Oferta nr 1 złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie zadania 1 została złożona wadliwie – brak podpisu na ofercie.
• ofertę nr 2 uznano za najkorzystniejszą jednakże cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 5.800,00 zł brutto, budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie Zamówienia wynosi 5.350,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
- "Zakup części i akcesoriów do aparatury medycznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.