Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00314638/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00319793/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00386919/01 - Wynik z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bulkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: (24) 265 20 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bulkowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9122ae1e-1ca3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055283/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bulkowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9122ae1e-1ca3-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https:ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: k.kalinowska@bulkowo.pl lub gmina@bulkowo.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452) sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247),
z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452)., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera rozdział XXXVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera rozdział XXXVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bulkowo obejmuje demontaż i wymianę opraw sodowych w ilości 330 szt. na oprawy LED wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ilości 100 szt. (tam gdzie wysięgniki są zużyte). Oprawy sodowe o mocy o 70W, 100W, 150W i 250W będą wymienione na oprawy LED o mocy 38 W, 55W, 75W i 125W.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
S = C + G
gdzie:
S– łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
D - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „gwarancja”.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I – Cena (C): 60 pkt,
Kryterium II – Okres gwarancji (G): 40 pkt,
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach .
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Najniższa zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
W Kryterium II (G) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
gdzie:
Okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne w ocenianej ofercie
G= ----------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalny okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne
Uwaga!
Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny okres gwarancji otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium okres gwarancji.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub w przypadku nie podania do oceny ofert zostanie przyjęty minimalny okres 60 miesięcy gwarancji.
Maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji wynosi 84 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesiące do oceny ofert zostanie przyjęty okres 84 miesiące i taki zostanie uwzględniony również w umowie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Wymiana oświetlenia ulicznego na oświetlenie ledowe na terenie Gminy Bulkowo obejmuje demontaż i wymianę opraw sodowych w ilości 282 szt. na oprawy LED wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ilości 51 szt. (tam gdzie wysięgniki są zużyte). Oprawy sodowe o mocy o 70W, 100W, 150W i 250W będą wymienione na oprawy LED o mocy 38 W, 55W, 75W i 125W.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
S = C + G
gdzie:
S– łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
G - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji”.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I – Cena (C): 60 pkt,
Kryterium II – Okres gwarancji (G): 40 pkt,
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach .
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Najniższa zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
W Kryterium II (G) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
gdzie:
Okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne w ocenianej ofercie
G= ----------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalny okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne
Uwaga!
Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny okres gwarancji otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium okres gwarancji.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub w przypadku nie podania do oceny ofert zostanie przyjęty minimalny okres 60 miesięcy gwarancji.
Maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji wynosi 84 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesiące do oceny ofert zostanie przyjęty okres 84 miesiące i taki zostanie uwzględniony również w umowie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwie Chlebowo obejmuje demontaż i wymianę opraw sodowych w ilości 16 szt. na oprawy LED wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ilości 6 szt. (tam gdzie wysięgniki są zużyte). Oprawy sodowe o mocy o 70W, będą wymienione na oprawy LED o mocy 38 W.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni
warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
S = C + G
gdzie:
S– łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
G - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „gwarancja”.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I – Cena (C): 60 pkt,
Kryterium II – Okres gwarancji (G): 40 pkt,
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach .
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Najniższa zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
W Kryterium II (G) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
gdzie:
Okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne w ocenianej ofercie
G= ----------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalny okres gwarancji wykonane prace modernizacyjne
Uwaga!
Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny okres gwarancji otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium okres gwarancji.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub w przypadku nie podania do oceny ofert zostanie przyjęty minimalny okres 60 miesięcy gwarancji.
Maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji wynosi 84 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesiące do oceny ofert zostanie przyjęty okres 84 miesiące i taki zostanie uwzględniony również w umowie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwie Stary Podleck obejmuje demontaż i wymianę opraw sodowych w ilości 10 szt. na oprawy LED wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ilości 4 szt. (tam gdzie wysięgniki są zużyte). Oprawy sodowe o mocy o 70W, będą wymienione na oprawy LED o mocy 38 W
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
S = C + G
gdzie:
S– łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
G - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „gwarancja”.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I – Cena (C): 60 pkt,
Kryterium II – Okres gwarancji (G): 40 pkt,
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach .
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Najniższa zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
W Kryterium II (G) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
gdzie:
Okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne w ocenianej ofercie
G= ----------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalny okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne
Uwaga!
Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny okres gwarancji otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium okres gwarancji.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub w przypadku nie podania do oceny ofert zostanie przyjęty minimalny okres 60 miesięcy gwarancji.
Maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji wynosi 84 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesiące do oceny ofert zostanie przyjęty okres 84 miesiące i taki zostanie uwzględniony również w umowie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
2. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
3. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
4. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
4.1. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie:
a) dla części 1 zamówienia wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia z których każde polegało na wymianie opraw (dostawa i montaż) oświetlenia ulicznego na oprawy LED w liczbie minimum 200 szt.,
b) dla części 2 zamówienia wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia z których każde polegało na wymianie opraw (dostawa i montaż) oświetlenia ulicznego na oprawy LED w liczbie minimum 100 szt.,
c) dla części 3 zamówienia wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia z których każde polegało na wymianie opraw (dostawa i montaż) oświetlenia ulicznego na oprawy LED w liczbie minimum 10 szt.
d) dla części 4 zamówienia wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia z których każde polegało na wymianie opraw (dostawa wraz z montażem) oświetlenia ulicznego na oprawy LED w liczbie minimum 10 szt.
4.2. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego potencjału osobowego skierowanego do realizacji zamówienia
a) Dla części 1, 2, 3 i 4 zamówienia warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia Kierownika budowy (robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
b) co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy (robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 roku, poz. 2351, zm.: z 2022 roku poz. 88)lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej 11 (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1646) pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części zamówienia wystarczające jest aby dysponował jedną osobą w charakterze Kierownika budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
Dla części 1 – Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bulkowo.
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
II. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
Dla części 2 – Wymiana oświetlenia ulicznego na oświetlenie ledowe na terenie Gminy Bulkowo
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
Dla części 3 – Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwie Chlebowo.
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
IV. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
Dla części 4 – Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwie Stary Podleck
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
Dla części 1 – Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bulkowo
a) Wykaz dostaw, wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, wraz z referencjami, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.1 lit. a).
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.2.
II. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
Dla części 2 – Wymiana oświetlenia ulicznego na oświetlenie ledowe na terenie Gminy Bulkowo
a) Wykaz dostaw, wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, wraz z referencjami, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.1 lit. b).
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.2.
III. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
Dla części 3 – Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwie Chlebowo.
a) Wykaz dostaw, wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, wraz z referencjami, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.1 lit. c).
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.2.
IV. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
Dla części 4 – Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwie Stary Podleck
a) Wykaz dostaw, wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, wraz z referencjami, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.1 lit. d).
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.2
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wypełnione zestawienie parametrów technicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Do wypełnionego przez Wykonawcę/Oferenta Parametrów technicznych opraw oświetlenia ulicznego należy dołączyć karty techniczne zaoferowanych opraw. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę/Oferenta, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wypełnione zestawienie parametrów technicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Do wypełnionego przez Wykonawcę/Oferenta Parametrów technicznych opraw oświetlenia ulicznego należy dołączyć karty techniczne zaoferowanych opraw. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę/Oferenta, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć:1. stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
2. oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy –
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
I. Część 1 – Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy BulkowoRodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia są opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy dla części 1 zamówienia
II. Część 2 – Wymiana oświetlenia ulicznego na oświetlenie ledowe na terenie Gminy Bulkowo
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia są opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ - wzór umowy dla części 2 zamówienia
III. Część 3 – Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwie Chlebowo
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia są opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ - wzór umowy dla części 3 zamówienia
IV. Część 4 – Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwie Stary Podleck
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia są opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ - wzór umowy dla części 4 zamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.) (przesłanka obligatoryjna).Uwaga:
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł (art. 7 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Małogoszcz - II etap
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa punktów świetlnych w 2024 r." w ramach zadań pn.: Pogoria III - jasna i bezpieczna
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.