Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269607/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00276915/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00295618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00309415/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00401194/01 - Wynik z dnia 2023-09-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Schładzanie pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze i podległych Inspektoratach w Krośnie Odrzańskim, w Nowej Soli, w Świebodzinie i w Żarach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE
1.2.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600141
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kupiecka 65
1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 65-426
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 68 329 42 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne_zielona_gora@zus.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298728
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00269607
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. W przypadku złożenia ofert na wszystkie pięć części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 38 000, 00 zł.
2. W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca wnosi wadium w wysokości określonej dla danej/danych części zamówienia, na które złoży ofertę/oferty:
Część I – wymagane wadium wynosi: 13 400 zł
Część II – wymagane wadium wynosi: 4 800,00 zł
Część III – wymagane wadium wynosi: 8 200,00 zł
Część IV – wymagane wadium wynosi 4 200,00 zł
Część V – wymagane wadium wynosi: 7 400,00 zł.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
4. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 70 1020 5590 0000 0702 9420 7019. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii.
7. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: „wadium w postępowaniu na schładzanie pomieszczeń biurowych i numer części , na którą/które wadium jest wnoszone, 510000.271.02.2023-ZAP”.
8. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2), 3.3). i 3.4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
10. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Ponadto w dokumencie gwarancji lub poręczenia zaleca się wskazanie adresu e-mail Gwaranta lub Poręczyciela, na który Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie
o zwolnieniu wadium.
11. Wadium wnosi się na rzecz Zamawiającego (beneficjenta):
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie
ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra.
12. Pozostałe kwestie dotyczące wadium zawarto w rozdziale 3 SWZ
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. W przypadku złożenia ofert na wszystkie pięć części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 38 000, 00 zł.
2. W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca wnosi wadium w wysokości określonej dla danej/danych części zamówienia, na które złoży ofertę/oferty:
Część I – wymagane wadium wynosi: 13 400 zł
Część II – wymagane wadium wynosi: 4 800,00 zł
Część III – wymagane wadium wynosi: 8 200,00 zł
Część IV – wymagane wadium wynosi 4 200,00 zł
Część V – wymagane wadium wynosi: 7 400,00 zł.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
4. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 46 1020 5590 0000 0702 9420 7019. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii.
7. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: „wadium w postępowaniu na schładzanie pomieszczeń biurowych i numer części , na którą/które wadium jest wnoszone, 510000.271.02.2023-ZAP”.
8. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2), 3.3). i 3.4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
10. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Ponadto w dokumencie gwarancji lub poręczenia zaleca się wskazanie adresu e-mail Gwaranta lub Poręczyciela, na który Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie
o zwolnieniu wadium.
11. Wadium wnosi się na rzecz Zamawiającego (beneficjenta):
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie
ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra.
12. Pozostałe kwestie dotyczące wadium zawarto w rozdziale 3 SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-18 09:00
Po zmianie:
2023-07-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-18 09:30
Po zmianie:
2023-07-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-16
Po zmianie:
2023-08-18
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promów przewozowych celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa: ZAD 1 - prom przewozowy w m. Połęcko ZAD 2 - prom przewozowy w m. Pomorsko
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 12 oraz ul. Kożuchowskiej 8 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 277 w m. Kije w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 296 w m. Jelenin
- Zagospodarowanie i adaptacja przestrzeni Parku Tysiąclecia w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja Parku Tysiąclecia " - etap II
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.