eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowicePrzebudowa i czê¶ciowa nadbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Wojkowicach



Og³oszenie z dnia 2024-04-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i czê¶ciowa nadbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Wojkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wojkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koltun@wojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wojkowice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i czê¶ciowa nadbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Wojkowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78923149-020a-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00298733

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055852/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Przebudowa czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej nr 1 na potrzeby oddzia³ów przedszkolnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78923149-020a-11ef-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Ma³gorzata Ko³tun m.koltun@wojkowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: m.koltun@wojkowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Wojkowice, z siedzib±: Urz±d Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice; Inspektor Ochrony Danych: iod@wojkowice.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: WPM.271.13.2024, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPM.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z zwi±zane z przebudow± i rozbudow± budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Wojkowicach oraz zmian± sposobu u¿ytkowania czê¶ci mieszkalnej na pomieszczenia dydaktyczne oraz zmian± sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ szko³y na pomieszczenia przeznaczone na Oddzia³ Przedszkolny w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 29 – podzielone na etapy:
ETAP I
Dostosowanie do przepisów przeciwpo¿arowych budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w strefie funkcjonowania oddzia³ów przedszkolnych mieszcz±cych siê na parterze budynku – wydzielenie strefy ZL II;
ETAP II
Przebudowa pomieszczeñ mieszkalnych, znajduj±cych siê w budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 na pomieszczenia szkolne (sekretariat, gabinet dyrektora itp.);
ETAP III
Nadbudowa budynku dla zapewnienia dodatkowej sali dydaktycznej nad pomieszczeniami wskazanymi w Etapie II;
ETAP IV
Przebudowa pomieszczeñ sekretariatu i dyrekcji na dodatkow± salê przedszkoln±.
Pod wzglêdem ochrony przeciwpo¿arowej etapy musz± zamykaæ siê w strefie po¿arowej, dlatego na potrzeby czynno¶ci kontrolno – rozpoznawczych przeprowadzanych przez organy pañstwowej Stra¿y Po¿arnej przed przyst±pieniem do u¿ytkowania, wyznaczono nastepujace etapy:
ETAP A (zawieraj±cy zakres Etapu I);
ETAP B (zawieraj±cy zakres Etapu II i III);
ETAP C (zawieraj±cy zakres Etapu IV)
Opis poszczególnych etapów:
ETAP A
W tym etapie bêdzie realizowany pierwszy etap budowlany (ETAP 1). W ramach tego etapu wydzielona zostanie strefa po¿arowa nr 1 na kondygnacji parteru stanowi±ca przedszkole o kategorii zagro¿enia ¿ycia ludzi ZLII. Z uwagi, ¿e ewakuacja z tej strefy po¿arowej bêdzie przebiega³a do klatki schodowej K1, klatka ta zostanie równie¿ ujêta w tym etapie.
Zostanie obudowana ¶cianami o klasie odporno¶ci ogniowej REI60, zamkniêta drzwiami o klasie odporno¶ci ogniowej EIS30 oraz wyposa¿ona w urz±dzenia do usuwania dymu.
W etapie tym zostan± równie¿ wydzielone pomieszczenia techniczne na poziomie piwnic. Etap ten zak³ada równie¿ wykonanie drogi po¿arowej zgodnie z czê¶ci± graficzn± ekspertyzy.
Dzieci przedszkolne bêd± korzysta³y:
• ze sto³ówki znajduj±cej siê w strefie po¿arowej przedszkola,
• z szatni znajduj±cej siê na poziomie parteru w czê¶ci szkolnej.
ETAP B
W tym etapie bêdzie realizowany drugi i trzeci etap budowlany (ETAP 2 i 3), które zak³adaj± przebudowê pomieszczeñ mieszkalnych, znajduj±cych siê w budynku na pomieszczenia szkolne (sekretariat, gabinet dyrektora itp.) oraz nadbudowê budynku dla zapewnienia dodatkowej sali dydaktycznej. W ramach tego etapu zostanie dostosowana ca³a strefa po¿arowa nr 2 stanowi±ca pozosta³± czê¶æ szko³y.
ETAP C
W tym etapie bêdzie realizowany czwarty etap budowlany (ETAP 4). W ramach tego etapu zostanie w ramach strefy po¿arowej nr 1 dokonana przebudowa pomieszczeñ sekretariatu i dyrekcji na dodatkow± salê przedszkoln±. Dzieci przedszkolne bêd± korzysta³y:
• ze sto³ówki znajduj±cej siê w strefie po¿arowej przedszkola,
• z szatni znajduj±cej siê w strefie po¿arowej przedszkola.
Ogólna charakterystyka obiektu (gabaryty, konstrukcja, przeznaczenie, usytuowanie).
Budynek znajduje siê w miejscowo¶ci Wojkowice przy ul. Jana III Sobieskiego 29 na dzia³ce nr 1026/2. Jest to budynek szkolny, w którym znajduj± siê oddzia³y przedszkolne. Posiada jedn± kondygnacjê podziemn± (piwnice), a tak¿e trzy kondygnacje nadziemne (parter, I piêtro oraz II piêtro).
Dane charakterystyczne budynku:
• kubatura: 8 898,95 m3
• powierzchnia wewnêtrzna: 2 328,03 m2
• powierzchnia zabudowy: 890,67 m2
• d³ugo¶æ elewacji: 56,61 m
• szeroko¶æ elewacji: 19,20 m
• wysoko¶æ: 12,95 m (budynek ¶redniowysoki)
• Ilo¶æ kondygnacji nadziemnych: 3 (parter, I piêtro oraz II piêtro)
• Ilo¶æ kondygnacji podziemnych: 2 (piwnice 01 i 02)
Konstrukcja obiektu:
• Konstrukcja budynku: murowana z ceg³y pe³nej
• ¦ciany zewnêtrzne: murowane z ceg³y pe³nej
• Stropy: ¿elbetowe
• Konstrukcja dachu: drewniana
• Pokrycie dachu: papa
• Schody wewnêtrzne klatek schodowych: ¿elbetowe.
G³ówna funkcja budynku nie ulega zmianie. Projekt zak³ada jednak wydzielenie z parteru szko³y strefy przedszkolnej (projektowana strefa ZLII), oraz zmiany sposobu u¿ytkowania czê¶ci mieszkalnej na szkoln± i nadbudowê tej czê¶ci o jedn± kondygnacjê.
Wydzielona strefa ZLII docelowo bêdzie obejmowaæ nastêpuj±ce pomieszczenia przedszkolne:
• 3 sale przedszkolne po 25 dzieci + 2 opiekunów;
• szatnia przedszkolna;
• zaplecze (pomieszczenie pomocnicze przy wydawaniu cateringu);
• pokój higienistki (1 osoba);
• wc dla dzieci;
• wc dla personelu;
• pokój terapeutyczny (pokój przeznaczony dla dzieci z zaburzeniami zachowania);
• pomieszczenie porz±dkowe;
• korytarz;
Przebudowa i nadbudowa czê¶ci mieszkalnej budynku, która po przebudowie i nadbudowie nale¿eæ bêdzie do strefy po¿arowej ZLIII obejmuj±cej szko³ê podstawow±. By³e mieszkania (parter budynku) przebudowane bêd± na pomieszczenia administracyjne szko³y z osobnym wej¶ciem przez istniej±c± klatkê schodow± K2:
• klatka schodowa K2;
• korytarz wewnêtrzny;
• magazyn artyku³ów biurowych;
• szatnia personelu;
• sekretariat (1 osoba);
• gabinet dyrektora (1 osoba);
• gabinet wicedyrektora (1 osoba);
Nadbudowane piêtro po³±czone bêdzie funkcjonalnie ze szko³± i projektuje siê tam:
• sala szkolna z zapleczem/¶wietlica (24 dzieci + nauczyciel), w godzinach przedpo³udniowych sala funkcjonowaæ bêdzie jako sala szkolna, natomiast w godzinach popo³udniowych spe³niaæ bêdzie funkcje ¶wietlicy;
• pomieszczenie biblioteki (24 dzieci + nauczyciel);
Pozosta³a czê¶æ szko³y funkcjonalnie pozostaje bez zmian, projektuje siê jedynie wydzielenie g³ównej klatki schodowej K1oraz dostosowanie ca³ego budynków do wymagañ ekspertyzy ppo¿.
Warunki budowlano – instalacyjne, ich stan techniczny (zwi±zany z ochron± przeciwpo¿arow±).
W budynku bêd± wystêpowaæ nastêpuj±ce instalacje:
➢ wodno-kanalizacyjna
➢ elektryczna
➢ odgromowa
➢ wentylacji grawitacyjnej
➢ centralnego ogrzewania z kot³owni na paliwo sta³e znajduj±cej siê na kondygnacji piwnic
➢ hydrantów wewnêtrznych
➢ systemu sygnalizacji po¿arowej (jako rozwi±zanie zamienne)
➢ oddymiania klatek schodowych.
Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), dokumentacja formalno-prawna w tym: Decyzja Starosty Bêdziñskiego numer 124.2023 z dnia 07.03.2023r. – Pozwolenie na budowê ww. zamierzenia budowlanego – stanowi±ce za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262620-3 - ¦ciany no¶ne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

39370000-6 - Instalacje wodne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna i zawodowa
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê, polegaj±c± na budowie, nadbudowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o kubaturze wiêkszej ni¿ 500 m3 i warto¶ci robót nie ni¿szej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto.
3.3.2. Wykonawca musi dysponowaæ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia w nastêpuj±cych specjalno¶ciach:
a) konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeñ),
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeñ),
c) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeñ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu wykazania spe³nienia warunku z pkt 3.3.1. rozdzia³u VI SWZ – wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
2. W celu wykazania spe³nienia warunku z pkt 3.3.2. rozdzia³u VI SWZ – wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, do¶wiadczenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 z³otych (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy:
a) pieni±dzu – przelewem na rachunek bankowy nr: 17 1160 2202 0000 0005 0461 4771,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt b)-d), wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1)up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3)uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1)który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2)którego oferta zosta³a odrzucona;
3)po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4)po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.2 lub art. 128 ust.1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art.106 ust.1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2)wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony maj± prawo do zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w § 15
projektowych postanowieñ umowy, dostêpnych na stronie prowadzonego postêpowania, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³ada siê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.