eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy WiśniczPełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: ,,Scalenie i wymiana gruntów w obrębie Rzezawa gmina Rzezawa"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: ,,Scalenie i wymiana gruntów w obrębie Rzezawa gmina Rzezawa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BOCHNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Limanowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146128206

1.5.8.) Numer faksu: +48146108481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-580013e9-e041-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


budowa dróg kołowych i mostów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: ,,Scalenie i wymiana gruntów w obrębie Rzezawa gmina Rzezawa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-580013e9-e041-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037841/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: ,,Scalenie i wymiana gruntów w obrębie Rzezawa gmina Rzezawa”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184390,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Scalenie i wymiana gruntów w obrębie Rzezawa gmina Rzezawa”.
2. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot kompleksowego nadzoru inwestorskiego obejmuje branżę drogową (Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej).
3. W ramach robót budowlanych, których dotyczyć będzie sprawowanie nadzoru inwestorskiego, będącego przedmiotem niniejszego postępowania, zaplanowano: budowę, przebudowę i modernizację dróg, prace rekultywacyjne, budowę i przebudowę zjazdów, przepustów i rowów, wycinkę drzew.
4. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowo-technicznej, które dostępne są do pobrania pod linkiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b63df4c4-5606-11ee-9aa3-96d3b4440790
Uwaga: Wykonawca – w celu złożenia oferty na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przedmiotowym zadaniem – zobowiązany jest zapoznać się z zakresem robót budowlanych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowo-technicznej opracowanych dla przedmiotowej inwestycji oraz z projektem umowy z wykonawcą robót budowlanych, które udostępnione zostały pod ww. linkiem, a które stanowiły załączniki do postępowania mającego na celu wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie prac rekultywacyjnych, wykonania dróg i przepustów w ramach zadania pn.: ,,Scalenie i wymiana gruntów w obrębie Rzezawa, Gmina Rzezawa” (numer postępowania: ZP.271.15.2023).
5. Zadanie finansowane jest ze środków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
6. Ogólne obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określają art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), zwanej dalej Prawem budowlanym.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
8. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu umowy zostały opisane w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa VIA Michał Swatek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 633 200 35 98

7.3.3) Ulica: Os. Piastów 5/35

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-623

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.