Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270365/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00277621/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji i oprogramowania na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE BIURO FESTIWALOWE
1.3.) Oddział zamawiającego: KBF
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351210040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYGRANA 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-311
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 354 25 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kbf.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kbf.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kbf.krakow.pl/zamowienia/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji i oprogramowania na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83dcac7a-46cd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006935/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa licencji i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270365/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP-271-25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134260,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa (aktualizacja) licencji.1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) aktualizację 15 sztuk licencji aplikacji Adobe Creative Cloud odnowienie i zakup - subskrypcja roczna,
b) aktualizację 2 sztuk licencji aplikacji Autodesk AutoCAD LT odnowienie i zakup - subskrypcja roczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.5.5.) Wartość części: 73691,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa (odnowienie) licencji.1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Odnowienie licencji Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Availability Suite Enterprise (V-VASENT-VS-P01AR-00) dla 10 procesorów na okres 1 roku (1 komplet), od dnia 27.12.2021 r., z uwzględnieniem, iż data w której zakończyło się wsparcie (support expiration date) to 07.12.2020;
b) Odnowienie licencji Vmware na okres 1 roku (1 komplet), ), od dnia 27.12.2021 r., z uwzględnieniem, iż data w której zakończyło się wsparcie to:
i. Basic Support Coverage VMware vSphere 7 Standard for 4 processor (VS7-STD-G-SSS-C) – data w którym zakończyło się wsparcie (support expiration date) 26.12.2020;
ii. Basic Support Coverage VMware vSphere 7 Standard for 6 processor (VS7-STD-G-SSS-C) – data w którym zakończyło się wsparcie (support expiration date) 26.12.2020;
iii. Basic Support Coverage VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 (Per Instance) (VCS7-STD-G-SSS-C) – data w którym zakończyło się wsparcie (support expiration date) 26.12.2020;
Numer kontraktu: 498520513
4.5.3.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.5.5.) Wartość części: 60569,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66421,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66421,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66421,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUPOL Paweł Owczarzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861493189
7.3.3) Ulica: ul. Palinkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66421,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup systemu klasy Network Packet Broker wraz z wdrożeniem w IPN oraz świadczeniem wsparcia powdrożeniowego
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach w ramach projektu "BEZPIECZNA W CYBEPRZESTRZENI" - realizowanego w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Warta Bolesławiecka - etap I
- Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby Kraków5020 sp. z o.o.
- Zakup sprzętu informatycznego
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
więcej: Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.