Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273807/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00294062/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00308148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00319357/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00363778/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00363711/01 - Wynik z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa drogi łączącej ul. Księżogórską z ul. M. Dąbrowskiej w Radzionkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.4.2.) Miejscowość: Radzionków
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298809
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00273807
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie do 14 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że: 1.1. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych nastąpi do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (etap I); 1.2. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy (etap II) – do 14 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Za termin zakończenia wszystkich robót budowlanych (etap I) uznaje się dzień, w którym Wykonawca zgłosi na piśmie Zamawiającemu zakończenie wszystkich robót budowlanych oraz zgłosi gotowość do odbioru końcowego, o ile na skutek tego zgłoszenia Zamawiający dokona końcowego odbioru robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy. W przypadku gdy Zamawiający odmówi dokonania odbioru końcowego robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy, a Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru, za termin realizacji Etapu I uznaje się dzień powtórnego zgłoszenia robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy do odbioru przez Wykonawcę, jeśli Zamawiający dokona odbioru robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy na skutek tego powtórnego zgłoszenia. Powyższe postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku prowadzenia kolejnych procedur odbiorowych. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (II Etapu) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego (etap II). Protokół przekazania, o którym mowa wyżej stanowi protokół odbioru końcowego całej Inwestycji. 3. Inwestycja finansowana jest z następujących środków: 3.1. Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie zawartej umowy dofinansowania nr 805.28.987.2023.RFRD z dnia 26 maja 2023 r. pomiędzy Gminą, a Skarbem Państwa – Wojewodą Śląskim; 3.2. własnych Zamawiającego. 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 18 sierpnia 2023 roku.
Po zmianie:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie do 14 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że: 1.1. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych nastąpi do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (etap I); 1.2. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy (etap II) – do 14 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Za termin zakończenia wszystkich robót budowlanych (etap I) uznaje się dzień, w którym Wykonawca zgłosi na piśmie Zamawiającemu zakończenie wszystkich robót budowlanych oraz zgłosi gotowość do odbioru końcowego, o ile na skutek tego zgłoszenia Zamawiający dokona końcowego odbioru robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy. W przypadku gdy Zamawiający odmówi dokonania odbioru końcowego robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy, a Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru, za termin realizacji Etapu I uznaje się dzień powtórnego zgłoszenia robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy do odbioru przez Wykonawcę, jeśli Zamawiający dokona odbioru robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy na skutek tego powtórnego zgłoszenia. Powyższe postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku prowadzenia kolejnych procedur odbiorowych. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (II Etapu) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego (etap II). Protokół przekazania, o którym mowa wyżej stanowi protokół odbioru końcowego całej Inwestycji. 3. Inwestycja finansowana jest z następujących środków: 3.1. Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie zawartej umowy dofinansowania nr 805.28.987.2023.RFRD z dnia 26 maja 2023 r. pomiędzy Gminą, a Skarbem Państwa – Wojewodą Śląskim; 3.2. własnych Zamawiającego. 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 19 sierpnia 2023 roku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-20 08:00
Po zmianie:
2023-07-21 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-20 08:30
Po zmianie:
2023-07-21 08:30
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Radzionków na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.