Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234744/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie i dezynfekcja instalacji wentylacji mechanicznej oraz dostawa i wymiana filtrów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7450595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zp@udsk.pl/zp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czyszczenie i dezynfekcja instalacji wentylacji mechanicznej oraz dostawa i wymiana filtrów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06bb5a74-2ff4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-26/21/27
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 169000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Czyszczenie i dezynfekcja instalacji wentylacji mechanicznej oraz dostawa i wymiana filtrów” do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Zakres usługi:
● Zabezpieczenie pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych podczas prac,
● Inspekcja instalacji wentylacyjnej przed czyszczeniem przy użyciu robota jezdnego z kamerą,
● Czyszczenie zespołów wentylacyjnych zgodnie z Załącznikiem do SIWZ,
● Czyszczenie nawiewników oraz elementów wyciągowych wentylacji w poszczególnych pomieszczeniach,
● Dezynfekcja ciągów wentylacyjnych zgodnie z Załącznikiem do SIWZ,
● Czyszczenie i dezynfekcja central wentylacyjnych zgodnie z Załącznikiem do SIWZ,
● Wymiana i dostawa filtrów zgodnie z Załącznikiem do SIWZ (dostarczone filtry o parametrach nie niższych lub równoważne niż filtry firmy EUfilter),
● Przekazanie do utylizacji zużytych filtrów,
● Wykonanie walidacji osadzenia filtrów absolutnych (HEPA),
● Inspekcja instalacji wentylacyjnej po czyszczeniu przy użyciu robota jezdnego z kamerą,
● Dostarczenie dokumentacji powykonawczej: protokół odbioru, płyta CD z nagraniem z wykonywanych prac, atesty oraz karty charakterystyk użytych środków czyszczących i dezynfekcyjnych oraz aprobaty techniczne potwierdzające parametry zastosowanych filtrów.
Zakres usługi nie obejmuje wykonania klap rewizyjnych w kanałach wentylacyjnych.
3. Zbiorcze zestawienie kanałów stanowi załącznik nr 1 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventmax Wiesław Zdanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040175559
7.3.3) Ulica: Wybickiego 2
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-177
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SIGNUM DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SIGNUM DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Szkolenie z zakresu rewitalizacji w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Dostawa 2 routerów do transmisji danych na potrzeby Uniwersytetu w Białymstoku
- Usługa bieżącego sprzątania placu zewnętrznego i utrzymania terenów zielonych
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- Świadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku w latach 2025-2026
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji w budynkach placówek oświatowych będących własnością Gminy Tychy (...)
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.