Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267568/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie polegająca na całodobowym monitoringu elektroniczno wizyjnym oraz doraźnej i prewencyjnej ochronie w formie patroli interwencyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 3516404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: breczewska@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona obiektu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie polegająca na całodobowym monitoringu elektroniczno wizyjnym oraz doraźnej i prewencyjnej ochronie w formie patroli interwencyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e840dd39-0f4c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035390/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Całodobowa ochrona nieruchomości polegająca na całodobowym monitoringiem elektroniczno wizyjnym pustostanu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.MB.171-32-TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennej, całodobowej ochrony nieruchomości przy ul. Światowida 75 o pow.0,0484 ha na działce 1/2 obręb 3992, wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A.876, w systemie stałego monitoringu elektroniczno wizyjnego przez zintegrowany system zabezpieczenia technicznego obiektu oraz doraźnej i prewencyjnej ochrony zmotoryzowanych patroli interwencyjnych .
2. Ochrona nieruchomości będzie realizowana przez Wykonawcę poprzez:
1) dzierżawę, montaż , konfigurację oraz stałe utrzymanie zintegrowanego systemu zabezpieczenia technicznego obiektu, składającego się z minimum:
a) 12 wandaloodpornych kamer IP o rozdzielczości minimum 4 mpx, wyposażonych w funkcję analityki obrazu( przekraczanie linii, wejście /wyjście z obszaru, pojawianie/ zniknięcie przedmiotu, detekcja wałęsania się, detekcja twarzy ), WDR oraz regulowane obiektywy zainstalowanych kamerach,
b) 4 kamer IP termowizyjnych- dualnych o rozdzielczości minimum4 mpx wyposażonych w funkcję analityki obrazu( przekraczanie linii, wejście /wyjście z obszaru, pojawianie /zniknięcie przedmiotu, detekcja wałęsania się, detekcja twarzy), WDR oraz regulowane obiektywy w zainstalowanych kamerach,
c) 1 serwer wideo dla kamer zainstalowanych w obiekcie, zapewniający możliwość archiwizacji materiału wizyjnego przez okres minimum 10 dni ,
d) 12 zewnętrznych oświetlaczy podczerwieni o zasięgu minimum 80 m każdy,
e) 4 zewnętrznych oświetlaczy LED z możliwością zdalnego załączania / wyłączanie przez operatora Centrum Monitorowania Wykonawcy ,
f) 2 głośniki audio VOIP IP SIP o natężeniu dźwięku minimum 110 db każdy- służących do wydawania zdalnych komunikatów w czasie rzeczywistym przez operatora Centrum Monitorowania Wykonawcy,
g) 1 system sygnalizacji włamania i napadu wyposażonych w minimum 16 czujek bezprzewodowych ruchu PIR , 2 zewnętrzne sygnalizatory akustyczno - optyczne, z funkcją zdalnego dostępu oraz zarządzania online zarówno przez operatora centrum Monitorowania Wykonawcy jak i wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego ( w oparciu o dostarczoną przez Wykonawcę aplikację na telefon Android / iOS )
2) ochronę obiektu polegającą na stałym całodobowym nadzorze monitoringu systemu alarmowego i wizyjnego przez zintegrowany system zabezpieczenia technicznego obiektu , a w momencie wykrycia osób nieuprawnionych do przebywania na jego terenie wezwanie ich w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem audio do opuszczenia obiektu;
3) każdorazowy podjazd grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym jak 12 min (czas dojazdu grupy interwencyjnej stanowi kryterium oceny ofert) po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w nieruchomości, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia nieruchomości do czasu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego,
4) zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działań,
5) wysyłanie grupy interwencyjnej składającej się z co najmniej 2 osób, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonej w samochód osobowy i przenośne środki łączności (np. radiotelefony, telefony komórkowe),
6) niezwłoczne informowanie upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla zabezpieczenia nieruchomości, nieprawidłowościach w pracy sprzętu monitorującego, bądź złego zabezpieczenia nieruchomości,
7) kontrole obiektu przez pracowników ochrony fizycznej - patroli interwencyjnych Wykonawcy polegające na kontroli stanu obiektu z uwzględnieniem aktów wandalizmu, kradzieży lub uszkodzeń mogących mieć wpływ na stan ochranianego obiektu. Harmonogram kontroli - sprawdzeń obiektu: cztery razy w ciągu doby, codziennie w godzinach 8:00 -11:00; 16:00-18:00; 21:00-23:00; 03:00-06:00
8) potwierdzenie każdorazowego sprawdzania obiektu wydrukiem z elektronicznego systemu kontroli obiektu online, z zaprogramowanymi minimum sześcioma punktami- miejscami, z których wykonawca będzie dostarczał comiesięczny raport (w formie załącznika do faktury VAT).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SIGN 4 Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) SIGN POLSKA Sp. z o.o.; 2) SIGN POLSKA Sp. z o.o. s.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522675066
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Reakcje Patroli Interwencyjnych w sytuacji zajętosci własnych - EKOTRADE Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 01-04.06.2025 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
- REMONT INSTALACJI C.O. W BUDYNKU NR 1, UL. 11 LISTOPADA 3A W STARGARDZIE.
- Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zwiększającego kompetencje cyfrowe, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania współczynnika przewodzenia ciepła dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE, USŁUGA KONWOJOWANIA PIENIĘDZY I INNYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ OBSŁUGI SZATNI
- Usługa ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.