Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Racjonalizacja zużycia energii w budynku Urzędu Gminy, Gminnej Biblioteki Publicznej i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kiernozi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KIERNOZIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sobocka 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kiernozia
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-412
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 277-90-80
1.5.8.) Numer faksu: 24 277-90-80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminywkiernozi@xl.wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Racjonalizacja zużycia energii w budynku Urzędu Gminy, Gminnej Biblioteki Publicznej i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kiernozi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a59ef9-f26a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046928/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Racjonalizacja zużycia energii w budynku Urzędu Gminy, Gminnej Biblioteki Publicznej i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kiernozi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.P.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn.: „Racjonalizacja zużycia energii w budynku Urzędu Gminy, Gminnej Biblioteki Publicznej i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kiernozi”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500,
- opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektów budowlanych i wykonawczych,
- uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków, pozwoleń (w tym m.in. pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót, decyzji ornitologicznej - jeżeli będzie niezbędna),
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na poszczególne branże,
- opracowanie przedmiarów robót,
- opracowanie kosztorysów ofertowych,
- po wykonaniu dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych, przygotowanie i złożenie do właściwego organu odpowiedniego wniosku o wydanie decyzji administracyjnej niezbędnej do zrealizowania robót budowlanych i/lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych,
- wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem instalacji gazowej w użytkowanie,
- obsługę geodezyjną,
- uzyskanie ostatecznej i prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie/dokonanie zgłoszenia zakończenia robót budowlanych – jeżeli będzie wymagane,
- sprawowanie nadzoru autorskiego, w zakresie określonym w art. 20 ust. 1 pkt 4) lit a-b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Załączniku Nr 5 do SWZ – Projekcie umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji określa poniższa dokumentacja:
Załącznik Nr 10 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy
Załącznik Nr 11 do SWZ – Audyty energetyczne
5. Gwarancja:
5.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
5.2. Długość okresu udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
6. 4.9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót budowlanych oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1429 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w formacie dxf. w dwóch egzemplarzach w ciągu 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NSO S.C. Artur Rosiak, Daniel Rosiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371813032
7.3.3) Ulica: Kąty 71
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż grzejników, montaż kotłowni - HYDRO-LIDER Patryk Tarka Osiny 25, 99-412 Kiernozia
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NSO S.C. ARTUR ROSIAK, DANIEL ROSIAK
jakie przetargi wygrała firma
NSO S.C. ARTUR ROSIAK, DANIEL ROSIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 15 osad w Kampinoskim Parku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.