Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251434/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00258197/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostarczenie środków czystości oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego oraz jednostek CBŚP i BSWP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostarczenie środków czystości oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego oraz jednostek CBŚP i BSWP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083b85ad-01cf-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup i dostarczenie środków czystości oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251434/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 488206,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostarczenie środków czystości oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego oraz jednostek CBŚP i BSWP .
1) Zamawiający wymaga, aby termin realizacji dostaw nie był dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
2) Termin ważności dostarczanych preparatów nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy, o którym mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy - zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3) Wydanie towaru nastąpi w dostawach częściowych – raz na kwartał do każdej z jednostek wymienionych w wykazie .
4) Dostawy towaru następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt (wraz z rozładunkiem), w miejsce uwzględnione w załączniku do SWZ i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego – zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
5) W przypadku dostaw częściowych Wykonawca wystawi faktury na każdą z dostaw odrębnie.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru, jeżeli jego jakość budzi zastrzeżenia oraz jeżeli nie będzie on zgodny z warunkami SWZ i opisem przedmiotu zmówienia .
7) W razie stwierdzenia wad, Zamawiający złoży stosowną reklamację Wykonawcy, który udzieli odpowiedzi na nią w ciągu 3 dni od jej otrzymania, a po bezskutecznym upływie terminu, reklamacja uważana będzie za uznaną w całości zgodnie z żądaniem Zamawiającego.
8) W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany rzeczy na wolną od wad w ciągu 7 dni od dnia uznania reklamacji.
9) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zamówienia towaru w łącznej ilości mniejszej niż określona w załączniku nr 1 do SWZ - zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom, jednak nie mniej niż 80% tej ilości. Należność za towar określona w umowie ulegnie wówczas odpowiedniemu obniżeniu, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą wobec Zamawiającego przysługiwały żadne roszczenia.
10) W przypadku wycofania z rynku produktu zaoferowanego w ofercie zamawiający przewiduje zmianę na produkt o nie gorszej jakości w odniesieniu do parametrów minimalnych wskazanych w wykazie asortymentowo-ilościowym.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Wykazie cenniku asortymentowo ilościowym, opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
33761000-2 - Papier toaletowy
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599873,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599873,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599873,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Prus, Grzegorz Prus Spółka Jawna Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe "Wolpres",
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960034562
7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna Nr 3/5,
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599873,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.