Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239750/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania w budynku
Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870529988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 65 84 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania w budynkuRegionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-328f8618-30c5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067079/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzątania w budynku RDLP w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239750/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.2.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 124200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Biura RDLP w Toruniu przy ul. Mickiewicza 9/Moniuszki 12.
Budynek A:
parter:
pokoje 1-26 o pow. 415,54 m2
wc o pow. 13,94 m2
korytarze, hole, kl. schodowe o pow. 199,62 m2
Razem: 629,10 m2
I piętro:
pokoje 27-37 o pow. 278,04 m2
pokoje 38-49 z sekretariatem, gabinetami dyrektorów oraz pomieszczeniem socjalnym i łazienką dyrektora RDLP o pow. razem 138,94 m2
wc o pow. 14,89 m2
korytarze, hole, kl. schodowe o pow. 163,39 m2
Razem 660,05 m2
II piętro:
pokoje 51-74 o pow. 393,44 m2
wc o pow. 14,48 m2
korytarze, hole, kl. schodowe o pow. 205,63 m2
Razem: 656,46 m2
Świetlica I piętro o pow.64,79 m2
Świetlica/Biblioteka II piętro o pow.42,91 m2
Piwnica:
Archiwum, korytarze i magazyny o pow. łącznie 576,58 m2
Budynek B:
Pokoje, korytarze, WC, hole i klatki schodowe o powierzchni: 811,52 m²
Piwnica(korytarz, magazyny, WC) o powierzchni: 258,09 m²
Ogółem do sprzątania 3699,50 m2 (powierzchnia piwnic, tj. 834,67 m² sprzątana raz w tygodniu). W budynku pracuje codziennie 75-80 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152766,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210486,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152766,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790180471
7.3.3) Ulica: ul. Janickiego 20B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część usług sprzątania – część prac wykonywanych codziennie i okresowo
Clar Serwis Sp. z o.o., ul. Janickiego 20 b, 60-542 Poznań, NIP 781-18-81-788, KRS 0000441001
2) Solcom-Bayard Sp. z o.o., ul. Janickiego 20 b, 60-542 Poznań, NIP 778-10-07-933, KRS 0000057572
3) Lanua Contractor Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, NIP 781-19-15-777, KRS 0000577035
4) Lanua Investments Poland Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, NIP 781-18-42-742, KRS 0000267610
5) Lanua Services Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, NIP 781-19-11-360, KRS 0000562243
6) Adecco Poland Sp. z o.o., Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, NIP 526-00-33-950, KRS 0000058447
7) Job Impulse Polska Sp. z o.o., ul. Ptasia 10, 60-319 Poznań, NIP 779-228-83-67, KRS 0000258479
8) Adecco Consulting Sp. z o.o. 00-844 Warszawa, Pl. Europejski 2, NIP 527 24 93 172, Numer KRS: 0000246199
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W TORUNIU
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W TORUNIU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152766 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.