Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212956/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00225101/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00228368/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00354991/01 - Wynik z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych, opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego i preparatów do dezynfekcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 448 52 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joannabronisz1@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlub.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów medycznych, opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego i preparatów do dezynfekcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-059bd18b-ee52-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021055/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa materiałów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-21/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321924,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1 – Leki, płyny do infuzji, składniki leków2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22062,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2 – Materiały opatrunkowe, kompresy, bandaże, igły, strzykawki, pojemniki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 53347,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 3 – Materiały stomatologiczne - Zakład Zintegrowanej Stomatologii Wieku Rozwojowego i Dorosłego, Katedra i Zakład Stomatologii Zachowawczej z Endodoncją, Katedra i Zakład Stomatologii Wieku Rozwojowego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 81362,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 4 – Materiały stomatologiczne - Zakład Technik Dentystycznych z Laboratorium Nowoczesnych Technologii, Zakład Protetyki Stomatologicznej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 29629,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 5 – Leki i znieczulenia dla Stomatologii.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 35468,73 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 6 – Płyny do dezynfekcji do rąk i powierzchni.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15682,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 7 – Materiały fizelinowe - fartuchy, czepki, serwety.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 32349,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 8 – Turbiny, kątnice i szybkozłączki stomatologiczne.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22400,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 9 – Materiały medyczne do pobierania krwi S-Monovette.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3985,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 10 – Materiały medyczne do pobierania krwi BD Vacutainer.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3090,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 11 – Zestaw opatrunkowy do podciśnieniowej terapii leczenia ran.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2970,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 12 – Zestaw opatrunków V.A.C GranuFoam do terapii VAC.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2331,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 13 – Podstawowy zestaw do cewnikowania pacjenta Matoset, jałowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 14 – Materiały medyczne z katalogu BBraun.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2280,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 15 – Materiały stomijne.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1560,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 16 – Opatrunki hydrokoloidowe Granuflex.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 300,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 17 – Specjalistyczne opatrunki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 220,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 18 – Testy Narkotykowe.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1657,80 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 19 – Testy paskowe do analizy moczu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1750,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 20 – Modele medyczne.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1379,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 21 – Profesjonalny zestaw do przemieszczania pacjentów mających trudności z poruszaniem się.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141110-4 - Opatrunki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania w zakresie Zadania nr 4 w wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 26.05.2023 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z uwagi na brak złożonych ofert w zakresie Zadania nr 4 postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania w zakresie Zadania nr 10 w wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 26.05.2023 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z uwagi na brak złożonych ofert w zakresie Zadania nr 10 postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania w zakresie Zadania nr 12 w wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 26.05.2023 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z uwagi na brak złożonych ofert w zakresie Zadania nr 12 postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania w zakresie Zadania nr 14 w wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 26.05.2023 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z uwagi na brak złożonych ofert w zakresie Zadania nr 14 postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania w zakresie Zadania nr 17, w wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 26.05.2023 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z uwagi na brak złożonych ofert w zakresie Zadania nr 17, postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.