Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00263967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00278732/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00318760/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00402411/01 - Wynik z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa układu oświetlenia i układu doziemnych punktów zasilających oraz budowa przyłącza wodociągowego wraz z nasadzeniem roślin na pl. Nowy Targ we Wrocławiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298939
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00263967
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00012106/16/P
Po zmianie:
2023/BZP 00012106/19/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac ogrodniczych wraz z pielęgnacją zieleni, polegających na rozszczelnieniu istniejącej nawierzchni i założeniu zieleni na placu Nowy Targ we Wrocławiu. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr 22/4, 22/6, 22/11, AM-27 obręb: Stare Miasto.
Obecnie teren placu w większości pokryty jest płytami betonowymi oraz kostką granitową, poza północą stroną, która obsadzona jest 3 rzędowym szpalerem kasztanowców. Plac od południowej strony (dz. 22/11) posadowiony jest na stropie parkingu podziemnego, środkowa część tj. pas ok 6 metrów (dz. 22/11) to grunt, natomiast po północnej stronie (dz. 22/4) do linii istniejących szpalerów drzew plac posadowiony jest na schronie podziemnym.
Głównym celem zadania jest przebudowa placu Nowy Targ we Wrocławiu polegająca na rozszczelnieniu istniejącej nawierzchni z kostki i płyt wraz z wykonaniem nowych warstw podbudowy, przebudową układu oświetlenia i budową układu doziemnych punktów zasilających, budową przyłącza wodociągowego, budową systemu automatycznego nawadniania, remoncie elementów małej architektury oraz wyposażeniu terenu w nowe elementy małej architektury wraz z nasadzeniem roślin
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
- CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych,
- CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych,
- CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
3. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac ogrodniczych wraz z pielęgnacją zieleni, polegających na rozszczelnieniu istniejącej nawierzchni i założeniu zieleni na placu Nowy Targ we Wrocławiu. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr 22/4, 22/6, 22/11, AM-27 obręb: Stare Miasto
Obecnie teren placu w większości pokryty jest płytami betonowymi oraz kostką granitową, poza północą stroną, która obsadzona jest 3 rzędowym szpalerem kasztanowców. Plac od południowej strony (dz. 22/11) posadowiony jest na stropie parkingu podziemnego, środkowa część tj. pas ok 6 metrów (dz. 22/11) to grunt, natomiast po północnej stronie (dz. 22/4) do linii istniejących szpalerów drzew plac posadowiony jest na schronie podziemnym.
Głównym celem zadania jest przebudowa placu Nowy Targ we Wrocławiu polegająca na rozszczelnieniu istniejącej nawierzchni z kostki i płyt wraz z wykonaniem nowych warstw podbudowy, przebudową układu oświetlenia i budową układu doziemnych punktów zasilających, budową przyłącza wodociągowego, budową systemu automatycznego nawadniania, remoncie elementów małej architektury oraz wyposażeniu terenu w nowe elementy małej architektury wraz z nasadzeniem roślin.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części Część I wykonanie robót budowlanych, Część II wykonanie prac ogrodniczych oraz Część III pielęgnację gwarancyjną zieleni, szczegółowy zakres prac został opisany w Załączniku nr 2 do umowy - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy: Etap A – Zamówienie gwarantowane oraz Etap 2 -Prawo opcji.
3. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje uprawnienie - do skorzystania z Prawa opcji, obejmującego realizację Etapu B – szczegółowo przedmiot opcji (Etapu B) został określony w OPZ.
Określenie maksymalnej wartości opcji – zawiera Załącznik nr 11 do Wzoru umowy.
W związku obowiązkiem nałożonym zgodnie z art. 441 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający określił maksymalną wartość opcji.
Zamawiający informuje, iż dokonał podziału przedmiotu zamówienia na Zamówienie gwarantowane i zamówienie objęte Prawem opcji z uwagi na pozyskiwanie środków finansowych na ewentualne skorzystanie z Prawa opcji. W związku z powyższym ww. wartość aktualnie przeznaczonej kwoty na Prawo opcji.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania Prawa opcji wedle własnego uznania, w szczególności w zależności od posiadanych środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia objętego Prawem opcji.
Rodzaj opcji określają postanowienia OPZ, stanowiącego Załącznik nr 2 do Wzoru umowy.
Maksymalną wartość opcji - określa Załącznik nr 11 do Wzoru umowy.
Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z Prawa opcji.
Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zapewnienia środków finansowych w okresie obowiązywania umowy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania prac w ramach Prawa opcji, bądź ich poszczególnych części w ramach Prawa opcji, na warunkach określonych w umowie.
Zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach Prawa opcji – Etap B - został określony w szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do Wzoru umowy.
Zamawiający ma prawo do skorzystania z Prawa opcji w terminie do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Skorzystanie z Prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
Warunkiem uruchomienia Prawa opcji jest złożenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa w terminie do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w którym ustali ostateczny zakres rzeczowy zlecenia . Wzór oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji stanowi załącznik nr 10 do Wzoru umowy. Powyższe oświadczenie może zostać przekazane przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej przedstawicielowi Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 8 niniejszej umowy.
Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z Prawa opcji nie może stanowić podstawy do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.
Wykonawca oświadcza, że realizacja Prawa opcji nie ma wpływu na udzieloną przez Wykonawcę gwarancję oraz na rękojmię. Zamawiający zachowuje w pełni wszelkie prawa i roszczenia wynikające z gwarancji oraz rękojmi.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, do wysokości 90% wartości zamówienia podstawowego na roboty budowlane i/lub usługi.
Zakres zamówienia został przewidziany w ogłoszeniu o zamówieniu, jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz przesłankami art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, a jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zgodnie z art. 214 ust. 2 ustawy Pzp w opisie zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, należy wskazać ewentualny zakres tych robót budowlanych i/lub usług oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone.
I tak, w zakresie ewentualnych robót budowlanych i /lub usług, Zamawiający wskazuje, iż powtórzenie podobnych robót budowlanych i/lub usług, polegać będzie na wykonaniu podobnych robót budowlanych i/lub usług które są objęte zamówieniem podstawowym i/lub są ujęte/opisane w dokumentacji projektowej.
Zamówienia podobne na roboty budowlane i/lub usługi - będą realizowane zgodnie z postanowieniami art. 217 ustawy Pzp.
Uwaga:
Każde zamówienie podobne na roboty budowlane i/lub usługi - będzie udzielone w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jego możliwości finansowych po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.
Po zmianie:
dotyczy tylko Etapu A – zamówienia gwarantowanego:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (Etapu A – zamówienia gwarantowanego), do wysokości 95% wartości zamówienia podstawowego (Etapu A – zamówienia gwarantowanego) (Etap na roboty budowlane i/lub usługi.
Zakres zamówienia został przewidziany w ogłoszeniu o zamówieniu, jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz przesłankami art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, a jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zgodnie z art. 214 ust. 2 ustawy Pzp w opisie zamówienia podstawowego (Etapu A – zamówienia gwarantowanego), o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, należy wskazać ewentualny zakres tych robót budowlanych i/lub usług oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone.
I tak, w zakresie ewentualnych robót budowlanych i /lub usług, Zamawiający wskazuje, iż powtórzenie podobnych robót budowlanych i/lub usług, polegać będzie na wykonaniu podobnych robót budowlanych i/lub usług które są objęte zamówieniem podstawowym (Etapu A – zamówienia gwarantowanego) i/lub są ujęte/opisane w dokumentacji projektowej. Zamawiający przewiduje realizację zamówień podobnych na działkach nr 22/4, 22/6, 22/11, AM-27 obręb: Stare Miasto stanowiących Plac Nowy Targ.
Zamówienia podobne na roboty budowlane i/lub usługi - będą realizowane zgodnie z postanowieniami art. 217 ustawy Pzp.
Uwaga:
Każde zamówienie podobne na roboty budowlane i/lub usługi - będzie udzielone w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jego możliwości finansowych po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Termin realizacji zamówienia (art. 436 pkt 1 ustawy Pzp):
1) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 8 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
2. Informacje dotyczące wymogów związane z podmiotami udostępniającymi zasoby – odbywa się w sposób szczegółowo określony w postanowieniach w SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami SWZ.
4.Zamawiający przewiduje dodatkowe wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z przepisem art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835).
Na podstawie przepisu wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Po zmianie:
1. Termin realizacji zamówienia (art. 436 pkt 1 ustawy Pzp):
Termin realizacji Etapu A - Zamówienia gwarantowanego oraz termin Etapu B – Prawo opcji:
1) dla etapu A:
c) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 8 miesięcy od daty zawarcia umowy,
d) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
2) dla etapu B:
c) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 8 miesięcy od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji.
d) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
2. Informacje dotyczące wymogów związane z podmiotami udostępniającymi zasoby – odbywa się w sposób szczegółowo określony w postanowieniach w SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami SWZ.
4.Zamawiający przewiduje dodatkowe wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z przepisem art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835).
Na podstawie przepisu wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 7.000.000,00 złotych.
2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
2.1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną lub maksymalnie dwie roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto, w ramach których wykonano (łącznie): prace polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu zieleni, w tym m.in.: wykonaniu nawierzchni z kostki lub płyt betonowych, rozbiórce nawierzchni, dostawie i montażu małej architektury, wraz z założeniem zieleni.
UWAGA!
Zamawiający nie dopuszcza, aby w ramach jednej ze wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych wykonane zostało jedynie samo założenie zieleni. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem założenia zieleni w wykazanej - wykonanej jednej (bądź obu) robocie budowlanej.
2.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować wskazanymi poniżej osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.:
a) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami art. 12 i art. 12a oraz art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności;
b) osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami art.12 i art.12a oraz art.16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności;
c) osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane zgodnie z przepisami art. 12 i art. 12a oraz art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności;
d) osobą, pełniącą funkcję inspektora nadzoru dendrologicznego, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii potwierdzone dyplomem ukończenia studiów na kierunku przyrodniczym, z udokumentowanym minimum rocznym stażem pracy na terenach zieleni,
LUB
osobą, pełniącą funkcję inspektora terenów zieleni, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii udokumentowane świadectwem/ certyfikatem, z udokumentowanym minimum rocznym stażem pracy na terenach zieleni.
Po zmianie:
1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000.000,00 złotych.
2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
2.1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną lub maksymalnie dwie roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto, w ramach których wykonano (łącznie): prace polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu zieleni, w tym m.in.: wykonaniu nawierzchni z kostki lub płyt betonowych, rozbiórce nawierzchni, dostawie i montażu małej architektury, wraz z założeniem zieleni.
UWAGA!
Zamawiający nie dopuszcza, aby w ramach jednej ze wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych wykonane zostało jedynie samo założenie zieleni. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem założenia zieleni w wykazanej - wykonanej jednej (bądź obu) robocie budowlanej.
2.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować wskazanymi poniżej osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.:
a) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami art. 12 i art. 12a oraz art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności;
b) osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami art.12 i art.12a oraz art.16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności;
c) osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane zgodnie z przepisami art. 12 i art. 12a oraz art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności;
d) osobą, pełniącą funkcję inspektora nadzoru dendrologicznego, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii potwierdzone dyplomem ukończenia studiów na kierunku przyrodniczym, z udokumentowanym minimum rocznym stażem pracy na terenach zieleni,
lub
osobą, pełniącą funkcję inspektora terenów zieleni, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii udokumentowane świadectwem/ certyfikatem, z udokumentowanym minimum rocznym stażem pracy na terenach zieleni.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-13 12:00
Po zmianie:
2023-07-24 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-13 12:30
Po zmianie:
2023-07-24 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-11
Po zmianie:
2023-08-22
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.