Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora Lubelskiej Karty Seniora oraz laserowe znakowanie danych na Kartach i ich transporty do siedziby Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4d59261-eb34-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora Lubelskiej Karty Seniora oraz laserowe znakowanie danych na Kartach i ich transporty do siedziby Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4d59261-eb34-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora „Lubelskiej Karty Seniora” oraz laserowe znakowanie danych na Kartach i ich transporty do siedziby Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora w dwóch formatach:
1.1.1. format A5: łącznie 168 stron (4 + 164), dwustronny nadruk 4+4 kolor, okładka kreda mat 250 g (+/- 5%), zewnętrzna okładka pokryta folią matową z lakierem punktowym UV (jednostronnie), papier wewnątrz kreda 130 g (+/- 5%), cały Informator zabezpieczony obustronnie lakierem dyspersyjnym, klejenie grzbietowe na gorąco; nakład: 3 000 szt.
1.1.2. format A4: łącznie 168 strony (4 + 164), dwustronny nadruk 4+4 kolor, okładka kreda mat 250 g (+/- 5%), zewnętrzna okładka pokryta folią matową z lakierem punktowym UV (jednostronnie), papier wewnątrz kreda 130 g (+/- 5%), duża czcionka – rozmiar tekstu min. 14, tytułów 16; cały Informator zabezpieczony obustronnie lakierem dyspersyjnym, klejenie grzbietowe na gorąco; nakład: 100 szt.
1.1.3. Transport Informatorów do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane na terenie Lublina. Informatory pakowane maksymalnie po 40 sztuk w paczce.
1.2. Druk i transport do siedziby Zamawiającego Kart „Lubelska Karta Seniora”, zwanych dalej Kartą – zgodny z obowiązującymi normami, przepisami i standardami, wykonanie z folii PCV, wymiary karty: 85,6 mm x 54mm, grubość karty - 0,76 mm, druk offsetowy dwustronny, 4+4 kolor, zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego; nakład 2 500 szt.
1.3. Sukcesywne odbieranie od Zamawiającego Kart przez Wykonawcę na swój koszt i laserowe oznakowanie danych na Kartach w dwóch wyznaczonych polach (nr karty, imię i nazwisko); personalizacja wykonana laserowo czcionką Arial 14 pkt. zgodną z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego. Minimalna ilość oznakowanych Kart w ciągu trwania umowy to 1 000 sztuk, a maksymalna to 2 500.
1.4. Transporty do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane do godz. 12:00 oznakowanych Kart w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego drogą elektroniczną plików zawierających dane do oznakowania Kart.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35854,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58548,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35854,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Idea Studio s.c. Marek Skowronek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Idea Studio s.c. Magdalena Szymala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430692025
7.3.3) Ulica: Liliowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-827
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDEA STUDIO S.C. MAGDALENA SZYMALA MAREK SKOWRONEK
jakie przetargi wygrała firma
IDEA STUDIO S.C. MAGDALENA SZYMALA MAREK SKOWRONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35854,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.1. wykonanie projektu graficznego, skład oraz druk Informatora – w terminie 31 dni roboczych od dnia zawarcia umowy:
1.1.1. Zamawiający prześle Wykonawcy drogą elektroniczną teksty oraz logotyp Miasta Lublin niezbędne do wykonania Informatora w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.1.2 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną 3 projekty graficzne Informatora (projekt okładki, layout 3 stron wewnętrznych) w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów niezbędnych do ich wykonania.
1.1.3 Zamawiający w terminie 1 dnia roboczego dokona wyboru jednego projektu Informatora i zaakceptuje do składu lub wniesie swoje uwagi do wybranego projektu graficznego Informatora.
1.1.4 W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca w ciągu 2 dni roboczych przedstawi projekty graficzne z uwzględnieniem poprawek.
1.1.5 Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zaakceptuje do składu projekt graficzny Informatora.
1.1.6 Wykonawca w terminie 6 dni roboczych wykona skład Informatora oraz prześle go drogą elektroniczną Zamawiającemu.
1.1.7 Zamawiający w terminie 3 dni roboczych zaakceptuje do druku lub wniesie swoje uwagi do składu Informatora.
1.1.8 W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca w ciągu 2 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu skład Informatora z uwzględnieniem poprawek.
1.1.9 Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zaakceptuje do druku Informator.
1.1.10 Druk i transport do siedziby Zamawiającego Informatorów – w terminie 8 dni roboczych od dnia zaakceptowania do druku przez Zamawiającego Informatora.
1.2. Druk i transport Kart do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane nastąpi w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
1.3. Laserowe znakowanie danych na Kartach w dwóch wyznaczonych polach - do dnia 27.12.2023 roku.
1.4. Transporty do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane do godz. 12:00 oznakowanych Kart w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego drogą elektroniczną plików zawierających dane do oznakowania Kart.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup aparatury medycznej w podziale na 3 części
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią z płytami winylowymi - 2 części
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.