Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250449/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00263216/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Lipowcu Kościelnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowiec Kościelny 213
1.5.2.) Miejscowość: Lipowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-545
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236555028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipowieckoscielny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowieckoscielny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lipowieckoscielny.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Lipowcu Kościelnym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd8f551b-e4ff-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003837/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Nadbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Lipowcu Kościelnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184938,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres robót:
1.1. Roboty rozbiórkowe.
- rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z obróbkami blacharskimi,
- rozebranie rynien i rur spustowych,
- rozebranie ołacenia dachu,
- rozebranie pokrycia dachu z papy na lepiku,
- rozebranie podłoża cementowego,
- rozebranie izolacji termicznej dachu,
- rozebranie obmurowanie dachu,
- rozebranie kominów,
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
1.2. Ścianki kolankowe i kominy.
- wykonanie wieńców żelbetowych o różnych wysokościach (wypoziomowanie) wraz z kotwieniem w istniejącym podłożu kotwami chemicznymi,
- okładanie wieńców płytkami gazobetonowymi gr. 12 cm,
- wykonanie ścian szczytowych,
- wymurowanie kominów z cegły pełnej do wysokości dachu, z cegły klinkierowej ponad dachem,
- zamontowanie kotew do montażu murłat w wieńcach.
1.3. Konstrukcja i pokrycie dachu.
- wykonanie konstrukcji dachu (murłaty, słupy, płatwie, kleszcze, miecze),
- wykonanie łacenia dachu wraz z wykonaniem membrany dachowej,
- wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki wraz z obróbkami (kolor do uzgodnienia z inwestorem),
- dostawa i montaż okna wyłazowego dachowego,
- dostawa i montaż rynien rur spustowych pcv (kolor do uzgodnienia z inwestorem),
- wymiana wyłazu na poddasze na wyłaz EI30,
- wykonanie izolacji termicznej poddasza z wełny mineralnej gr. 20 cm w osłoniętej filią polietylenową,
- wykonanie pomostu na poddaszu do wejścia na dach,
1.4. Roboty elewacyjne.
- uzupełnienie docieplenia ścian na nowych wymurowaniach,
- wykonanie podbitki okapu z paneli poliwinylowych (kolor uzgodnić z inwestorem),
- rusztowania do robót,
1.5. Instalacja odgromowa.
- wymiana pionów instalacji odgromowej wraz z podłączeniem do bednarki i do blachy dachowej,
- wykonanie iglic na kominach,
- badania i pomiary instalacji odgromowej.
UWAGA
W związku z demontażem pokrycia dachowego, Wykonawca zabezpieczy na własny koszt budynek przed opadami atmosferycznymi w trakcie prowadzenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227703,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343389,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227703,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane i Konserwacja Zabytków "KAMIX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711007938
7.3.3) Ulica: Witolda Pileckiego 19
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185125,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.