eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiec"Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie miasta Szyd³owiec etap 2".



Og³oszenie z dnia 2024-04-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie miasta Szyd³owiec etap 2”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 617 86 30

1.5.8.) Numer faksu: (48) 617 05 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie miasta Szyd³owiec etap 2”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0769ff04-01ff-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00299075

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00077155/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 „Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie miasta Szyd³owiec etap 2”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0769ff04-01ff-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szyd³owca, 26-500 Szyd³owiec, ul. Rynek Wielki 1,
b) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@szydlowiec.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
„Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie miasta Szyd³owiec etap 2”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik Nr 7 do SWZ, przedmiar robót – Za³±cznik Nr 8.
Uwaga:
Z uwagi na to, ¿e Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Oferta wykonawcy powinna obejmowaæ wszystkie niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia roboty zapewniaj±ce w³a¶ciwe i efektywne jego funkcjonowanie. W przypadku dostrze¿enia rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do Zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie przed z³o¿eniem oferty. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizacje zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawid³owego wykonania zamówienia, w szczególno¶ci w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zosta³y przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjêtej technologii albo z innych powodów jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania zamówienia. Podobnie jak przedmiar robót ma charakter pomocniczy dla Wykonawcy przy wycenie przedmiotu zamówienia, tak kosztorys ofertowy na etapie badania i oceny z³o¿onych ofert bêdzie pe³ni³ funkcjê informacyjn± dla Zamawiaj±cego. Warto¶ci poszczególnych pozycji bêd± pomocne np. przy ustaleniu wysoko¶ci robót zamiennych. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nianie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
3. Wykonawca obowi±zany jest uwzglêdniæ w cenie oferty ca³o¶æ prac wynikaj±cych z dokumentacji projektowej. Za ujêcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialno¶æ tylko i wy³±cznie Wykonawca.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót:
1) demonta¿ istniej±cych 64 sztuk opraw o¶wietlenia ulicznego,
2) dostawê i monta¿ 64 opraw o¶wietlenia ulicznego LED na wysiêgnikach w miejscach demonta¿u opraw,
3) dostawê i monta¿ opraw o¶wietleniowych LED z osprzêtem ( wysiêgniki itp.) w ilo¶ci 14 sztuk stanowi±cych dobudowê nowych punktów ¶wietlnych w istniej±cych obwodach o¶wietlenia ulicznego.
5) wyniesienie Punktów Pomiaru Energii ( PPE ) z obiektów PGE Dystrybucja i monta¿ w nowej lokalizacji skrzynek ZLOU i SOU –2 kpl.,
6) wdro¿enie zainstalowanych nowych opraw o¶wietleniowych w liczbie 78 sztuk do pracy w istniej±cym systemie sterowania,
7) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej zawieraj±cej, m. in. certyfikaty, atesty, instrukcjê obs³ugi systemu, gwarancjê Wykonawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, je¿eli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza ni¿ 150 tys. z³.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli:
a) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tj:
- wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan±, której przedmiotem by³o zrealizowanie robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy o¶wietlenia ulicznego o warto¶ci co najmniej 150 tys. z³. brutto.
Uwaga:
- za wykonan± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie tak± robotê, która zosta³a zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego/Odbiory) w ramach jednej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawionych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.
- przez „budowê” nale¿y rozumieæ wykonanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e jego odbudowê, rozbudowê, nadbudowê.
- przez „przebudowê” nale¿y rozumieæ wykonanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji; w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego.
- warto¶ci podane w walutach innych ni¿ PLN nale¿y przeliczyæ na PLN wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót. Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w wykazie kurs przeliczeniowy.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych i ma co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci.
Wymóg posiadania 3-letniego do¶wiadczenia dla osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie, weryfikowany bêdzie na etapie oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w stosunku do Wykonawcy, który z³o¿y³ ofertê najkorzystniejsz±. Wykonawca bêdzie zobowi±zany podaæ ten okres w miesi±cach wraz z informacj± o nazwach zrealizowanych inwestycji, terminach realizacji oraz pe³nionej funkcji. Okresy zrealizowanych inwestycji, które na siebie nachodz± nie podlegaj± sumowaniu.
Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
2. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 3 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 4 do SWZ).
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty (za³±cznik nr 5 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przes³anych danych: .pdf, .docx, zip.
2. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê lub z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku innym ni¿ polski musi byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3. Tre¶æ oferty musi byæ zgodna z tre¶ci± SWZ.
4. Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê.
a) formularz ofertowy – wed³ug wzoru „Formularza cenowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia - za³±cznik nr 1 do SWZ.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych – wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 do SWZ.
c) kosztorys ofertowy.
5. Dodatkowo do oferty nale¿y do³±czyæ – je¿eli dotyczy:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – wed³ug wzoru za³±cznik nr 6 do SWZ
b) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia o którym mowa w pkt. 10.3 rozdzia³ II SWZ.
c) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
d) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawcy / ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z dokumentami nale¿y z³o¿yæ elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.p

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.