eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Remont dróg powiatowych nr 2007K i 2018K"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont dróg powiatowych nr 2007K i 2018K”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123999886

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8998837-e77c-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont dróg powiatowych nr 2007K i 2018K”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8998837-e77c-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038059/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi powiatowej nr 2007K w km od 0+085,00 do km 3+090,00 w miejscowościach Cichawa i Grodkowce, Powiat Wielicki

1.1.4 Remont drogi powiatowej nr 2018K na odcinku I - w km od 1+600,00 do km 4+323,00 na odcinku II - w km od 6+882,00 do km 8+188,00 na odcinku III - w km 8+388,00 do km 10+137,00

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi powiatowej nr 2007K w km od 0+085,00 do km 3+090,00 w miejscowościach Cichawa i Grodkowice, Powiat Wielicki”

Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w Gminie Kłaj. ( orientacja zał. E1 do SWZ)
Droga powiatowa nr: 2007K w km od 0+085 do km 1+892 posiada nawierzchnię z kruszywa. Na dalszym odcinku tj. od km 1+892 do km 3+090 jezdnia z asfaltobetonu, na całym odcinku od km 0+085 do km 3+090 pobocza i rowy wymagają remontu. Przepust pod drogą powiatową nr: 2007K wymaga remontu (wymiana rur i murków czołowych).

4.1.1 Na odcinku drogi powiatowej nr 2007K: km 0+085 – 1+892 (miejscowości: Cichawa i Grodkowice) zostaną wykonane następujące roboty drogowe:
• ścięcie/uzupełnienie poboczy ziemnych i z kruszywa,
• profilowanie istniejącej jezdni z kruszywa gr. ok.15 cm
• wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15cm,
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu cementowego gr. 16 cm, w technologii betonu wałowanego
• uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• remont rowów odwadniających,
• remont przepustu i przyczółków betonowych,
• regulacja wysokościowa zjazdów do okolicznych pól uprawnych (zjazdy o nawierzchni z kruszywa).

4.1.2 Na odcinku drogi powiatowej nr 2007K w km 1+892 – 3+090 (miejscowość Grodkowice) zostaną wykonane następujące prace remontowe:
• ścięcie poboczy ziemnych i odsłonięcie istniejącej krawędzi jezdni (koparka lub równiarka),
• uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr.10 cm,
• remont rowów odwadniających,

5. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót załącznik C1 do SWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik D1 do SWZ.
6. Prowadzone roboty drogowe będą poza obszarem Natura 2000.
7. Wszelkie roboty budowlane będą wykonywane tylko w pasie drogowym.
8. Roboty ziemne związane z odtworzeniem rowów odwadniających nie spowodują zmiany istniejących stosunków wodnych.
9. Planowany remont odcinka drogi nie spowoduje zmiany stałej organizacji ruchu.
10. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o przeszkodach w prawidłowym wykonaniu robót.
11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z przedmiarem robót, STWIOR, zapisami niniejszej umowy oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności: ustawa prawa budowlanego, ustawy o wyrobach budowlanych, ustawy o odpadach, ustawy o elektromobilności i paliwach płynnych, ustawa prawo o ruchu drogowym, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawa o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz kodeksie pracy.
12. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia osoby kierującej budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonania dokumentacji powykonawczej.
13. Zadanie współfinansowane jest ze środków RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG
14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maj 2021 (Dz. U. poz.953 i 2506) oraz rozporządzeniem z dnia 7 lipca 2023 roku (Dz.U. z 2023 r. poz. 1471) w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych. (załącznik 4.1 i 4.2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2289377,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego,
w powiecie wielickim, w Gminie Gdów i Biskupice. (orientacja - załącznik E2 do SWZ)
Obecnie nawierzchnia drogi powiatowej 2018K jest spękana, o dużej ilości ubytków i wybojów. Pozostałe elementy drogi, pobocza wymagają remontu polegającego na ścięciu lub uzupełnieniu kruszywem, remont rowów polegał będzie m.in. na profilowaniu dna i skarp, przywróceniu ich spadków.

4.1.1 Na odcinku drogi powiatowej nr 2018K: km 1+600 – 4+323 (miejscowości: Bodzanów, Szczygłów, Zabłocie, Zagórze, Suchoraba) zostaną wykonane następujące roboty drogowe:
• ścięcie poboczy ziemnych i odsłonięcie starej krawędzi jezdni (koparka lub równiarka),
• regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacji sanitarnej (m. Zagórze),
• wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. 5 cm,
• uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr.5 cm,
• remont rowów odwadniających,
• remont przepustu i przyczółków betonowych wraz z remontem umocnienia rowu na wylocie z przepustu na odcinku 5,0m,
• regulacja wysokościowa zjazdów do posesji i pól uprawnych.

4.2.2 Na odcinku drogi powiatowej nr 2018K: km 6+882 – 8+188 oraz 8+388 -10+137 (miejscowości: Zborczyce, Krakuszowice) zostaną wykonane następujące roboty drogowe:
• ścięcie poboczy ziemnych i odsłonięcie starej krawędzi jezdni (koparka lub równiarka),
• wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. 5 cm,
• uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr.5 cm,
• remont rowów odwadniających,
• regulacja wysokościowa zjazdów do posesji.

3 Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót załącznik C2 do SWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik D2 do SWZ.
4 Prowadzone roboty drogowe będą poza obszarem Natura 2000.
5 Wszelkie roboty budowlane będą wykonywane tylko w pasie drogowym.
6 Roboty ziemne związane z odtworzeniem rowów odwadniających nie spowodują zmiany istniejących stosunków wodnych.
7 Planowany remont odcinka drogi nie spowoduje zmiany stałej organizacji ruchu.
8 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o przeszkodach w prawidłowym wykonaniu robót.
9 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z przedmiarem robót, STWIOR, zapisami niniejszej umowy oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności: ustawa prawa budowlanego, ustawy o wyrobach budowlanych, ustawy o odpadach, ustawy o elektromobilności i paliwach płynnych, ustawa prawo o ruchu drogowym, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawa o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz kodeksie pracy.
10 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia osoby kierującej budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonania dokumentacji powykonawczej.
11 Zadanie współfinansowane jest ze środków RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG
12 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maj 2021 (Dz. U. poz.953 i 2506) oraz rozporządzeniem z dnia 7 lipca 2023 roku (Dz.U. z 2023 r. poz. 1471) w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych. (załącznik 4.1 i 4.2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 3206212,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) postępowanie, zostaje unieważnione, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta do postępowania dla części 1

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2469637,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3134384,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2469637,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo -Mostowe „LIMDROG” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492003684

7.3.3) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 87

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2469637,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.