eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.23.2023 z dnia 27 lipca 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.23.2023 z dnia 27 lipca 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 2729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.23.2023 z dnia 27 lipca 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48a8721f-f253-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 1605 z późn. zm., dalej w skrócie Pzp lub ustawa Pzp), na podstawie art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7. Zamówienie jest następstwem wcześniej udzielonego zamówienia podstawowego, prowadzonego w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami, gdzie w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 2023/BZP 00245836/01 oraz w pkt 30) SWZ postępowania 141.2711.23.2023 Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy do wartości 100% zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.272.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198453,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.23.2023 z dnia 27 lipca 2023r. pn.: „Wymiana automatyki sterowania wentylacji w budynku B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.” w zakresie modernizacji szafy sterowniczej SA1 z wdrożeniem poprawy efektywności energetycznej i jakości powietrza realizowanych przez centrale wentylacyjne W1, W3, W8, W10, W12 i W13 w budynku B kompleksu budynków Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi:
1.1.1. demontaż starych i awaryjnych sterowników,
1.1.2. montaż nowych sterowników PLC swobodnie programowalnych typu DDC (układy bezpośredniego sterowania cyfrowego),
1.1.3. montaż modułów rozszerzenia działania sterowników,
1.1.4. wykonanie połączeń elektrycznych (odrutowanie) zestawów sterowników;
1.1.5. zaprogramowanie sterowników,
1.1.6. wymianę wentylatorów nawiewnych instalacji wentylacyjnej, na elektronicznie komutowane, umożliwiające wdrożenie systemu poprawy efektywności energetycznej i jakości powietrza,
1.1.7. montaż układu kontroli i regulacji wydajności instalacji wentylacyjnej,
1.1.8. sprawdzenie poprawności działania układów sterujących,
1.1.9. przeprowadzenie szkolenia personelu obsługującego,
1.1.10. wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
1.2 Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku 1 do ZiS „Opis przedmiotu zamówienia” oraz przedmiarze robót, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest Opis przedmiotu zamówienia.
1.3 Zamawiający zaznacza, iż integralną częścią niniejszego zaproszenia jest dokumentacja postępowania dotycząca zamówienia podstawowego nr 141.2713.23.2023, w szczególności SWZ z załącznikami i oferta Wykonawcy.
1.4 Zamawiający wymaga udzielenie przez Wykonawcę minimum 42 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały i urządzenia oraz minimum 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały i urządzenia, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.5 Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Professional Technik S.C. Artur Krzywdziak, Grzegorz Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 683-201-42-28

7.3.3) Ulica: Węgrzce Wielkie 272

7.3.4) Miejscowość: Węgrzce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-002

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.