Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00206136/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00235086/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2022/BZP 00178479/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drewnianej altany rekreacyjnej w Kłudnie Starym, Gmina Grodzisk Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drewnianej altany rekreacyjnej w Kłudnie Starym, Gmina Grodzisk Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31d01e6d-25af-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010776/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.79 Budowa drewnianej altany rekreacyjnej w Kludnie Starym Gmina Grodzisk Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00206136/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.107.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa drewnianej altany rekreacyjnej w Kłudnie Starym, Gmina Grodzisk Mazowiecki”
2. OPIS INWESTYCJI
1.1. Lokalizacja terenu inwestycji:
Teren objęty inwestycją to fragment działki ew. nr 114/3, obręb 0013 Kłudno Stare, położonej we wsi Kłudno Stare, Gmina Grodzisk Mazowiecki.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zabezpieczenie terenu robót, roboty tymczasowe, porządkowe, odtworzenie zieleni itp.
1.2. Szczegółowy zakres robót objętych umową określony jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez pracownię projektową ARCHITEKTURA Michał Bugała oraz pracownię projektową Stanisław Polak, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ, obejmującej:
a) Projekt budowlany, projekt wykonawczy architektoniczny boiska sportowego i placu zabaw we wsi Kłudno Stare – TOM 1 pracowni ARCHITEKTURA Michał Bugała
b) Projekt architektoniczno-budowlany drewnianej altany pracowni Stanisław Polak;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, części: OST B.0.0 – WYMAGANIA OGÓLNE oraz SST B.1.05 – ELEMENTY MALEJ ARCHITEKTURY;
d) Przedmiar robót;
UWAGA:
Przedmiot zamówienia dotyczy tylko i wyłącznie budowy altany na nawierzchni i fundamentach wykonanych wcześniej, zgodnie z projektem wymienionym w pkt. 1.2, lit. a) powyżej. Lokalizację altany zaznaczono na Załączniku nr 5 do SWZ.
Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót są: SWZ, Projekty Budowlane i STWiOR.
1.3. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie w zakresie opisanym w dokumentacji wykonawczej. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentację projektową, przedmiary robót oraz Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumenty opisujące wykonanie usługi) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a) Zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą prace.
b) Obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót.
c) Uzyskanie niezbędnych zezwoleń i pozwoleń wymaganych do realizacji zadania (np. ewentualne zajęcie pasa drogowego, zgoda na wyłączenie linii energetycznych podczas wycinki drzew).
d) Właściwe zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, tj. do przekazania odpadów do odpowiednich miejsc unieszkodliwiania i odzysku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, na swój koszt.
e) Koszty zużycia mediów w okresie realizacji zamówienia oraz w okresie pielęgnacji ponosić będzie Wykonawca.
1.5. Roboty zamienne.
a) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy.
b) Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa.
1.6. Rozwiązania równoważne.
a) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji wykonawczej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „ lub równoważne”. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania.
b) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji wykonawczej.
c) Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że:
d) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji wykonawczej,
e) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji wykonawczej.
f) Wykonawca zamierzający zastosować rozwiązania równoważne będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych dokumentacji wykonawczej. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Zamawiający wraz z Inspektorem Nadzoru dokona oceny równoważności.
g) W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia lub zabudowania materiałów, które nie spełniają ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 40
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65805,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. U. "DISIGN" ŁUKASZ KWIATKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142306714
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 2
7.3.4) Miejscowość: Słopsk
7.3.5) Kod pocztowy: 07-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P. U. "DISIGN" ŁUKASZ KWIATKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P. U. "DISIGN" ŁUKASZ KWIATKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Rozbudowa drogi - ulicy Średniej w miejscowości Milanówek (gmina Milanówek) oraz miejscowości Opypy (gmina Grodzisk Mazowiecki) polegająca na budowie chodnika
- "Przebudowa drogi powiatowej ulicy L. Okulickiego w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ulic L. Okulickiego i 3 Maja w Grodzisku Mazowieckim"
- "Aktualizacja bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla 4 jednostek ewidencyjnych: Milanówek, Podkowa Leśna, Baranów, Grodzisk Maz. - obszar miejski w powiecie grodziskim"
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Staszica na odcinku od ul. Dalekiej do ul. Sportowej w Grodzisku Maz. oraz Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy świetlicy wiejskiej w Kozerkach"
- "Roboty budowlane na terenie Przedszkola nr 7 przy ul. Kopernika 15 w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Świerzawa"
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.