eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikDostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach/obiektach użyteczności publicznej w celu ograniczenia kosztów zakupu energii elektrycznej ponoszonej przez Gminę Kraśnik



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach/obiektach użyteczności publicznej w celu ograniczenia kosztów zakupu energii elektrycznej ponoszonej przez Gminę Kraśnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/gminakrasnik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach/obiektach użyteczności publicznej w celu ograniczenia kosztów zakupu energii elektrycznej ponoszonej przez Gminę Kraśnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-275ff860-9b25-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085818/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w celu ograniczenia kosztów zakupu e. elektrycznej ponoszonej przez Gminę Kraśnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 590000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 (część) - „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku „Przedszkole w Stróży”, zlokalizowanego pod adresem: ul. Akacjowa 4 A, 23 206 Stróża Kolonia”; zczegółowy zakres zamówienia co do poszczególnych zadań - części (od nr 1 do nr 8) został określony w załączniku nr 7 do SWZ (projekt techniczny od nr 1 do nr 8 oraz przedmiary robót od nr 1 do nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 (część) - „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Urzędu Gminy Kraśnik, zlokalizowanego pod adresem: Tadeusza Kościuszki 24, 23-200 Kraśnik”;Szczegółowy zakres zamówienia co do poszczególnych zadań - części (od nr 1 do nr 8) został określony w załączniku nr 7 do SWZ (projekt techniczny od nr 1 do nr 8 oraz przedmiary robót od nr 1 do nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 (część) - „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Szkoła Podstawowa w Kowalinie, zlokalizowanego pod adresem: Kowalin 45, 23-200 Kowalin”; Szczegółowy zakres zamówienia co do poszczególnych zadań - części (od nr 1 do nr 8) został określony w załączniku nr 7 do SWZ (projekt techniczny od nr 1 do nr 8 oraz przedmiary robót od nr 1 do nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 (część) - „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Szkoła Podstawowa w Słodkowie Trzecim, Słodków Trzeci 7, 23-206 Stróża”; Szczegółowy zakres zamówienia co do poszczególnych zadań - części (od nr 1 do nr 8) został określony w załączniku nr 7 do SWZ (projekt techniczny od nr 1 do nr 8 oraz przedmiary robót od nr 1 do nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 83000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 (część) - „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Szkoły Podstawowej w Stróży „budynek nowy ”, Akacjowa 2, 23-206 Stróża Kolonia”; Szczegółowy zakres zamówienia co do poszczególnych zadań - części (od nr 1 do nr 8) został określony w załączniku nr 7 do SWZ (projekt techniczny od nr 1 do nr 8 oraz przedmiary robót od nr 1 do nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 (część) - „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Szkoły Podstawowej w Stróży „budynek stary ”, Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4”; Szczegółowy zakres zamówienia co do poszczególnych zadań - części (od nr 1 do nr 8) został określony w załączniku nr 7 do SWZ (projekt techniczny od nr 1 do nr 8 oraz przedmiary robót od nr 1 do nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 (część) - „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby ujęcia wody w Spławach Pierwszych”; Szczegółowy zakres zamówienia co do poszczególnych zadań - części (od nr 1 do nr 8) został określony w załączniku nr 7 do SWZ (projekt techniczny od nr 1 do nr 8 oraz przedmiary robót od nr 1 do nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 (część) - „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby ujęcia wody w Stróży Kolonii”; Szczegółowy zakres zamówienia co do poszczególnych zadań - części (od nr 1 do nr 8) został określony w załączniku nr 7 do SWZ (projekt techniczny od nr 1 do nr 8 oraz przedmiary robót od nr 1 do nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 22

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34444 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69947,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34444 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLENEGRY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562356758

7.3.3) Ulica: Włocławska 167

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34444 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30368,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65666,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30368,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPower Group sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice 12

7.3.5) Kod pocztowy: 95-045

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30368,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 22

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34775,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71336,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34775,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPower Group Sp z o.o Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: Kudrowice

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice 12

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34775,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 22

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55687,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55687,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: Kudrowice

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice 12

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55687,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 24

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 24

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113360,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243908,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113360,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHPIK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781468640

7.3.3) Ulica: Szosa Bydgoska 60A

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113360,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 23

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 23

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84331,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139327,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84331,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPower Group Sp z o.o. Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: Kudrowice 12

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice 12

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84331,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Z kolei z godnie z art. 259 ustawy jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis y art. 255 – 258 stosuje się.

Dla unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p. wymagane jest zaistnienie następujących przesłanek: 1) wada postępowania, 2) nieusuwalność wady postępowania, 3) wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wada postępowania to naruszenie przepisów Prawa zamówień publicznych. Orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej dostarcza przykładów uchybień, które można zakwalifikować jako wadę postępowania: a) opisanie przedmiotu zamówienia w sposób niejasny lub taki, który wskazuje na jego braki, b) opisanie kryterium oceny ofert w sposób niejasny lub taki, który wskazuje na jego braki (Wyrok KIO z 11.06.2021 r., sygn. akt KIO 1343/21, Wyrok KIO z 27.04.2022 r., sygn. akt KIO 909/22, Wyrok KIO z 18.07.2022 r., sygn. akt KIO 1623/22, Wyrok KIO z 21.03.2023 r., KIO 610/23) c) wadliwie skonstruowany przedmiar robót, służący wykonawcom do obliczenia ceny oferty (Wyrok KIO z 11.08.2021 r., sygn. akt KIO 1799/21) d) niejednoznaczne opisanie przez zamawiającego terminu trwania zamówienia (Wyrok KIO z 25.05.2022 r., sygn. akt KIO 1248/22) e) wymaganie przedmiotowych środków dowodowych na wezwanie zamawiającego (Wyrok KIO z 20.08.2021 r., sygn. akt KIO 1936/21, Wyrok KIO z 18.10.2022 r., sygn. akt KIO 2569/22) f) brak określenia w projekcie umowy limitu kar umownych, brak określenia w projekcie umowy zasad waloryzacji wynagrodzenia wynikającej z art. 439 ust. 2 p.z.p. (Wyrok z 30.03.2022 r., sygn. akt KIO 636/22) g) awaria w działaniu platformy uniemożliwiająca złożenie oferty (Wyrok KIO z 13.07.2021 r., sygn. akt KIO 1760/21, Wyrok KIO z 18.04.2023 r., sygn. akt KIO 893/23, Wyrok KIO z 9.05.2022 r., sygn. akt KIO 1089/22).
Postepowanie w zakresie unieważnianej części obarczone jest wada polegająca na błędnym opisaniu przedmiotu zamówienia w zakresie określenia mocy instalacji fotowoltaicznej nie mniejszej niż 28,28 kWp. Niewątpliwie moc ta został określona jako zbyt duża na potrzeby funkcjonowania ujęcia wody w Spławach Pierwszych. Prawidłowa wartość jak powinna być określona to mocy instalacji fotowoltaicznej nie mniejszej niż 8 kWp i nie większa niż 20 kWp. Błędnie określona moc instalacji fotowoltaicznej przez zamawiającego jest podstawowym czynnikiem kosztotwórczym, w związku z tym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 24

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 24

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62321 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110018,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62321 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JB ENERGIA Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711776259

7.3.3) Ulica: Świetego Brata Alberta Chmielowskiego 44C

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62321 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.