eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciê¿kowice"DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH DO STO£ÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ¦W. JANA PAW£A II W CIʯKOWICACH W ROKU 2023"



Og³oszenie z dnia 2023-07-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH DO STO£ÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ¦W. JANA PAW£A II W CIʯKOWICACH W ROKU 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. ¦W. JANA PAW£A II W CIʯKOWICACH

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. ¶w. Jana Paw³a II w Ciê¿kowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265425

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysi±clecia 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciê¿kowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6285840

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akulinowska@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp-ciezkowice.pl/dokumenty

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH DO STO£ÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ¦W. JANA PAW£A II W CIʯKOWICACH W ROKU 2023”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-39bbf910-1f57-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00299193

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIÊ Z WYKONAWCAMI:
Aneta Kulinowska– w sprawach procedury udzielania zamówieñ publicznych
e- mail: akulinowska@ciezkowice.pl
od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 7:00 – 15:00, z wy³±czeniem dni wolnych od pracy.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy https://platformazakupowa.pl oraz poczty
elektronicznej (akulinowska@ciezkowice.pl) , z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie Oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu
https://platformazakupowa.pl.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z
https://platformazakupowa.pl, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o
udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z https://platformazakupowa.pl, stanowi±cym za³±cznik
nr 7 do SWZ. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz
warunki korzystania z ww. platformy.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w
postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
- w³±czona obs³uga JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y zosta³y opisane w rozdziale 24 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y zosta³y opisane w rozdziale 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2023/SP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 1 Ró¿ne produkty spo¿ywcze.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. przyprawy, makarony, m±ka,
cukier, oleje, kasze) do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach.
Artyku³y bêd± dostarczane do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach w zale¿no¶ci
od potrzeb w ilo¶ciach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela szko³y.
Zamówienie sk³adane bêdzie - minimum 1 dzieñ przed dostaw±. Dostawy towarów bêd± odbywa³y
od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-8:00.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegó³owy zakres dostaw
wyszczególniony zosta³ w za³±czniku nr 1A do SWZ – kosztorys ofertowy.
Podane ilo¶ci produktów w poszczególnych czê¶ciach s± szacunkowe i mog± ulec zmniejszeniu lub
zwiêkszeniu. S³u¿yæ one bêd± wy³±cznie do porównania ofert oraz wybrania oferty
najkorzystniejszej, tzn. ¿e nie stanowi± ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie
mog± stanowiæ podstaw do zg³aszania roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych dostaw albo podstawy
do odmowy realizacji dostaw. Liczba zamawianych produktów bêdzie uzale¿niona od potrzeb
Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zuje siê do elastycznego reagowania na zmiany
Zamawiaj±cego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ci±gu jednej godziny niezale¿nie
od ilo¶ci i kwoty zamówionego towaru oraz mo¿liwo¶ci korygowania ilo¶ci towaru przy dostawie).
Wszelkie artyku³y ¿ywno¶ciowe wchodz±ce w sk³ad zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcê
powinny spe³niaæ ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artyku³ów ¿ywno¶ciowych
oraz spe³niaæ wymogi dotycz±ce ¿ywienia szkó³ i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Pañstwowej
Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± nastêpuj±ce
kryteria:
• cena brutto (z VAT),
• termin dostawy,
Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:
Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%] Max liczba punktów
w kryterium
1 KC Cena brutto (z VAT) 60,00
2 KD Termin dostawy 40,00
Zamawiaj±cy wybierze tê ofertê spo¶ród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów,
zgodnie ze wskazanymi powy¿ej kryteriami. Liczba punktów bêdzie zaokr±glana do drugiego miejsca
po przecinku. Liczbê punktów uzyskanych przez Wykonawcê oblicza siê wg wzoru:
P = KC + KD
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcê,
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,
KD – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Termin dostawy”.
1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbêdne jest dla prawid³owej
realizacji przedmiotu zamówienia (koszt zakupu, koszt dostawy, , podatek VAT itp.).
KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:
KC=CN/COBx60 pkt
gdzie:
KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Termin dostawy – KD.
Najkrótszy termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy od daty zamówienia telefonicznego przedmiotu
zamówienia, a najd³u¿szy 3 dni od daty zamówienia telefonicznego.
KD – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji” wg ni¿ej opisanego schematu.
• Termin dostawy – 1 dzieñ roboczy - 40 pkt.
• Termin dostawy – 2 dni robocze - 20 pkt.
• Termin dostawy – 3 dni robocze - 0 pkt.
UWAGA:
1. W przypadku niewype³nienia pola w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ,pkt.2), bêdzie to
równoznaczne zaoferowaniem przez Wykonawcê max dopuszczalnego terminu dostawy w ilo¶ci 3 dni
roboczych i zostanie w tym miejscu przyznane 0 pkt.
2. Okres gwarancji nale¿y podawaæ wy³±cznie w pe³nych miesi±cach.
3. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje termin dostawy d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze,
Zamawiaj±cy dla obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres 3 dni roboczych.
Maksymaln± ³±czn± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów
oceny ofert wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 2 Miêso i produkty miêsne (drobiowe).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. filety, skrzyde³ka, porcje roso³owe, drób) do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach.
Artyku³y bêd± dostarczane do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach w zale¿no¶ci od potrzeb w ilo¶ciach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela szko³y. Zamówienie sk³adane bêdzie - minimum 1 dzieñ przed dostaw±. Dostawy towarów bêd± odbywa³y od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-8:00. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegó³owy zakres dostaw wyszczególniony zosta³ w za³±czniku nr 1B do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiaj±cy zastrzega
sobie prawo zmiany ilo¶ci dostaw w podanych asortymentach, przy czym ca³kowita warto¶æ zamówienia mo¿e byæ zmniejszona.
Wykonawca zobowi±zuje siê do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiaj±cego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ci±gu jednej godziny niezale¿nie od ilo¶ci i kwoty zamówionego towaru oraz mo¿liwo¶ci korygowania ilo¶ci towaru przy dostawie).
Wszelkie artyku³y ¿ywno¶ciowe wchodz±ce w sk³ad zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcê powinny spe³niaæ ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artyku³ów ¿ywno¶ciowych
oraz spe³niaæ wymogi dotycz±ce ¿ywienia szkó³ i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± nastêpuj±ce
kryteria:
• cena brutto (z VAT),
• termin dostawy,
Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:
Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%] Max liczba punktów
w kryterium
1 KC Cena brutto (z VAT) 60,00
2 KD Termin dostawy 40,00
Zamawiaj±cy wybierze tê ofertê spo¶ród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów,
zgodnie ze wskazanymi powy¿ej kryteriami. Liczba punktów bêdzie zaokr±glana do drugiego miejsca
po przecinku. Liczbê punktów uzyskanych przez Wykonawcê oblicza siê wg wzoru:
P = KC + KD
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcê,
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,
KD – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Termin dostawy”.
1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbêdne jest dla prawid³owej
realizacji przedmiotu zamówienia (koszt zakupu, koszt dostawy, , podatek VAT itp.).
KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:
KC=CN/COBx60 pkt
gdzie:
KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Termin dostawy – KD.
Najkrótszy termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy od daty zamówienia telefonicznego przedmiotu
zamówienia, a najd³u¿szy 3 dni od daty zamówienia telefonicznego.
KD – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji” wg ni¿ej opisanego schematu.
• Termin dostawy – 1 dzieñ roboczy - 40 pkt.
• Termin dostawy – 2 dni robocze - 20 pkt.
• Termin dostawy – 3 dni robocze - 0 pkt.
UWAGA:
1. W przypadku niewype³nienia pola w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ,pkt.2), bêdzie to
równoznaczne zaoferowaniem przez Wykonawcê max dopuszczalnego terminu dostawy w ilo¶ci 3 dni
roboczych i zostanie w tym miejscu przyznane 0 pkt.
2. Okres gwarancji nale¿y podawaæ wy³±cznie w pe³nych miesi±cach.
3. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje termin dostawy d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze,
Zamawiaj±cy dla obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres 3 dni roboczych.
Maksymaln± ³±czn± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów
oceny ofert wynosi – 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 3 Miêso i produkty miêsne (wieprzowo-wo³owe).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. miêso, boczek, smalec, kie³basa) do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach. Artyku³y bêd± dostarczane do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach w zale¿no¶ci od potrzeb w ilo¶ciach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela szko³y.
Zamówienie sk³adane bêdzie - minimum 1 dzieñ przed dostaw±. Dostawy towarów bêd± odbywa³y od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-8:00.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegó³owy zakres dostaw wyszczególniony zosta³ w za³±czniku nr 1C do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci dostaw w podanych asortymentach, przy czym ca³kowita warto¶æ zamówienia mo¿e byæ zmniejszona. Wykonawca zobowi±zuje siê do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiaj±cego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ci±gu jednej godziny niezale¿nie od ilo¶ci i kwoty zamówionego towaru oraz mo¿liwo¶ci korygowania ilo¶ci towaru przy dostawie). Wszelkie artyku³y ¿ywno¶ciowe wchodz±ce w sk³ad zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcê powinny spe³niaæ ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artyku³ów ¿ywno¶ciowych oraz spe³niaæ wymogi dotycz±ce ¿ywienia szkó³ i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± nastêpuj±ce
kryteria:
• cena brutto (z VAT),
• termin dostawy,
Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:
Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%] Max liczba punktów
w kryterium
1 KC Cena brutto (z VAT) 60,00
2 KD Termin dostawy 40,00
Zamawiaj±cy wybierze tê ofertê spo¶ród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów,
zgodnie ze wskazanymi powy¿ej kryteriami. Liczba punktów bêdzie zaokr±glana do drugiego miejsca
po przecinku. Liczbê punktów uzyskanych przez Wykonawcê oblicza siê wg wzoru:
P = KC + KD
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcê,
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,
KD – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Termin dostawy”.
1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbêdne jest dla prawid³owej
realizacji przedmiotu zamówienia (koszt zakupu, koszt dostawy, , podatek VAT itp.).
KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:
KC=CN/COBx60 pkt
gdzie:
KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Termin dostawy – KD.
Najkrótszy termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy od daty zamówienia telefonicznego przedmiotu
zamówienia, a najd³u¿szy 3 dni od daty zamówienia telefonicznego.
KD – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji” wg ni¿ej opisanego schematu.
• Termin dostawy – 1 dzieñ roboczy - 40 pkt.
• Termin dostawy – 2 dni robocze - 20 pkt.
• Termin dostawy – 3 dni robocze - 0 pkt.
UWAGA:
1. W przypadku niewype³nienia pola w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ,pkt.2), bêdzie to
równoznaczne zaoferowaniem przez Wykonawcê max dopuszczalnego terminu dostawy w ilo¶ci 3 dni
roboczych i zostanie w tym miejscu przyznane 0 pkt.
2. Okres gwarancji nale¿y podawaæ wy³±cznie w pe³nych miesi±cach.
3. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje termin dostawy d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze,
Zamawiaj±cy dla obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres 3 dni roboczych.
Maksymaln± ³±czn± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów
oceny ofert wynosi – 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 4 Produkty mleczarskie.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. mleko, ser, ¶mietana, jogurt) do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach.
Artyku³y bêd± dostarczane do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach w zale¿no¶ci od potrzeb w ilo¶ciach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela szko³y.
Zamówienie sk³adane bêdzie - minimum 1 dzieñ przed dostaw±. Dostawy towarów bêd± odbywa³y od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-8:00.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegó³owy zakres dostaw wyszczególniony zosta³ w za³±czniku nr 1D do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci dostaw w podanych asortymentach, przy czym ca³kowita warto¶æ
zamówienia mo¿e byæ zmniejszona. Wykonawca zobowi±zuje siê do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiaj±cego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ci±gu jednej godziny niezale¿nie od ilo¶ci i kwoty zamówionego towaru oraz mo¿liwo¶ci korygowania ilo¶ci towaru przy
dostawie). Wszelkie artyku³y ¿ywno¶ciowe wchodz±ce w sk³ad zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcê powinny spe³niaæ ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artyku³ów ¿ywno¶ciowych oraz spe³niaæ wymogi dotycz±ce ¿ywienia szkó³ i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Pañstwowej
Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± nastêpuj±ce
kryteria:
• cena brutto (z VAT),
• termin dostawy,
Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:
Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%] Max liczba punktów
w kryterium
1 KC Cena brutto (z VAT) 60,00
2 KD Termin dostawy 40,00
Zamawiaj±cy wybierze tê ofertê spo¶ród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów,
zgodnie ze wskazanymi powy¿ej kryteriami. Liczba punktów bêdzie zaokr±glana do drugiego miejsca
po przecinku. Liczbê punktów uzyskanych przez Wykonawcê oblicza siê wg wzoru:
P = KC + KD
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcê,
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,
KD – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Termin dostawy”.
1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbêdne jest dla prawid³owej
realizacji przedmiotu zamówienia (koszt zakupu, koszt dostawy, , podatek VAT itp.).
KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:
KC=CN/COBx60 pkt
gdzie:
KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Termin dostawy – KD.
Najkrótszy termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy od daty zamówienia telefonicznego przedmiotu
zamówienia, a najd³u¿szy 3 dni od daty zamówienia telefonicznego.
KD – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji” wg ni¿ej opisanego schematu.
• Termin dostawy – 1 dzieñ roboczy - 40 pkt.
• Termin dostawy – 2 dni robocze - 20 pkt.
• Termin dostawy – 3 dni robocze - 0 pkt.
UWAGA:
1. W przypadku niewype³nienia pola w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ,pkt.2), bêdzie to
równoznaczne zaoferowaniem przez Wykonawcê max dopuszczalnego terminu dostawy w ilo¶ci 3 dni
roboczych i zostanie w tym miejscu przyznane 0 pkt.
2. Okres gwarancji nale¿y podawaæ wy³±cznie w pe³nych miesi±cach.
3. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje termin dostawy d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze,
Zamawiaj±cy dla obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres 3 dni roboczych.
Maksymaln± ³±czn± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów
oceny ofert wynosi – 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 5 Produkty mro¿one.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. pierogi, uszka, ryby, w³oszczyzna, truskawka) do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach. Artyku³y bêd± dostarczane do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach w zale¿no¶ci od potrzeb w ilo¶ciach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela szko³y.
Zamówienie sk³adane bêdzie - minimum 1 dzieñ przed dostaw±. Dostawy towarów bêd± odbywa³y od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-8:00.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegó³owy zakres dostaw wyszczególniony zosta³ w za³±czniku nr 1E do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci dostaw w podanych asortymentach, przy czym ca³kowita warto¶æ zamówienia mo¿e byæ zmniejszona. Wykonawca zobowi±zuje siê do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiaj±cego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ci±gu jednej godziny niezale¿nie od ilo¶ci i kwoty zamówionego towaru oraz mo¿liwo¶ci korygowania ilo¶ci towaru przy dostawie).
Wszelkie artyku³y ¿ywno¶ciowe wchodz±ce w sk³ad zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcê powinny spe³niaæ ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artyku³ów ¿ywno¶ciowych oraz spe³niaæ wymogi dotycz±ce ¿ywienia szkó³ i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15896000-5 - Produkty g³êboko mro¿one

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± nastêpuj±ce
kryteria:
• cena brutto (z VAT),
• termin dostawy,
Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:
Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%] Max liczba punktów
w kryterium
1 KC Cena brutto (z VAT) 60,00
2 KD Termin dostawy 40,00
Zamawiaj±cy wybierze tê ofertê spo¶ród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów,
zgodnie ze wskazanymi powy¿ej kryteriami. Liczba punktów bêdzie zaokr±glana do drugiego miejsca
po przecinku. Liczbê punktów uzyskanych przez Wykonawcê oblicza siê wg wzoru:
P = KC + KD
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcê,
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,
KD – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Termin dostawy”.
1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbêdne jest dla prawid³owej
realizacji przedmiotu zamówienia (koszt zakupu, koszt dostawy, , podatek VAT itp.).
KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:
KC=CN/COBx60 pkt
gdzie:
KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Termin dostawy – KD.
Najkrótszy termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy od daty zamówienia telefonicznego przedmiotu
zamówienia, a najd³u¿szy 3 dni od daty zamówienia telefonicznego.
KD – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji” wg ni¿ej opisanego schematu.
• Termin dostawy – 1 dzieñ roboczy - 40 pkt.
• Termin dostawy – 2 dni robocze - 20 pkt.
• Termin dostawy – 3 dni robocze - 0 pkt.
UWAGA:
1. W przypadku niewype³nienia pola w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ,pkt.2), bêdzie to
równoznaczne zaoferowaniem przez Wykonawcê max dopuszczalnego terminu dostawy w ilo¶ci 3 dni
roboczych i zostanie w tym miejscu przyznane 0 pkt.
2. Okres gwarancji nale¿y podawaæ wy³±cznie w pe³nych miesi±cach.
3. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje termin dostawy d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze,
Zamawiaj±cy dla obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres 3 dni roboczych.
Maksymaln± ³±czn± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów
oceny ofert wynosi – 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 6 Dostawa warzyw i owoców.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. pomidory, pietruszka, seler, banany, pomarañcze) do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach.
Artyku³y bêd± dostarczane do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Ciê¿kowicach w zale¿no¶ci od potrzeb w ilo¶ciach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela szko³y. Zamówienie sk³adane bêdzie - minimum 1 dzieñ przed dostaw±. Dostawy towarów bêd± odbywa³y od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-8:00.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegó³owy zakres dostaw wyszczególniony zosta³ w za³±czniku nr 1F do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci dostaw w podanych asortymentach, przy czym ca³kowita warto¶æ zamówienia mo¿e byæ zmniejszona. Wykonawca zobowi±zuje siê do elastycznego reagowania na
zmiany Zamawiaj±cego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ci±gu jednej godziny niezale¿nie od ilo¶ci i kwoty zamówionego towaru oraz mo¿liwo¶ci korygowania ilo¶ci towaru przy dostawie).
Wszelkie artyku³y ¿ywno¶ciowe wchodz±ce w sk³ad zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcê powinny spe³niaæ ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artyku³ów ¿ywno¶ciowych oraz spe³niaæ wymogi dotycz±ce ¿ywienia szkó³ i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Pañstwowej
Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).
Wszelkie artyku³y ¿ywno¶ciowe wchodz±ce w sk³ad zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcê powinny spe³niaæ ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artyku³ów ¿ywno¶ciowych oraz spe³niaæ wymogi dotycz±ce ¿ywienia szkó³ i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Pañstwowej
Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± nastêpuj±ce
kryteria:
• cena brutto (z VAT),
• termin dostawy,
Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:
Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%] Max liczba punktów
w kryterium
1 KC Cena brutto (z VAT) 60,00
2 KD Termin dostawy 40,00
Zamawiaj±cy wybierze tê ofertê spo¶ród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów,
zgodnie ze wskazanymi powy¿ej kryteriami. Liczba punktów bêdzie zaokr±glana do drugiego miejsca
po przecinku. Liczbê punktów uzyskanych przez Wykonawcê oblicza siê wg wzoru:
P = KC + KD
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcê,
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,
KD – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Termin dostawy”.
1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbêdne jest dla prawid³owej
realizacji przedmiotu zamówienia (koszt zakupu, koszt dostawy, , podatek VAT itp.).
KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:
KC=CN/COBx60 pkt
gdzie:
KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Termin dostawy – KD.
Najkrótszy termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy od daty zamówienia telefonicznego przedmiotu
zamówienia, a najd³u¿szy 3 dni od daty zamówienia telefonicznego.
KD – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji” wg ni¿ej opisanego schematu.
• Termin dostawy – 1 dzieñ roboczy - 40 pkt.
• Termin dostawy – 2 dni robocze - 20 pkt.
• Termin dostawy – 3 dni robocze - 0 pkt.
UWAGA:
1. W przypadku niewype³nienia pola w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ,pkt.2), bêdzie to
równoznaczne zaoferowaniem przez Wykonawcê max dopuszczalnego terminu dostawy w ilo¶ci 3 dni
roboczych i zostanie w tym miejscu przyznane 0 pkt.
2. Okres gwarancji nale¿y podawaæ wy³±cznie w pe³nych miesi±cach.
3. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje termin dostawy d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze,
Zamawiaj±cy dla obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres 3 dni roboczych.
Maksymaln± ³±czn± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów
oceny ofert wynosi – 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Wykonawca wraz z ofert±
zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – na lub zgodnie z za³±cznikiem Nr 2
do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ka¿dy Wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany
jest z³o¿yæ oddzielnie o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1
2) nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie dotycz±ce realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub
zgodnie z za³±cznikiem Nr 2a do SWZ.
3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub
sytuacji innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - na lub zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – na lub zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;
3) zobowi±zanie ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje dostawy, których
wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP odno¶nie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 109 ust.1 pkt. 4 i 7
(wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ)
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 ze zm.), z
innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od
innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ),
c) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – na lub zgodnie z za³±cznikiem Nr 2
do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ka¿dy Wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany
jest z³o¿yæ oddzielnie o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1
2) nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie dotycz±ce realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub
zgodnie z za³±cznikiem Nr 2a do SWZ.
3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub
sytuacji innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - na lub zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1
Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – na lub zgodnie z za³±cznikiem Nr 2
do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ka¿dy Wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany
jest z³o¿yæ oddzielnie o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1
2) nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie dotycz±ce realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub
zgodnie z za³±cznikiem Nr 2a do SWZ.
3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub
sytuacji innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - na lub zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem,
przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w
postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu
do orygina³u.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio
Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub
podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz±
lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji.
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów z rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za
po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do
ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem,
przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w
postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu
do orygina³u.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio
Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub
podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz±
lub notariusz.
3) O¶wiadczenie o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie
warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te
potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia sk³adane na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ powinno zostaæ z³o¿one wraz z
ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w szczególno¶ci gdy konieczno¶æ wprowadzenia takich
zmian wynika³aby z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, m.in.: 1) zmiany terminu
wykonania umowy – gdy z powodu dzia³ania si³y wy¿szej nie jest mo¿liwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym
terminie, b±d¼ gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub
u¿ytkownika koñcowego, 2) przed³u¿enia terminu wykonania umowy, o okres nie d³u¿szy ni¿ okres trwania postêpowania
odwo³awczego przed Krajow± Izb± Odwo³awcz± oraz s±dem powszechnym, w przypadku, gdy zosta³o wniesione odwo³anie
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów
prawnych (np. VAT), je¿eli wp³ywa ona na wysoko¶æ nale¿nego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi
przepisami, 4) innych istotnych postanowieñ umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w zwi±zku ze zmian± przepisów prawa
powszechnie obowi±zuj±cego, zmian± wytycznych prze³o¿onych Zamawiaj±cego b±d¼ zmian± warunków rynku maj±cych
bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci zmiany poszczególnych cen towaru z uwagi na
zmiany cen rynkowych przedmiotu zamówienia, 5) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami,
których ka¿da ze Stron, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie mog³a przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego
charakteru umowy.
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do
umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronê
zobowi±zana jest ona pisemnie wyst±piæ z propozycj± zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te
musz± byæ korzystne lub neutralne dla Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl w my¶l Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postêpowania .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-18 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.