eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kamienica"Budowa budynku remizy strażackiej w Rybnicy - etap III"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku remizy strażackiej w Rybnicy – etap III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Kamienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamienicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Stara Kamienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-512

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757514337

1.5.8.) Numer faksu: 757514337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@starakamienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.starkamienica.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku remizy strażackiej w Rybnicy – etap III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e5a43d-1b95-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010567/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Budowa budynku remizy strażackiej w Rybnicy – etap III”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188856/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 666721,37

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest końcowy etap budowy budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybnicy.
W ramach prac przewidziano:
1. Wykonanie ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami 9-10, 10-11, 11-12. Ścianki należy wykonać w technologii gipsowo – kartonowej na ruszcie metalowym. Ścianki wykonać z wykorzystaniem rozwiązań systemowych na profilach typu U100 i C100. Do wzmocnień ościeży drzwiowych należy zastosować profile wzmocnione. Szacowana długość ścianek – 6,3 mb.
2. Wykonanie elewacji budynku. Ściany przyziemia i ściany poddasza łącznie ze ścianami szczytowymi należy ocieplić warstwą styropianu grubości 12 cm. Należy zastosować kompletny system ocieplenia ścian zewnętrznych. Ściany wykończone tynkiem mineralnym strukturalnym rapowanym lub silikatowym. W wycenie należy przewidzieć również wykonanie opaski wokół budynku z płytek klinkierowych, oraz montaż podokienników zewnętrznych.
- szacowana powierzchnia elewacji – ok. 520 m2 ,
- opaska z płytek klinkierowych – ok. 23,6 m2 ,
- podokienniki z blachy powlekanej – 8 szt.
3. Tynki wewnętrzne i okładziny do ścian murowanych przyziemia i poddasza użytkowego wykonać jako mokre cementowo – wapienne kat. III. – ok. 815 m2. Na stropie pomieszczenia nr 1 oraz nr 4 również wykonać tynki mokre cementowo – wapienne kat. III. – ok. 815 m2. Ściany skosów na poddaszu oraz pozostałe sufity wykonać z dwóch warstw płyt gipsowo – kartonowych ogniochronnych GKF mocowanych do rusztu. Szacowana powierzchnia zabudowy płytami GKF – ok. 215 m2. Ściany pomieszczeń 2, 3, 5, 8, 9, 10, 11 należy zlicowań płytkami ceramicznymi. Format i kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym. Powierzchnia licowania – ok. 171 m2,
4. Ocieplenie dachu i skosów z wełny mineralnej grubości min. 20 cm – szacowana powierzchnia – 150 m2.
5. Ściany wewnętrzne i sufity należy malować farbami akrylowymi lub emulsyjnymi. Powierzchnie drewniane wewnątrz budynku pomalować bejcolakierem bezbarwnym. Drewno w styku z wilgocią zabezpieczyć odpowiednim impregnatem, a konstrukcję drewnianą środkami przeciw owadom i grzybom oraz do zabezpieczenia przed działaniem ognia.
6. Posadzki – grubości min. 5 cm wykonane agregatem mieszająco pompującym typu Mixokret – zakładana powierzchnia wykonania wylewki to ok. 335 m2. We wszystkich pomieszczeniach poza pomieszczeniem nr 1 przewiduje się posadzki z płytek ceramicznych - format i kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji. Posadzki w pomieszczeniu nr 1 pokryć farba epoksydową. Schody obłożyć płytkami systemowymi, stopnice ryflowane.
7. Kabiny sanitarne wykonać jako systemowe – z płyty WLM (wiórowej laminowanej) grubości min 18 mm. Drzwi wewnętrzne – ramiak z płyty MDF pokryty dwiema płytami HDF, wewnętrzny ramiak drewniany, wypełnienie ,,plaster miodu”, okucia trzy zawiasy dwu czopowe z regulacją w skrzydle przylgowym, ościeżnice regulowane z płyty MDF o grubości min. 22 mm. Drzwi pomiędzy klatką schodową a pomieszczeniem nr 7 wykonać z PCV, profil skrzydła min. 6-cio komorowy, wzmocnienie stalowe w profilu, uszczelnienie, niski próg. Drzwi z klatki schodowej do pomieszczenia nr 1 wykonać jako drzwi o odporności ogniowej EI60, natomiast drzwi pomiędzy pomieszczeniami 1 i 2, 1 i 4 oraz 1 i 5 o odporności ogniowej EI30. Parapety wewnętrzne PCV komorowy, powlekane folią. Balustrady schodowe stalowe z profila zamkniętego, malowane proszkowo.
8. Wykonanie przyłącza wodociągowego z istniejącej studni głębinowej. Należy przewidzieć w wycenie koszty wybrukowania studni w promieniu 1 m. Woda ze studni dostarczana będzie do budynku za pomocą pompy głębinowej. Do przesyłu wody zaprojektowano rury PE 100 typoszereg SDR-17 dz = 40 mm o łącznej długości 7m. W celu stabilizacji ciśnienia w instalacji oraz kompensacji przyrostu objętości wody zaleca się zamontować na instalacji wody zimnej na wejściu do budynku naczynie przeponowe do wody użytkowej o pojemności 100 cm3, regulator ciśnienia oraz zawór bezpieczeństwa z nastawa 3,5 bar.
9. Przyłącze kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z projektowanego budynku do zbiornika bezodpływowego z tworzywa sztucznego o pojemności 5 m3. Kanał odprowadzający ścieki z rur PVC fi 160 o dł. ok. 16 mb. Na przyłączu zaprojektowano jedną studzienkę kanalizacyjną o średnicy 400 mm.
10. Instalacja wody zimnej i ciepłej
11. Instalacja kanalizacji sanitarnej
12. Instalacja centralnego ogrzewania – w budynku zaprojektowano instalację ogrzewania wodnego grzejnikowego. Uwaga w stosunku do projektu zmianie uległo źródło ciepła. Zamawiający przewiduje dostarczenie i montaż urządzeń związanych z instalacją pompy ciepła powietrze - woda, będącej źródłem ciepła instalacji c. o. oraz ciepłej wody użytkowej dla budynku remizy. Pompa ciepła powietrze - woda w ustawieniu zewnętrznym o mocy minimalnej 25 kW. Winna być wyposażona w zbiornik buforowy minimum 500 l. Zbiornik buforowy musi być wyposażony w elektryczny podgrzewacz pomocniczy 2x 9kW. Całość instalacji wyposażona w rozdzielnię elektryczną wraz z okablowaniem, armaturę sterowniczą i zabezpieczającą z przewodami komunikacyjnymi oraz instalację przyłączeniową do sieci z rur preizolowanych z pompami obiegowymi. Po dostarczeniu i zamontowaniu pompy ciepła należy wykonać dokumentację powykonawczą. Przed przystąpieniem do wyceny przedmiotu zamówienia należy obowiązkowo odbyć wizję lokalną na miejscu.
13. Instalacja elektryczna – budynek wyposażony w rozdzielnię i okablowanie – w ramach prac zamawiający przewiduje wykonanie instalacji odgromowej, instalację teleinformatyczną, montaż gniazd wtykowych, lamp oświetleniowych oraz włączników.
14. Instalacja wentylacyjna
Przedmiot zamówienia odpisany w punkcie 1. ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją Projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112310-4 - Ścianki działowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45422100-2 - Stolarka drewniana

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860208,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130666,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860208,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTECH GRUPA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112726053

7.3.4) Miejscowość: Nowa Kamienica 21/2

7.3.5) Kod pocztowy: 58-512

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860208,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.