Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246058/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 21
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz-przychodnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przychodnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spzoz-przychodnia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot leczniczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a48286f-362b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246058/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/21/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury opisanej w załącznikach 1 – 4 do SWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi.Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załącznikach do SWZ odpowiednio:
Załącznik nr 1 (Zadanie nr 1) – Specyfikacja techniczna autorefraktometru ręcznego.
Wykonawca ma obowiązek wypełnić i załączyć do oferty Specyfikację techniczną aparatu/sprzętu medycznego, na którego składa ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty bez dalszej oceny.
Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym.
Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia:
a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich;
b) była wyprodukowana w 2021 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i numeru seryjnego;
c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;
d) była oznakowana znakiem CE.
Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego, bądź jego filii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy aparatury medycznej do siedziby Zamawiającego lub wskazanej przez niego filii do dostarczenia:
a) kopii dokumentów potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP, w tym deklarację zgodności ze znakiem CE lub Certyfikat CE (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
b) instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
c) szczegółowe zestawienie warunków gwarancji,
d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, w okresie pogwarancyjnym,
e) książkę pracy i kontroli jakości oferowanego przedmiotu zamówienia (paszport techniczny),
f) kartę gwarancyjną,
g) wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy powierzenie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.5.) Wartość części: 30500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury opisanej w załącznikach 1 – 4 do SWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi.Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załącznikach do SWZ odpowiednio:
Załącznik nr 2 (Zadanie nr 2) – Specyfikacja techniczna rejestratorów holterowskich RR.
Wykonawca ma obowiązek wypełnić i załączyć do oferty Specyfikację techniczną aparatu/sprzętu medycznego, na którego składa ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty bez dalszej oceny.
Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym.
Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia:
a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich;
b) była wyprodukowana w 2021 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i numeru seryjnego;
c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;
d) była oznakowana znakiem CE.
Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego, bądź jego filii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy aparatury medycznej do siedziby Zamawiającego lub wskazanej przez niego filii do dostarczenia:
a) kopii dokumentów potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP, w tym deklarację zgodności ze znakiem CE lub Certyfikat CE (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
b) instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
c) szczegółowe zestawienie warunków gwarancji,
d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, w okresie pogwarancyjnym,
e) książkę pracy i kontroli jakości oferowanego przedmiotu zamówienia (paszport techniczny),
f) kartę gwarancyjną,
g) wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy powierzenie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia
4.5.5.) Wartość części: 18850,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury opisanej w załącznikach 1 – 4 do SWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi.Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załącznikach do SWZ odpowiednio:
Załącznik nr 3 (Zadanie nr 3) – Specyfikacja techniczna rejestratorów holterowskich EKG.
Wykonawca ma obowiązek wypełnić i załączyć do oferty Specyfikację techniczną aparatu/sprzętu medycznego, na którego składa ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty bez dalszej oceny.
Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym.
Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia:
a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich;
b) była wyprodukowana w 2021 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i numeru seryjnego;
c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;
d) była oznakowana znakiem CE.
Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego, bądź jego filii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy aparatury medycznej do siedziby Zamawiającego lub wskazanej przez niego filii do dostarczenia:
a) kopii dokumentów potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP, w tym deklarację zgodności ze znakiem CE lub Certyfikat CE (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
b) instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
c) szczegółowe zestawienie warunków gwarancji,
d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, w okresie pogwarancyjnym,
e) książkę pracy i kontroli jakości oferowanego przedmiotu zamówienia (paszport techniczny),
f) kartę gwarancyjną,
g) wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy powierzenie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
4.5.5.) Wartość części: 34522,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury opisanej w załącznikach 1 – 4 do SWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi.Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załącznikach do SWZ odpowiednio:
Załącznik nr 4 (Zadanie nr 4) – Specyfikacja techniczna spirometru.
Wykonawca ma obowiązek wypełnić i załączyć do oferty Specyfikację techniczną aparatu/sprzętu medycznego, na którego składa ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty bez dalszej oceny.
Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym.
Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia:
a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich;
b) była wyprodukowana w 2021 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i numeru seryjnego;
c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;
d) była oznakowana znakiem CE.
Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego, bądź jego filii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy aparatury medycznej do siedziby Zamawiającego lub wskazanej przez niego filii do dostarczenia:
a) kopii dokumentów potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP, w tym deklarację zgodności ze znakiem CE lub Certyfikat CE (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
b) instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
c) szczegółowe zestawienie warunków gwarancji,
d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, w okresie pogwarancyjnym,
e) książkę pracy i kontroli jakości oferowanego przedmiotu zamówienia (paszport techniczny),
f) kartę gwarancyjną,
g) wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy powierzenie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195110-7 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej
4.5.5.) Wartość części: 5691,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w tej części postępowania
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571024167
7.3.3) Ulica: Popieluszki 15
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-693
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36468 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36468 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36468 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571024167
7.3.3) Ulica: Popiełuszki 15
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-693
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
jakie przetargi wygrała firma
Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36468 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w tej części postępowania
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2727G w m. Kamionka
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2707G w m. Linowiec"
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2710G w m. Kolincz.
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Dostawa pasków i płynów kontrolnych do glukometrów
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Koteżach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Zakup i dostawa centrali i kardiomonitorów dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Sprzęt oftalmologiczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.