eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceUtrzymanie czystości oraz utrzymanie infrastruktury na obszarze Gminy Wojkowice



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości oraz utrzymanie infrastruktury na obszarze Gminy Wojkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości oraz utrzymanie infrastruktury na obszarze Gminy Wojkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28111d86-fc31-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052601/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie czystości oraz infrastruktury komunalnej na obszarze gminy Wojkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238224/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Spełnione są następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną - Spółką Wojkowickie Wody kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa), obejmująca następujące czynności:
a) utrzymanie czystości na terenie parku – sprzątanie 2 razy w tygodniu;
b) utrzymanie czystości przystanków autobusowych – sprzątanie 2 razy w tygodniu;
c) utrzymanie czystości na placach zabaw (w tym obsługa toi toi) – sprzątanie 2 razy w tygodniu;
d) sprzątanie koszy ulicznych i parkowych – 2 razy w tygodniu;
e) utrzymanie czystości na targowisku miejskim (w tym obsługa toi toi) – 2 razy w tygodniu;
f) czyszczenie alejek parkowych oraz chodników – 1 raz w miesiącu;
g) sprzątanie po imprezach plenerowych organizowanych przez Gminę Wojkowice – według potrzeb;
h) pozimowe ręczne i mechaniczne sprzątanie jezdni – 1 raz w roku;
i) sprzątanie poboczy dróg – według potrzeb;
j) usuwanie dzikich wysypisk śmieci – według potrzeb;
k) naprawy i konserwacje na placach zabaw (w tym wymiana piasku na placach zabaw co najmniej 1 raz w roku, przeglądy placów zabaw i słowni);
l) naprawy i konserwacje wiat przystankowych;
ł) naprawy infrastruktury komunalnej (ławki, kosze, bieżące utrzymanie fontann itp.);
m) naprawa niesprawnych punktów oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Gminy Wojkowice;
n) flagowanie miasta z okazji uroczystości stałych: 1, 3 maja i 11 listopada w zakresie:
- flagi masztowe – 3 szt. (Urząd Miasta Wojkowice),
- flaga masztowa – 1 szt. (pomnik przy Szkole Podstawowej Nr 1),
- flagi na drzewcach – ok. 60 szt.,
o) bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej – I etapu budowy kanalizacji deszczowej następujących ulic: Maszyńsko, Kossaka, Kosynierów, Plaka, Jana III Sobieskiego (od PCK do Plaka), Pułaskiego (do wąwozu), Fabryczna (od wąwozu do przepompowni na Karłowicza).
p) utrzymanie czystości w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku socjalnego, sprzątania terenu zewnętrznego Centrum Przesiadkowego w Wojkowicach w zakresie:
1) Utrzymanie czystości (przez 7 dni w tygodniu) w zakresie bieżącego sprzątania wewnątrz budynku socjalnego składającego się z:
- poczekalni – 13,15 m2, posadzka – gres,
- WC ogólnodostępne – 6,24 m2, posadzka – gres,
- pomieszczenie porządkowe – 2,25 m2, posadzka – gres,
- WC dla kierowców – 2,06 m2, posadzka – gres,
- pomieszczenie socjalne – 4,05 m2, posadzka – gres techniczny,
- pomieszczenie techniczne – 3,22 m2, posadzka – gres techniczny.
Łączna powierzchnia budynku socjalnego – 30,87m2.

2) Opróżnianie z monet automatu wrzutowego służącego do poboru opłaty za korzystanie z toalety ogólnodostępnej co najmniej raz w tygodniu, przekazywanie środków pieniężnych uzyskanych z przedmiotowych opłat do kasy Urzędu Miasta Wojkowice najpóźniej w następnym dniu roboczym lub bezpośrednio na rachunek bankowy gminy Wojkowice: 29 1050 1360 1000 0024 37290 1961 najpóźniej w następnym dniu roboczym; wpłaty winny zawierać opis: „wpływy z szaletu”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojkowickie Wody sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625-24-65-724

7.3.4) Miejscowość: Wojkowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.