Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244563/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy i naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników oraz osprzętu będących w posiadaniu:
Zad. nr 1 – RDW w Kożuchowie,
Zad. nr 2 – RDW w Kłodawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 328-03-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4259c26c-e117-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy i naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników oraz osprzętu będących w posiadaniu:Zad. nr 1 – RDW w Kożuchowie,
Zad. nr 2 – RDW w Kłodawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4259c26c-e117-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051833/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przeglądy i naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników wraz z osprzętem do ciągników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2910.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150165,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług obejmuje:1) przeglądy, konserwacje i naprawy ciągników rolniczych TYM (wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia);
2) przeglądy, konserwacje i naprawy osprzętu (wyszczególnionego w Opisie przedmiotu zamówienia);
3) zakup wraz z dostawą na bazę obwodów drogowych części i materiałów eksploatacyjnych do ciągników i osprzętu (wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 52604,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług obejmuje:1. Wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu ciągników/osprzętu objętych przedmiotem zamówienia.
2. Określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania naprawy.
3. Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw ciągników/osprzętu do ciągników objętych przedmiotem zamówienia.
4. Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących konserwacji ciągników/osprzętu do ciągników objętych przedmiotem zamówienia.
5. Wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych.
6. Wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe i osprzęcie.
7. Wykonywanie diagnostyki, w tym serwisu ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie zużytych opon.
8. Demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja.
9. Montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw.
10. Ewentualną dostawę niezbędnych oraz uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych.
11. Serwis klimatyzacji – wg potrzeb przedstawiciela Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60639,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60639,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60639,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384380893
7.3.3) Ulica: Lipowa 1
7.3.4) Miejscowość: Sulęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-023
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60639,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty w zakresie Zadania nr 2 podlegają odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
1) Oferta nr 1 firmy:
Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym Agroma Sp. z o.o.
ul. Aleje 11 Listopada 156
66-400 Gorzów Wielkopolski
która została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie odrzucenia:
W formularzu cenowym, będącym załącznikiem nr 4 do formularza oferty, wykonawca nie podał ceny jedn. netto zł pozycji nr 4 o treści: Dojazd do serwisu**
Zgodnie z pkt 16 ppkt 6 SWZ – Sposób obliczania ceny: Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Brak wypełnienia i określenia wartości spowoduje odrzucenie oferty.
Zatem treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Oferta została odrzucona na mocy art. jak wyżej.
2) Oferta nr 2 firmy:
KOMUNALNY.PL SP. Z O. O.
ul. Lipowa 1, Sulęcin
63-023 Sulęcinek
która została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie odrzucenia:
W pkt. 17.1 c) Rozdziału I SWZ Zamawiający opisał jedno z kryteriów oceny ofert dla Zadania nr 2, tj. lokalizację warsztatu serwisanta realizującego przedmiot zamówienia (W) – waga 20%. Za ww. kryterium Wykonawca mógł otrzymać następujące punkty:
Lokalizacja warsztatu serwisanta, realizującego przedmiot umowy:
do 60 km od miejsca siedziby: OD Kłodawa OD Ośno Lubuskie, OD Sulęcin OD Drezdenko - 20 punktów;
od 61 km do 70 km od miejsca siedziby: OD Kłodawa OD Ośno Lubuskie OD Sulęcin OD Drezdenko - 10 punktów;
od 71 km do 80 km od miejsca siedziby: OD Kłodawa OD Ośno Lubuskie OD Sulęcin OD Drezdenko - 0 punktów
Ponadto Zamawiający opisał m.in., iż w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje lokalizację warsztatu serwisanta w odległości większej niż 80 km od siedziby OD Kłodawa, OD Ośno Lubuskie, OD Drezdenko, OD Sulęcin, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany był podać w formularzu oferta lokalizację warsztatu serwisanta, realizującego przedmiot zamówienia oraz jego adres.
W złożonej ofercie, Wykonawca w w/w kryterium wpisał jedynie: Lokalizacja warsztatu serwisanta, realizującego przedmiot zamówienia: 63-023 Sulęcin.
W celu przyznania ofercie odpowiedniej liczby punktów, Zamawiający (na podstawie odległości odczytanej w linii prostej z serwisu Mapy Google) zweryfikował odległość podanego adresu przez Wykonawcę od lokalizacji siedzib Obwodów drogowych zgodnie z warunkami opisanymi w SWZ i tak:
Odległość warsztatu (63-023 Sulęcin) odczytana w linii prostej z serwisu Mapy Google od siedzib:
OD Kłodawa, ul. Owocowa 2: 159 km;
OD Ośno Lubuskie, ul. Sulęcińska 22: 169 km;
OD Sulęcin, ul. Daszyńskiego 49: 154 km;
OD Drezdenko, ul. I-ej Brygady 24: 127 km.
Odległość każdego ze wskazanych w OPZ Obwodów Drogowych (Kłodawa, Ośno Lubuskie, Sulęcin i Drezdenko) od lokalizacji wskazanego przez Wykonawcę warsztatu jest większa niż 80 km. Zatem ziścił się warunek opisany w SWZ pkt. 17.1 c), tj. w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje lokalizację warsztatu serwisanta w odległości większej niż 80 km od siedziby OD Kłodawa, OD Ośno Lubuskie, OD Drezdenko, OD Sulęcin, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
Zatem treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Oferta została odrzucona na mocy art. jak wyżej.
W związku z powyższym, postępowanie w zakresie Zadania nr 2 zostało unieważnione na mocy art. jak wyżej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy w terminie: od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.