Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00241517/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów mleczarskich dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000821091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 144
1.5.2.) Miejscowość: Sucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 412 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_sucha@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów mleczarskich dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b02fb9e-e05b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232534/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy artykułów mleczarskich dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSS.2232.54.2024.SZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326374,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Dostawy artykułów mleczarskich dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej.Lp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Mleko 1,5% UHT l 300
2 Mleko 3,2% UHT l 1 000
3 Mleko smakowe l 200
4 Śmietana ukwaszona l 100
5 Śmietanka 12% l 650
6 Śmietanka 18% l 100
7 Śmietanka do kawy w płynie l 100
8 Śmietanka 30% l 600
9 Śmietanka 36% l 100
10 Jogurt naturalny kg 300
11 Jogurt pitny kg 300
12 Jogurt owocowy do 200g kg 400
13 Serek homogenizowany kg 300
14 Deser z bitą śmietaną kg 200
15 Kaszka manna kg 100
16 Ryż na mleku kg 100
17 Masło kg 1 900
18 Masło do 20g kg 20
19 Ser typu feta kg 200
20 Ser pleśniowy kg 100
21 Ser typu mozzarella kg 100
22 Ser topiony w plastrach kg 200
23 Ser topiony – kostka kg 300
24 Ser topiony – krążki kg 200
25 Twarożek typu wiejski kg 400
26 Ser twarogowy w plastrach kg 200
27 Twaróg półtłusty kg 500
28 Twaróg mielony kg 50
29 Serek twarogowy śmietankowy kg 50
30 Ser twarogowo-kanapkowy kg 50
31 Serek typu fromage kg 100
32 Ser żółty typ holenderski salami kg 400
33 Ser żółty typ holenderski z przyprawami kg 300
34 Ser żółty wędzony kg 300
35 Ser żółty typ holenderski mazdamer kg 200
36 Ser żółty typ holenderski edamski kg 400
37 Ser żółty typ holenderski gouda kg 500
38 Ser żółty typ szwajcarski kg 250
39 Ser cheddar kg 200
40 Wyrób seropodobny kg 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 211711,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Dostawy artykułów mleczarskich dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej OZ ZwartowoLp.
Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Mleko 3,2% UHT l 800
2 Śmietana UHT 18% l 200
3 Śmietana UHT 30% l 300
4 Śmietana UHT 36% l 30
5 Śmietanka porcjowana UHT 10% l 10
6 Jogurt naturalny do 200g kg 10
7 Jogurt truskawkowy do 200g kg 80
8 Jogurt brzoskwiniowy do 200g kg 80
9 Jogurt wiśniowy do 200g kg 80
10 Masło kg 680
11 Ser typu feta Kg 120
12 Ser topiony – kostka Kg 1
13 Ser topiony – zegary Kg 70
14 Ser typu mozzarella Kg 5
15 Ser pleśniowy brie Kg 5
16 Ser pleśniowy camembert Kg 5
17 Twaróg półtusty Kg 350
18 Twaróg almette Kg 5
19 Ser żółty edamski (typ holenderski) Kg 220
20 Ser żółty salami (typ szwajcarsko-holenderski) Kg 250
21 Ser żółty gouda (typ holenderski) Kg 210
22 Ser żółty morski (typ holenderski) Kg 220
23 Ser żółty podlaski (typ holenderski) Kg 150
24 Ser żółty królewski (typ szwajcarsko-holenderski) Kg 160
25 Ser żółty tylżycki (typ szwajcarsko-holenderski) Kg 100
26 Ser żółty książęcy (typ holenderski) Kg 140
27 Ser żółty łyński (typ szwajcarsko-holenderski) Kg 50
28 Ser żółty mazur (typ szwajcarsko-holenderski) Kg 150
29 Ser żółty mazdamer (typ holenderski) Kg 50
30 Rolada ustrzycka – ser wędzony Kg 70
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 114663,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211286,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216489,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211286,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211286,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76011,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87085,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76011,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76011,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.