eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2022 roku - WARZYWA I OWOCE (zamówienie z podziałem na sześć części)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2022 roku - WARZYWA I OWOCE (zamówienie z podziałem na sześć części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261155659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2022 roku - WARZYWA I OWOCE (zamówienie z podziałem na sześć części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-500a01af-2cd2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012617/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa żywności do bieżacego żywienia wojsk w 2022 roku - OWOCE I WARZYWA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233245/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 192398,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców z gr. I – jabłek i gruszek do bieżącego żywienia wojsk w roku 2022.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowią: dokumenty określone w Załączniku nr 5, opracowane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej
w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
3. Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób jego opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących, krajowych i unijnych, przepisów prawa żywnościowego. Przepisy te szczegółowo określone zostały w Załączniku nr 4 (Projekt umowy). Załącznik ten określa również szczegółowe wymagania co do sposobu dostawy, odbioru, postępowania reklamacyjnego
w zakresie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Projekt umowy również należy traktować jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część niniejszej SWZ.
4. Dla ww. zamówienia obowiązuje 4 magazyny dostaw:
1) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Rzeszów – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
2) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
3) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Jarosław – ul. 3 Maja 80 Jarosław.
4) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Przemyśl – ul. 29 Listopada 1 Przemyśl.
5. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością – maksymalnie do 2 razy
w tygodniu dla każdego z magazynów. Dostawa towaru nastąpi w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z odbiorcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 28917 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców z gr. I do bieżącego żywienia wojsk w roku 2022.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowią: dokumenty określone w Załączniku nr 5, opracowane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej
w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
3. Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób jego opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących, krajowych i unijnych, przepisów prawa żywnościowego. Przepisy te szczegółowo określone zostały w Załączniku nr 4 (Projekt umowy). Załącznik ten określa również szczegółowe wymagania co do sposobu dostawy, odbioru, postępowania reklamacyjnego
w zakresie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Projekt umowy również należy traktować jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część niniejszej SWZ.
4. Dla ww. zamówienia obowiązuje 4 magazyny dostaw:
1) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Rzeszów – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
2) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
3) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Jarosław – ul. 3 Maja 80 Jarosław.
4) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Przemyśl – ul. 29 Listopada 1 Przemyśl.
5. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością – maksymalnie do 2 razy
w tygodniu dla każdego z magazynów. Dostawa towaru nastąpi w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z odbiorcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 20466,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców z gr. II do bieżącego żywienia wojsk w roku 2022.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowią: dokumenty określone w Załączniku nr 5, opracowane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej
w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
3. Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób jego opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących, krajowych i unijnych, przepisów prawa żywnościowego. Przepisy te szczegółowo określone zostały w Załączniku nr 4 (Projekt umowy). Załącznik ten określa również szczegółowe wymagania co do sposobu dostawy, odbioru, postępowania reklamacyjnego
w zakresie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Projekt umowy również należy traktować jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część niniejszej SWZ.
4. Dla ww. zamówienia obowiązuje 4 magazyny dostaw:
1) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Rzeszów – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
2) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
3) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Jarosław – ul. 3 Maja 80 Jarosław.
4) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Przemyśl – ul. 29 Listopada 1 Przemyśl.
5. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością – maksymalnie do 2 razy
w tygodniu dla każdego z magazynów. Dostawa towaru nastąpi w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z odbiorcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 4410,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw z gr. I do bieżącego żywienia wojsk w roku 2022.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowią: dokumenty określone w Załączniku nr 5, opracowane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej
w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
3. Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób jego opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących, krajowych i unijnych, przepisów prawa żywnościowego. Przepisy te szczegółowo określone zostały w Załączniku nr 4 (Projekt umowy). Załącznik ten określa również szczegółowe wymagania co do sposobu dostawy, odbioru, postępowania reklamacyjnego
w zakresie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Projekt umowy również należy traktować jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część niniejszej SWZ.
4. Dla ww. zamówienia obowiązuje 4 magazyny dostaw:
1) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Rzeszów – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
2) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
3) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Jarosław – ul. 3 Maja 80 Jarosław.
4) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Przemyśl – ul. 29 Listopada 1 Przemyśl.
5. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością – maksymalnie do 2 razy
w tygodniu dla każdego z magazynów. Dostawa towaru nastąpi w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z odbiorcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 56637,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw z gr. II do bieżącego żywienia wojsk w roku 2022.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowią: dokumenty określone w Załączniku nr 5, opracowane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej
w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
3. Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób jego opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących, krajowych i unijnych, przepisów prawa żywnościowego. Przepisy te szczegółowo określone zostały w Załączniku nr 4 (Projekt umowy). Załącznik ten określa również szczegółowe wymagania co do sposobu dostawy, odbioru, postępowania reklamacyjnego
w zakresie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Projekt umowy również należy traktować jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część niniejszej SWZ.
4. Dla ww. zamówienia obowiązuje 4 magazyny dostaw:
1) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Rzeszów – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
2) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
3) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Jarosław – ul. 3 Maja 80 Jarosław.
4) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Przemyśl – ul. 29 Listopada 1 Przemyśl.
5. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością – maksymalnie do 2 razy
w tygodniu dla każdego z magazynów. Dostawa towaru nastąpi w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z odbiorcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 80544,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczarek do bieżącego żywienia wojsk w roku 2022.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowią: dokumenty określone w Załączniku nr 5, opracowane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej
w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
3. Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób jego opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących, krajowych i unijnych, przepisów prawa żywnościowego. Przepisy te szczegółowo określone zostały w Załączniku nr 4 (Projekt umowy). Załącznik ten określa również szczegółowe wymagania co do sposobu dostawy, odbioru, postępowania reklamacyjnego
w zakresie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Projekt umowy również należy traktować jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część niniejszej SWZ.
4. Dla ww. zamówienia obowiązuje 4 magazyny dostaw:
1) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Rzeszów – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
2) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
3) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Jarosław – ul. 3 Maja 80 Jarosław.
4) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Przemyśl – ul. 29 Listopada 1 Przemyśl.
5. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością – maksymalnie do 2 razy
w tygodniu dla każdego z magazynów. Dostawa towaru nastąpi w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z odbiorcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 11042,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26145,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50085,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26145,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELCZA GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW "SZELIGA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180778211

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 2

7.3.4) Miejscowość: Żurawica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-710

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26145,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22869,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22869,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22869,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "SAD" ZOFIA DRĄGOWSKA-GĄSIOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691569762

7.3.4) Miejscowość: Rudna Wielka 283

7.3.5) Kod pocztowy: 36-054

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22869,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3843,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4725,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3843,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "SAD" ZOFIA DRĄGOWSKA-GĄSIOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691569762

7.3.4) Miejscowość: Rudna Wielka 283

7.3.5) Kod pocztowy: 36-054

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3843,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59241,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94867,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59241,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "SAD" ZOFIA DRĄGOWSKA-GĄSIOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691569762

7.3.4) Miejscowość: Rudna Wielka 283

7.3.5) Kod pocztowy: 36-054

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59241,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84997,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114082,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84997,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "SAD" ZOFIA DRĄGOWSKA-GĄSIOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691569762

7.3.4) Miejscowość: Rudna Wielka 283

7.3.5) Kod pocztowy: 36-054

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84997,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12899,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12899,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "SAD" ZOFIA DRĄGOWSKA-GĄSIOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691569762

7.3.4) Miejscowość: Rudna Wielka 283

7.3.5) Kod pocztowy: 36-054

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12899,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.