eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PokójWymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.4.2.) Miejscowość: Pokój

1.4.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299376

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00297881

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część nr 1 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie
zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu, zakres tej części obejmuje zaprojektowanie i wykonanie pokrycia
dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w ZieleńcuCzęść nr 1 zamówienia:
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 etapy realizacji inwestycji:
Etap 1: wykonanie, opracowanie stosownej dokumentacji technicznej (projektowej) która ma odpowiadać zaleceniom
Programu Funkcjonalno-Użytkowego i być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia,
Etap 2: wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,
złożeniem dokumentacji powykonawczej, uzyskanymi pozwoleniami na budowę, konserwatorskim i innymi opiniami
wymaganymi w ramach przepisów prawa.
1.4.2 Etap 1: Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowo- wykonawczej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii,
uzgodnień, decyzji, pozwoleń
1) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez
Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania
Dokumentów Wykonawcy, a w szczególności Projektu Technicznego.
2) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, która ma odpowiadać zleceniom Programu Funkcjonalno –
Użytkowego.
3) Wykonana dokumentacja projektowa podlega bieżącej konsultacji z Inwestorem i zatwierdzeniu przez Inwestora.
4) Wykonanie Dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji
administracyjnych, w tym pozwolenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pozwolenia na prace budowlane
Starosty Namysłowskiego.
5) Uzyskanie wymaganych uzgodnień decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami. Należy zwrócić uwagę, że
cmentarz na którym realizowana będzie inwestycja został objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do gminnej
ewidencji zabytków oraz wojewódzkiego rejestru zabytków pod nr 288/92. W związku z powyższym zgodnie z art. 36 ustawy
z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.) wymagane jest uzyskanie
pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie prac budowlanych przy zabytku.
6) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót.
7) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane
na podstawie odrębnych przepisów.
8) Uzyskanie niezbędnych podkładów mapowych potrzebnych do realizacji zadania.
9) Wystąpienie w imieniu Inwestora na własny koszt (opłaty), o uzyskanie wszelkich dokumentów formalno-prawnych
niezbędnych do wykonania zakresu inwestycji;
10) Powiadomienie Zamawiającego o wykryciu błędów lub braków w programie funkcjonalno-użytkowym, który dokona
odpowiednich zmian lub poprawek , bez możliwości wykorzystania ich w czasie realizacji zamówienia.
11) Inne niezbędne dane dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy i późniejszej realizacji Robót: materiały,
ekspertyzy, analizy, opracowania i badania;
12) Projekt Budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 10 sierpnia 2022 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
projektu budowlanego (Dz.U.2022 r., poz.1679) oraz zgodnie z warunkami określonymi decyzją o środowiskowych
uwarunkowaniach;
13) pozostałe opracowania niezbędne do uzyskania Pozwolenia na Budowę lub zgłoszenia robót budowlanych w tym
pozwoleń konserwatorskich i inne niezbędne
14) Projekty Wykonawcze w poszczególnych branż będące uszczegółowieniem Projektu Budowlanego dla potrzeb
wykonawstwa;
15) Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obejmować zakres
zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji
projektowej na roboty objęte niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i
uprawnienia budowlane, łącznie z uzyskaniem wszelkich koniecznych pozwoleń i decyzji jeśli będzie to wymagane.
16) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
17) Pełnienie nadzoru autorskiego
18) Przekazanie praw autorskich majątkowych do dokumentacji.
19) na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzyskać wszelkie zgody Zamawiającego w
zakresie doboru materiałów i zaprojektowania, należy w tym z celu przedstawić Zamawiającemu:
Deklarację Właściwości Użytkowych CE wystawioną przez producenta
Aprobatę Techniczną dla zabudowanych materiałów,
Deklarację Właściwości Użytkowych
1.4.4 Etap 2: zakres tego etapu obejmuje: Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego
dokumentacją projektową i uzyskanymi pozwoleniami i opiniami:
1) Prace budowlane musza prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową z Etapu I, uzyskanymi pozwoleniami,
uzgodnieniami, opiniami i decyzjami.
2) wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachów kaplicy pogrzebowej oraz dzwonnicy znajdujących się
na terenie cmentarza komunalnego w Zieleńcu
3) Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z dachówki oraz papy i wykonanie nowego
b) wymiana spróchniałych elementów więźby dachowej oraz wzmocnienie uszkodzonych elementów drewnianych;
c) wykonanie obróbek blacharskich, a także wymiana uszkodzonych elementów orynnowania;
d) rozebranie rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich, elementów więźby dachowej e) uzupełnienie tynków zewnętrznych
f) impregnacja elementów drewnianych
g) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu
h) wzmocnienie krokwi
i) mocowanie membrany dachowej
j) montaż kontrłat
k) wykonanie pokrycia dachu
4) zabezpieczenie terenu budowy oraz ciągów komunikacyjnych, z uwagi na fakt, że w pobliżu kaplicy i dzwonnicy znajdują
się groby, wymagana jest szczególna ostrożność w zakresie prowadzenia prac budowlanych
5) Wszystkie prace budowlane i montażowe należy wykonać z zachowaniem warunków ochrony środowiska, pod
kierunkiem i nadzorem osoby uprawnionej , przestrzegając zasad i przepisów BHP oraz warunków technicznych i odbioru
robót budowlanych. Materiały rozbiórkowe, których nie przewiduje się ponownie wbudować lub zainstalować należy
posegregować, zabezpieczyć, zutylizować lub dostarczyć w miejsce wskazane przez Inwestora
6) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany przekazać do zatwierdzenia Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru
jeśli zostanie powołany) wniosków materiałowych wraz z kompletem dokumentów (certyfikaty, poświadczenia zgodności
dostawy, karty katalogowe, świadectwa dopuszczenia itp.) przed dostawą ich na budowę. Materiały niezatwierdzone przez
zamawiającego nie mogą być wbudowane przez wykonawcę. Materiały i urządzenia użyte do realizacji inwestycji muszą
spełniać wymogi polskich przepisów i obowiązujących norm, posiadać cechy założone w projekcie i być poparte atestami
ITB.
7) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby budowlane stosowane w trakcie
wykonywania robót budowlanych, muszą spełnić wymagania polskich przepisów prawa, a wykonawca będzie posiadał
dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają
odpowiednie parametry
8) Opracowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z końcowym rozliczeniem robót
9) Ponadto Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wykonania i ustawienia tablicy informacyjnej z
uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań
informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub
z państwowych funduszy celowych (Dz.U. poz. 953 i 2506), z tym, że tablica informacyjna, o której mowa w § 2 pkt 1
rozporządzenia, zawierać musi oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład. Projekt tablicy zostanie przekazany
Wykonawcy przez Zamawiającego.
10) Wykonawca musi przed przestąpieniem do wykonania prac konserwatorskich i robót budowlanych spełnić wszystkie
warunki wynikające z uzyskanego pozwolenia konserwatorskiego, szczególnie w zakresie skierowania do wykonywania
prac osób z kwalifikacjami wskazanymi w uzyskanym pozwoleniu

Po zmianie:
Część nr 1 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie
zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu, zakres tej części obejmuje zaprojektowanie i wykonanie pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu Część nr 1 zamówienia:
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 etapy realizacji inwestycji:
Etap 1: wykonanie, opracowanie stosownej dokumentacji technicznej (projektowej) która ma odpowiadać zaleceniom
Programu Funkcjonalno-Użytkowego i być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia,
Etap 2: wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,
złożeniem dokumentacji powykonawczej, uzyskanymi pozwoleniami na budowę, konserwatorskim i innymi opiniami
wymaganymi w ramach przepisów prawa.
1.4.2 Etap 1: Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowo- wykonawczej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii,
uzgodnień, decyzji, pozwoleń
1) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez
Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania
Dokumentów Wykonawcy, a w szczególności Projektu Technicznego.
2) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, która ma odpowiadać zleceniom Programu Funkcjonalno –
Użytkowego.
3) Wykonana dokumentacja projektowa podlega bieżącej konsultacji z Inwestorem i zatwierdzeniu przez Inwestora.
4) Wykonanie Dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji
administracyjnych, w tym pozwolenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pozwolenia na prace budowlane
Starosty Namysłowskiego.
5) Uzyskanie wymaganych uzgodnień decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami. Należy zwrócić uwagę, że
cmentarz na którym realizowana będzie inwestycja został objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do gminnej
ewidencji zabytków oraz wojewódzkiego rejestru zabytków pod nr 288/92. W związku z powyższym zgodnie z art. 36 ustawy
z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.) wymagane jest uzyskanie
pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie prac budowlanych przy zabytku.
6) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót.
7) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane
na podstawie odrębnych przepisów.
8) Uzyskanie niezbędnych podkładów mapowych potrzebnych do realizacji zadania.
9) Wystąpienie w imieniu Inwestora na własny koszt (opłaty), o uzyskanie wszelkich dokumentów formalno-prawnych
niezbędnych do wykonania zakresu inwestycji;
10) Powiadomienie Zamawiającego o wykryciu błędów lub braków w programie funkcjonalno-użytkowym, który dokona
odpowiednich zmian lub poprawek , bez możliwości wykorzystania ich w czasie realizacji zamówienia.
11) Inne niezbędne dane dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy i późniejszej realizacji Robót: materiały,
ekspertyzy, analizy, opracowania i badania;
12) Projekt Budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 10 sierpnia 2022 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
projektu budowlanego (Dz.U.2022 r., poz.1679) oraz zgodnie z warunkami określonymi decyzją o środowiskowych
uwarunkowaniach;
13) pozostałe opracowania niezbędne do uzyskania Pozwolenia na Budowę lub zgłoszenia robót budowlanych w tym
pozwoleń konserwatorskich i inne niezbędne
14) Projekty Wykonawcze w poszczególnych branż będące uszczegółowieniem Projektu Budowlanego dla potrzeb
wykonawstwa;
15) Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obejmować zakres
zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji
projektowej na roboty objęte niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i
uprawnienia budowlane, łącznie z uzyskaniem wszelkich koniecznych pozwoleń i decyzji jeśli będzie to wymagane.
16) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
17) Pełnienie nadzoru autorskiego
18) Przekazanie praw autorskich majątkowych do dokumentacji.
19) na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzyskać wszelkie zgody Zamawiającego w
zakresie doboru materiałów i zaprojektowania, należy w tym z celu przedstawić Zamawiającemu:
Deklarację Właściwości Użytkowych CE wystawioną przez producenta
Aprobatę Techniczną dla zabudowanych materiałów,
Deklarację Właściwości Użytkowych
1.4.4 Etap 2: zakres tego etapu obejmuje: Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego
dokumentacją projektową i uzyskanymi pozwoleniami i opiniami:
1) Prace budowlane musza prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową z Etapu I, uzyskanymi pozwoleniami,
uzgodnieniami, opiniami i decyzjami.
2) wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachów kaplicy pogrzebowej oraz dzwonnicy znajdujących się
na terenie cmentarza komunalnego w Zieleńcu
3) Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z dachówki oraz papy i wykonanie nowego
b) wymiana spróchniałych elementów więźby dachowej oraz wzmocnienie uszkodzonych elementów drewnianych;
c) wykonanie obróbek blacharskich, a także wymiana uszkodzonych elementów orynnowania;
d) rozebranie rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich, elementów więźby dachowej e) uzupełnienie tynków zewnętrznych
f) impregnacja elementów drewnianych
g) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu
h) wzmocnienie krokwi
i) mocowanie membrany dachowej
j) montaż kontrłat
k) wykonanie pokrycia dachu
4) zabezpieczenie terenu budowy oraz ciągów komunikacyjnych, z uwagi na fakt, że w pobliżu kaplicy i dzwonnicy znajdują
się groby, wymagana jest szczególna ostrożność w zakresie prowadzenia prac budowlanych
5) Wszystkie prace budowlane i montażowe należy wykonać z zachowaniem warunków ochrony środowiska, pod
kierunkiem i nadzorem osoby uprawnionej , przestrzegając zasad i przepisów BHP oraz warunków technicznych i odbioru
robót budowlanych. Materiały rozbiórkowe, których nie przewiduje się ponownie wbudować lub zainstalować należy
posegregować, zabezpieczyć, zutylizować lub dostarczyć w miejsce wskazane przez Inwestora
6) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany przekazać do zatwierdzenia Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru
jeśli zostanie powołany) wniosków materiałowych wraz z kompletem dokumentów (certyfikaty, poświadczenia zgodności
dostawy, karty katalogowe, świadectwa dopuszczenia itp.) przed dostawą ich na budowę. Materiały niezatwierdzone przez
zamawiającego nie mogą być wbudowane przez wykonawcę. Materiały i urządzenia użyte do realizacji inwestycji muszą
spełniać wymogi polskich przepisów i obowiązujących norm, posiadać cechy założone w projekcie i być poparte atestami
ITB.
7) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby budowlane stosowane w trakcie
wykonywania robót budowlanych, muszą spełnić wymagania polskich przepisów prawa, a wykonawca będzie posiadał
dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają
odpowiednie parametry
8) Opracowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z końcowym rozliczeniem robót
9) Ponadto Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wykonania i ustawienia tablicy informacyjnej z
uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań
informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub
z państwowych funduszy celowych (Dz.U. poz. 953 i 2506), z tym, że tablica informacyjna, o której mowa w § 2 pkt 1
rozporządzenia, zawierać musi oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład. Projekt tablicy zostanie przekazany
Wykonawcy przez Zamawiającego.
10) Wykonawca musi przed przestąpieniem do wykonania prac konserwatorskich i robót budowlanych spełnić wszystkie
warunki wynikające z uzyskanego pozwolenia konserwatorskiego, szczególnie w zakresie skierowania do wykonywania
prac osób z kwalifikacjami wskazanymi w uzyskanym pozwoleniu

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania
zamówienia i skierują do jego realizacji:
W zakresie części nr 1 zamówienia:
a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zadania w charakterze kierownika robót
posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz.U. z 2023 r.,
poz. 1963 z późn. zm) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących
na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z
ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej
ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa
oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w zakresie
odpowiadającym wykonywaniu robót i odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
b) Dysponuje co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która posiada
uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.
W zakresie części nr 2 zamówienia:
a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2023 r., poz. 1963 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.
1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub
zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia
2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie

Po zmianie:
1) O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania
zamówienia i skierują do jego realizacji:
W zakresie części nr 1 zamówienia:
a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zadania w charakterze kierownika robót
posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz.U. z 2023 r.,
poz. 1963 z późn. zm) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących
na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z
ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej
ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa
oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie
odpowiadającym wykonywaniu robót i odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
b) Dysponuje co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności konstrukcyjno- budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która posiada
uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.
W zakresie części nr 2 zamówienia:
a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2023 r., poz. 1963 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.
1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub
zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia
2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-08 09:00

Po zmianie:
2024-05-10 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-08 10:00

Po zmianie:
2024-05-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-06-07

Po zmianie:
2024-06-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.