Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00004102/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
REZERWACJA, SPRZEDAŻ I SUKCESYWNA DOSTAWA BILETÓW PODRÓŻNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093208662
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szubińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ka.kolodziejska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ozjftc.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny udzielający zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa (art. 7 pkt 36 ustawy Pzp)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REZERWACJA, SPRZEDAŻ I SUKCESYWNA DOSTAWA BILETÓW PODRÓŻNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3daa3405-543f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/ozjftc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/ozjftc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XII SWZ- Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przygotowując ofertę, zastosował się do zapisów Rozdziału VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 004/PP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiono w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22400000-4 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22459000-2 - Bilety
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA, dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności – gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że
posiada Ważny certyfikat przynależności do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego – IATA lub ważną autoryzację IATA uprawniający/ uprawniającą do świadczenia usług w zakresie sprzedaży biletów lotniczych.
Warunek uznany będzie za spełniony, gdy każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełni powyższy warunek SAMODZIELNIE
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż
85 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek, o którym mowa powyżej winien spełniać w całości jeden
z Wykonawców.
Oświadczenie na temat warunku dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca składa w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ)
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się:
doświadczeniem w wykonanych dostawach, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych (przez okres minimum 12 miesięcy) również wykonywanych (realizowanych przez minimum 6 miesięcy), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawą (umową) wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Za dostawę (umowę) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się dostawy w zakresie sprzedaży
i dostarczania do odbiorcy biletów podróżnych, o łącznej wartości (w ramach jednej umowy) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA!
a) Warunek uważa się za spełniony, jeśli ww. zakres zrealizowany został/ realizowany jest w jednej dostawie, jednym zamówieniu (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę w ramach jednej umowy) zrealizowaną dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów).
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek, o którym mowa powyżej winien spełniać w całości jeden z Wykonawców.
c) Warunek uważa się za spełniony, jeżeli ww. zakres zrealizowany został
w jednym zamówieniu (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jeden/jedną kontrakt/umowę w ramach jednej umowy) zrealizowanym dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów). W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
d) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. ZAMAWIAJĄCY WEZWIE WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA, DO ZŁOŻENIA w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Ważny certyfikat przynależności do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego – IATA lub ważną autoryzację IATA uprawniający/ uprawniającą do świadczenia usług w zakresie sprzedaży biletów lotniczych.
b) Wykaz wykonanych dostaw - zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
c) dokumenty i oświadczenia (kopie elektroniczne) potwierdzające spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: należy przez to rozumieć dowody należytego wykonania dostaw ujęte w złożonym wykazie (załącznik nr 5 do SWZ) tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie ich uzyskać - inne dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Załącznik nr 3 do SWZ - Paragraf 157.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/ozjftc
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegające na powtórzeniu zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa odpowiednio w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp w wysokości 30% zamówienia podstawowego, polegających na rezerwacji sprzedaży i sukcesywnych dostaw biletów podróżnych.INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 270 na odc. Izbica Kujawska (DW 269) - granica woj. od km 26+238 +do km 30+976 dł. 4,738km
- Dostawa mebli biurowych dla RDW Włocławek
- WZPiFP-49-25 Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów, które zabezpieczono na terenie działania KMP/KPP do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji
- 31/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3
- Dostawa kolumny anestezjologicznej sufitowej
- ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALNEJ - PODNOSNIK KOSZOWY NA PLATFORMIE NA POTRZEBY BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Zorganizowanie dwóch, dwudniowych wycieczek autokarowych "Gdańsk - Gdynia - Sopot" dla pracowników Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie w dwóch terminach tj. 07.06-08.06.25r. oraz 14.06-15.06.25r
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt. ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.