Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227774/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. w sezonie zimowego utrzymania 2021/2022 z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniadrogi@spropczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.spropczyce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. w sezonie zimowego utrzymania 2021/2022 z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec1fdaa5-2a7a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001168/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. w sezonie zimowego utrzymania 2021/2022 z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WD.272.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 575796,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na ulicach powiatowych miasta Ropczyce przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T - pługiem jednostronnym (materiał uszorstniający zapewnia Zamawiający).Zadanie Nr 1 - zimowe utrzymanie ulic powiatowych miasta Ropczyce: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo- transportowych i materiałów uszorstniających:
- pługopiaskarek z minimum dwoma osiami napędowymi ( wszystkie pojazdy o mocy powyżej 200 KM i piaskarce o ładowności powyżej 8 ton) pojazdy te winny być wyposażone w hydrauliczny docisk pługa.
- materiał uszorstniający zapewnia Zamawiający (mieszanka piasek 70% – sól 30% ).
Rozliczenie ulic miasta Ropczyce - stawka godzinowa – ilość godzin pracy piaskarki.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna następować w oparciu o:
1. zapisy niniejszej SWZ,
2. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Umowy podpisanej z Wykonawcą każdej z części zamówienia (projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 79740,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach powiatowych miasta Ropczyce przy użyciu własnego sprzętu i materiałów uszorstniających (mieszanka piasek-sól zapewnia Wykonawca).Zadanie Nr 2 - zimowe utrzymanie chodników powiatowych miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo- transportowych i materiałów uszorstniających:
- ciągników rolniczych lub komunalnych o mocy nie przekraczającej 75 KM, z podwieszoną posypywarką i ługiem czołowym jedno lub dwustronnym, Zamawiający dopuszcza również wykorzystanie kładów odśnieżarek ręcznych spalinowych itp.
- do odśnieżania chodników i rozsypywania materiałów uszorstniających należy używać sprzętu specjalistycznego lekkiego nie powodującego uszkodzeń krawężników i nawierzchni chodników.
- przy przejściach dla pieszych chodnik należy dokładnie oczyścić z luźnego śniegu ręcznie przy użyciu łopat, jak również w miejscach gdzie sprzęt nie jest w stanie przejechać (wąskie odcinki, latarnie w chodniku itp).
- materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca (mieszanka piasek 70% - sól 30%)
Rozliczanie chodników odbywać się będzie ryczałtowo, za jeden wyjazd i 100% wykonanych robót.
Po każdorazowym wykonaniu robót Wykonawca zgłosi dyżurnemu zakończenie robót do odbioru.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna następować w oparciu o:
1. zapisy niniejszej SWZ,
2. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Umowy podpisanej z Wykonawcą każdej z części zamówienia (projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 134390,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na ulicach powiatowych miasta Sędziszów Małopolski przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T - pługiem jednostronnym (materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca, mieszanka piaskowo - solna).Zadanie Nr 3 - zimowe utrzymanie ulic powiatowych miasta Sędziszów Młp.: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo- transportowych i materiałów uszorstniających:
- pługopiaskarek z minimum dwoma osiami napędowymi ( wszystkie pojazdy o mocy powyżej 200 KM i piaskarce o ładowności powyżej 8 ton) pojazdy te winny być wyposażone w hydrauliczny docisk pługa.
- materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca (mieszanka piasek 70% - sól 30%)
Rozliczanie ulic miasta Sędziszów Młp. odbywać się będzie ryczałtowo, za jeden wyjazd i 100% wykonanych robót.
Po każdorazowym wykonaniu robót Wykonawca zgłosi dyżurnemu zakończenie robót do odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 117685,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach powiatowych miasta Ropczyce przy użyciu własnego sprzętu i materiałów uszorstniających (mieszanka piasek-sól zapewnia Wykonawca).Po każdorazowym wykonaniu robót Wykonawca zgłosi dyżurnemu zakończenie robót do odbioru.
Zadanie Nr 4 - zimowe utrzymanie chodników powiatowych miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo- transportowych i materiałów uszorstniających:
- ciągników rolniczych lub komunalnych o mocy nie przekraczającej 75 KM, z podwieszoną posypywarką i ługiem czołowym jedno lub dwustronnym, Zamawiający dopuszcza również wykorzystanie kładów odśnieżarek ręcznych spalinowych itp.
- do odśnieżania chodników i rozsypywania materiałów uszorstniających należy używać sprzętu specjalistycznego lekkiego nie powodującego uszkodzeń krawężników i nawierzchni chodników.
- przy przejściach dla pieszych chodnik należy dokładnie oczyścić z luźnego śniegu ręcznie przy użyciu łopat, jak również w miejscach gdzie sprzęt nie jest w stanie przejechać (wąskie odcinki, latarnie w chodniku itp).
- materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca (mieszanka piasek 70% - sól 30%)
Rozliczanie chodników odbywać się będzie ryczałtowo, za jeden wyjazd i 100% wykonanych robót.
Po każdorazowym wykonaniu robót Wykonawca zgłosi dyżurnemu zakończenie robót do odbioru.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna następować w oparciu o:
1. zapisy niniejszej SWZ,
2. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Umowy podpisanej z Wykonawcą każdej z części zamówienia (projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 148015,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części 1 nie wpłynęły oferty niepodlegające odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154126,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154126,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154126,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Grzegorz Ozga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b
7.3.5) Kod pocztowy: 39-107
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154126,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91516,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105408,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105408,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Remont Dróg Bogusław Drozd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181001012
7.3.4) Miejscowość: Klęczany 167
7.3.5) Kod pocztowy: 39-127
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Ozga
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Ozga
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105408,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196619,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196619,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196619,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Grzegorz Ozga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b
7.3.5) Kod pocztowy: 39-107
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport Remont Dróg Bogusław Drozd
jakie przetargi wygrała firma
Transport Remont Dróg Bogusław Drozd
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196619,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI,MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na obszarze Miasta i Gminy Ropczyce
- Remont nawierzchni w ciągu DP nr 1358 R ul. Wyszyńskiego oraz ul. Św. Barbary w m. Ropczyce
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.