eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmREMONT pomieszczeń szkolnych z zastosowaniem wymogów technicznych według programu ,,DOSTĘPNA SZKOŁA"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT pomieszczeń szkolnych z zastosowaniem wymogów technicznych według programu ,,DOSTĘPNA SZKOŁA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ WYCHOWANIA I POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 1 W CHEŁMIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110710995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trubakowska 59

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825633451

1.5.8.) Numer faksu: 825634598

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwippp1@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zwippp1.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18d3c992-fe0f-11ec-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT pomieszczeń szkolnych z zastosowaniem wymogów technicznych według programu ,,DOSTĘPNA SZKOŁA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18d3c992-fe0f-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255149/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 335800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : Remont pomieszczeń szkolnych z zastosowaniem wymogów technicznych według programu ,,Dostępna szkoła”:
1. Roboty budowlane, instalacyjne i rozbiórkowe , tj.:

1) wykonanie pochylni zewnętrznej wejścia z ulicy oraz przebudowę przęsła ogrodzeniowego do celów komunikacyjnych
2) przestawienie drzwi (szkoła – wiatrołap) do wymogów osób niepełnosprawnych
3) adaptacja łazienki dla osób niepełnosprawnych – dziewczęta I piętro – szkoła
4) adaptacja łazienki dla osób niepełnosprawnych – chłopcy parter – szkoła
5) adaptacja łazienki dla osób niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej
6) adaptacja posadzki dla osób niepełnosprawnych w sali gimnastycznej

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki oraz sposób ich wykonania określają:
1) projekt budowlany – załącznik nr 7 do SWZ;
2) przedmiary robót – załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5, 8.6 do SWZ:
Załącznik 8.1. Przedmiar – Wykonanie pochylni zewnętrznej wejścia z ulicy oraz przebudowę przęsła ogrodzeniowego do celów komunikacyjnych
Załącznik 8.2. Przedmiar – przestawienie drzwi (szkoła – wiatrołap) do wymogów osób niepełnosprawnych
Załącznik 8.3. Przedmiar – adaptacja łazienki dla osób niepełnosprawnych – dziewczęta I piętro – szkoła
Załącznik 8.4. Przedmiar – adaptacja łazienki dla osób niepełnosprawnych – chłopcy parter – szkoła
Załącznik 8.5. Przedmiar – adaptacja łazienki dla osób niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej
Załącznik 8.6. Przedmiar – adaptacja posadzki dla osób niepełnosprawnych w sali gimnastycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339722,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418460,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339722,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JUREX Piotr Jurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191049015

7.3.3) Ulica: Wojsławicka

7.3.4) Miejscowość: Grabowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 22-425

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339722,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.