eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiPrzebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0412653838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/gmina-bodzechow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

[URL]:https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bodzechow/przebudowa-zrodel-zasilania-i-zaopatrywania-w-energie-elektryczna-i-cieplna-budynkow-gminnych3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48708446-01c2-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042971/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych” Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Osi 3 „Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250357/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 872273,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynkach szkół

Zadanie 1: PSP Chmielów
W ramach zadania przewiduje się modernizację istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej zgodnie z opracowaną dokumentacją.
Zakres zamówienia:
- tablice bezpiecznikowe
- wewnętrzne linie zasilające
- rozdzielnie bezpiecznikowe
- instalacje oświetleniowe
- instalacja gniazd wtykowych
- ochrona przeciwporażeniowa
Budynek szkoły składa się z dwóch części. Cześć lewa, starsza wymaga wykonania remontu instalacji elektrycznych. Ze względu na stan techniczny osprzętu, przewodów i tablic bezpiecznikowych przewiduje się wykonanie nowych instalacji elektrycznych. Remont będzie polegał na wymianie tablic, wlz, opraw oświetleniowych w ilości 262 sztuki i osprzętu. Przewiduje się wykorzystanie istniejących instalacji komputerowych.
W prawej części budynku przewiduje się wykorzystanie istniejących instalacji. Do wymiany przewidziano oprawy oświetleniowe. Urządzenia przeznaczone do wymiany należy zdemontować i przekazać inwestorowi.
Wykonawca po wykonaniu zadania wykona protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej oraz natężenia oświetlenia w salach lekcyjnych.

Zadanie 2: PSP Sarnówek Duży
W ramach zadania przewiduje się modernizację istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej zgodnie z opracowaną dokumentacją.
Ze względu na dobry stan techniczny osprzętu, przewodów i tablic bezpiecznikowych przewiduje się ich dalsze wykorzystanie. Remont będzie polegał na wymianie opraw oświetleniowych na energooszczędne w ilości 357 sztuk.
Oprawy przeznaczone do wymiany należy zdemontować i przekazać inwestorowi.
Wykonawca po wykonaniu zadania wykona protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej oraz natężenia oświetlenia w salach lekcyjnych.

Zadanie: 3 PSP Szwarszowice
W ramach zadania przewiduje się modernizację istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej zgodnie z opracowaną dokumentacją.
Ze względu na dobry stan techniczny osprzętu, przewodów i tablic bezpiecznikowych przewiduje się ich dalsze wykorzystanie. Remont będzie polegał na wymianie opraw oświetleniowych na energooszczędne w ilości 167 sztuk.
Oprawy przeznaczone do wymiany należy zdemontować i przekazać inwestorowi.
Wykonawca po wykonaniu zadania wykona protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej oraz natężenia oświetlenia w salach lekcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 654632,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku świetlicy w miejscowości Świrna wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
Zadanie obejmuje remont istniejącej świetlicy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o minimalnej mocy 5,44kW.
Zakres prac przewiduje:
- wymianę istniejącej stolarki okiennej na okna uchylno - rozwieralne PCV o 5-cio komorowych profilach zaliczanych do najwyższej klasy "B", w kolorze białym, klamki standardowe w kolorze białym, tłumienie hałasu min. 30dB, w oknach zastosować szyby, niskoemisyjne termoizolacyjne jednokomorowe, składające się z dwóch szyb z przestrzenią międzyszybową wypełnioną gazem argonem, współczynnik przenikania ciepła dla ramy max. 1,4 W/(m2*K), współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych max. 0,9 W/(m2*K),
- wymianę istniejącej bramy na bramę ocieplaną segmentową z wbudowanymi drzwiami z automatyką do bram przemysłowych (napęd elektryczny do podnoszenia bramy) oraz ręcznym łańcuchowym mechanizmem podnoszenia w przypadku braku prądu,
- docieplenie ścian: poniżej terenu zastosować płyty styropianowe XPS 30 gr. 15cm natomiast powyżej terenu płyty styropianowe EPS gr. 15cm o współczynniku 0,036 ,
- wykonać wyprawę elewacyjną cienkowarstwową gr. 1,5mm z gotowej mieszanki silikonowej,
- wykonanie ocieplenia stropu wełną mineralną gr. 15cm współczynnik 0,042,
- wykonanie nowych parapetów zewnętrznych,
- demontaż i montaż nowych rynien i rur spustowych wraz z wykonaniem nowych obróbek (ogniomurów i pasów podrynowych) ,
- wykonanie instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 217641,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTECH Robert Połetek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611050616

7.3.3) Ulica: Żytnia 9

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252713,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252713,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRB MAL-CER Cezary Żelazowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612071885

7.3.3) Ulica: Szyby 26

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252713,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.