Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272378/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
.Nowe usługi społeczne z zakresu wspierania rodziny w ramach projektu Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Słupnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610006559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 24 261 91 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.slupno.eu/www/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29890a6c-10f6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
.Nowe usługi społeczne z zakresu wspierania rodziny w ramach projektu Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29890a6c-10f6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00238310/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nowe usługi społeczne z zakresu wspierania rodziny w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno" I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOiK.262.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Zamówienie nr 1 - Turnus rehabilitacyjny – obejmie 20 osób rekrutowanych spośród uczestników projektu i zrealizowana będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (poza miesiącami lipiec i sierpień),
a) Usługa obejmuje co najmniej 14 dni pobytu. Zadania wykonawcy każdorazowo obejmują:
b) zapewnienie w uzgodnieniu z Zamawiającym ośrodka rehabilitacyjnego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych zapewniającego zakwaterowanie, wyżywienie, usługi rehabilitacyjne zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz sale dydaktyczne
c) zapewnienie ośrodka do turnusu rehabilitacyjnego, który legitymuje się wpisem do rejestru ośrodków, w których mogą być realizowane turnusy rehabilitacyjne prowadzonym przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę ośrodka, zlokalizowanym w miejscowości turystycznej w województwie pomorskim lub zachodniopomorskim, w odległości do 1000 m od morskiej linii brzegowej, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym z dysfunkcją narządu ruchu (winda, podjazdy), który posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę, w których mogą odbywać się wyjazdy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup wyjazdowych osób niepełnosprawnych z orzeczonym stopniem niepełnosprawności: z dysfunkcją narządu ruchu, z dysfunkcją narządu ruchu poruszającej się na wózku inwalidzkim, z dysfunkcją narządu słuchu, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, ze schorzeniami układu krążenia i układu oddechowego. Ośrodek o którym mowa powyżej będzie dysponował możliwością realizacji zabiegów rehabilitacyjnych w zakresie co najmniej balneoterapii, kinezyterapii, fizykoterapii, krioterapii, hydroterapii i masaży.
d) obiekt w którym realizowana będzie usługa będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym posiadający windę i/lub podjazdy zapewniające dostępność do wszystkich przestrzeni w których przebywają uczestnicy, dysponujący pokojami 2 osobowymi lub typu studio (2+2) z łazienkami, zapewniający ofertę rehabilitacyjną zgodną z obowiązującymi przepisami,;
e) zapewnienie co najmniej 2 zabiegów rehabilitacyjnych dziennie (od 2 do 13 dnia pobytu) dla każdego uczestnika turnusu, właściwe dla osób ze schorzeniami wymienionymi w pkt 4 c) na postawie decyzji lekarza orzekającego,
f) wyżywienie obejmujące w każdym dniu śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem i kolację;
g) zapewnienie przewozu uczestników turnusów (autokar) na trasie Słupno – miejsce pobytu - Słupno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312320-8 - Usługi doradztwa
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121500,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRMAU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2025"
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla Liderów Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.