Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198618/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00217957/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
- 2023/BZP 00234768/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg Powiatu Zawierciańskiego w Gminie Kroczyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7574451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg Powiatu Zawierciańskiego w Gminie Kroczyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a6b172-e283-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa dróg Powiatu Zawierciańskiego w Gminie Kroczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0017/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2064824,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa dróg Powiatu Zawierciańskiego w Gminie Kroczyce”, która będzie polegała na wykonaniu utwardzonych poboczy na dwóch drogach powiatowych przebiegających przez Gminę Kroczyce:
1/ Przebudowa drogi powiatowej nr 1017S w miejscowości Dzibice polegająca na wykonaniu utwardzonego pobocza o długości. 650 m.b.,
2/ Przebudowa drogi powiatowej nr 1772S w miejscowości Szypowice polegająca na wykonaniu utwardzonego pobocza na długości ok. 2390 m.b.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności:
1/ opracowanie, uzgodnienie i wdrożenie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu,
2/ rozbiórkę elementów dróg i ulic,
3/ korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,
4/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
5/ wykonanie utwardzonego pobocza z kostki betonowej,
6/ wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwy wiążącej i ścieralnej),
7/ wykonanie krawężników i oporników betonowych na ławie i oporze betonowym,
8/ wykonanie obrzeży betonowych na ławie i oporze betonowym,
9/ montaż barierki szczebelkowej U-11a,
10/ mechaniczne ścinanie istniejących skarp, umocowanie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
11/ wykonanie fragmentu odwodnienia w miejscu istniejących rowów.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje załączona do postepowania Dokumentacja projektowa i STWIORB a szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w Przedmiarze, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Opis oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia określają również Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Ubezpieczenie - Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy brutto zł lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Rozwiązania równoważne - jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Do dnia przekazania terenu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych(wzór stanowi załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 7 do SWZ).
Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z poszanowaniem postanowień art. 100 ust. 1 Pzp.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1920035,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2875278,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2065852,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Loranty prowadzący działalność pod firmą Duet Usługi Drogowo-Mostowe mgr inż. Grzegorz Loranty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491022898
7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUET USŁUGI DROGOWO - MOSTOWE MGR INŻ.LORANTY GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
DUET USŁUGI DROGOWO - MOSTOWE MGR INŻ.LORANTY GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2065852,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- Budowa ul. Liliowej w Strzelinie - etap I
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego na obszarze Gminy Rajgród
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.