Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280900/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych
i specjalistycznych usług opiekuńczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Juchnowcu Kościelnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050010583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Alberta 2
1.5.2.) Miejscowość: Księżyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-001
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomoc@gops.juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gops.juchnowiec.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gops.juchnowiec.gmina.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczychi specjalistycznych usług opiekuńczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a58a7d55-4c64-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00278980/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280900/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania podopiecznego, świadczone dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Juchnowcu Kościelnym.
Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi dostosowane do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie usług opiekuńczych wynikających m.in. z rodzaju ich schorzenia. Usługi opiekuńcze obejmują w szczególności:
a) pielęgnację i terapię zaleconą przez lekarza;
b) zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych osób wymagających opieki;
c) dokonywanie zakupów, przygotowanie i podawanie posiłków podopiecznemu;
d) załatwianie spraw osobistych i urzędowych podopiecznego;
e) podstawową opiekę higieniczno-sanitarną;
f) pomoc w utrzymywaniu więzi ze środowiskiem;
g) usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie;
h) inne czynności wynikające z potrzeb stwierdzonych w miejscu zamieszkania klienta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do godz. 1200 dnia 03.12.2021 r., nie wpłynęła żadna oferta, tym samym postanowiono jak na wstępie.W tym miejscu wskazać należy, iż Zamawiający w rozdziale XII ust. 5 SWZ z dnia 23.11.2021 r. znak: 26.1.2021 oraz sekcji III pkt 3.6 Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 23.11.2021 znak:
2021/BZP 00280900/01 wskazał: ,,Uwaga: Wykonawca składając ofertę przy pomocy formularza „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” musi po zalogowaniu się na swoje konto ePUAP w polu ,,Wpisz nazwę odbiorcy’’ wpisać następującą treść: URZĄD GMINY JUCHNOWIEC KOŚCIELNY (16-061 JUCHNOWIEC KOŚCIELNY, WOJ. PODLASKIE).’’
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.