eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa pianin dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2021-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pianin dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rojna 20

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-134

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzyczna.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczna.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.e-cea.pl/1308/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pianin dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7f9895-42c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00096064/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pianin dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267147/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSM.241.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa pianin klasycznych typ I dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi.
2. Ilość: 7 sztuk
3. Dostarczone instrumenty muszą być nowe, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) – stanowiący załączniki nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”),
5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zawierają Istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
6. Zakres zamówienia obejmuje:
a) transport wraz z ubezpieczeniem oraz wniesienie instrumentów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b) odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie instrumentu na czas transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
c) strojenie z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311100-2 - Pianina

4.5.5.) Wartość części: 142276,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa pianin klasycznych typ II dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi.
2. Ilość: 3 sztuki
3. Dostarczone instrumenty muszą być nowe, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) – stanowiący załączniki nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”),
5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zawierają Istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
6. Zakres zamówienia obejmuje:
a) transport wraz z ubezpieczeniem oraz wniesienie instrumentów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b) odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie instrumentu na czas transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
c) strojenie z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311100-2 - Pianina

4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167929,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167929,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167929,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon Muzyczny Fan Grzegorz Walczyński sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513244585

7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-410

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167929,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80969,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80969,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80969,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon Muzyczny FAN Grzegorz Walczyński sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513244585

7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-410

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80969,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.