Ogłoszenie z dnia 2021-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00267147/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pianin dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rojna 20
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-134
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzyczna.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczna.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.e-cea.pl/1308/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pianin dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7f9895-42c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00096064/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pianin dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267147/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM.241.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa pianin klasycznych typ I dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi.2. Ilość: 7 sztuk
3. Dostarczone instrumenty muszą być nowe, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) – stanowiący załączniki nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”),
5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zawierają Istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
6. Zakres zamówienia obejmuje:
a) transport wraz z ubezpieczeniem oraz wniesienie instrumentów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b) odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie instrumentu na czas transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
c) strojenie z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
37311100-2 - Pianina
4.5.5.) Wartość części: 142276,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa pianin klasycznych typ II dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi.2. Ilość: 3 sztuki
3. Dostarczone instrumenty muszą być nowe, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) – stanowiący załączniki nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”),
5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zawierają Istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
6. Zakres zamówienia obejmuje:
a) transport wraz z ubezpieczeniem oraz wniesienie instrumentów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b) odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie instrumentu na czas transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
c) strojenie z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
37311100-2 - Pianina
4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167929,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167929,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167929,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon Muzyczny Fan Grzegorz Walczyński sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513244585
7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-410
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALON MUZYCZNY FAN GRZEGORZ WALCZYŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALON MUZYCZNY FAN GRZEGORZ WALCZYŃSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167929,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80969,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80969,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80969,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon Muzyczny FAN Grzegorz Walczyński sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513244585
7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-410
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALON MUZYCZNY FAN GRZEGORZ WALCZYŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALON MUZYCZNY FAN GRZEGORZ WALCZYŃSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80969,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont fortepianu Steinway&Sons nr 424 971
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
- Dostawa fabrycznie nowego fortepianu koncertowego krótkiego z pokrowcem
- "Zakup instrumentów muzycznych dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Feliksa Nowowiejskiego w Szczecinie".
- Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup oboju
- Dostawa instrumentów - pianina
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.